Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00681402/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA TRANSPORTU UCZNIÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W ŚWIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021673636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@niepelnosprawni.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niepelnosprawni.swidnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA TRANSPORTU UCZNIÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb2cf6cc-fe4a-4d0f-9429-64c1ba663060
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020011/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa transportu uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 559728,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa postępowania: Usługa transportu uczniów.
CPV 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych pasażerskich.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie dzieci do i z budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3. Usługa obejmuje transport około 60 osób - około 120 km dziennie, zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym załącznik do projektu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy w ramach aktualizacji bieżących potrzeb.
Zakres usług, w szczególności obejmuje:
1) usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do (i z) budynku Zespołu Szkół Specjalnych 6w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3;
2) wykonanie usługi w okresie: od lutego 2025 r. do czerwca 2025 r. oraz w roku szkolnym 2025/2026;
3) wykonanie usługi pojazdem/-ami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa oraz kodeksu drogowego, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;
4) wykonywanie zamówienia pojazdem/-ami sprawnymi technicznie, z aktualnymi przeglądami technicznymi, z odpowiednim potencjałem technicznym tj. niskopodwoziowymi z windą hydrauliczną lub mechaniczną obniżania podłogi – tak, aby osoba na wózku inwalidzkim samodzielnie mogła wjechać na pokład pojazdu,
5) dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz NW w zakresie prowadzonej działalności - ważnym w całym okresie realizacji zamówienia;
6) wykonywanie usługi codziennie za wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko! (z przodu i z tyłu pojazdu) oraz tablicą/-ami z opisem trasy,
7) rozkład jazdy stanowi załącznik do projektu umowy;
8) w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrotu dzieci i młodzieży z placówki;
9) wykonanie dzienne około 120 km (dowóz i odwóz uczniów);
10) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w uzgodnieniu z Zamawiającym;
11) realizacji obowiązków według poniższych punktów:
a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;
b) niedopuszczenie do usługi w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;
c) zabezpieczenie realizacji usługi na własny koszt w przypadku awarii pojazdu na trasie;
12) w razie potrzeby Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi transportu w terminie ustalonym z Wykonawcą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE "ŚWIDNICA" SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842501652
7.3.3) Ulica: Inżynierska 6
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE "ŚWIDNICA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE "ŚWIDNICA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268531,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie podstawowe:
288 dni x 120 km x 6,76 zł netto (7,30 zł brutto) = 233.625,60 zł netto / 252.315,65 zł brutto
Opcja czasowa:
114 dni x 120 km x 6,76 = 92.476,80 zł netto
Wolna ręka 233.625,60 zł netto
Ogółem: 559.728,00 zł netto.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych w ramach akcji: CZYSTA GMINA
- Dostosowane zasilania elektrycznego budynku stanowiącego siedzibę Starostwa Powiatowego w Świdnicy do obowiązujących przepisów
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego"
- "Termomodernizacja ściany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w Świdnicy"
- Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia strażaków OSP Gminy Świdnica
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Lutomi Dolnej
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI,MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.