Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025760/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00032951/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106594 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja Płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac09562f-906d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010474/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kontrola zawartości THC w konopiach włóknistych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025760/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPiZP.2619.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Przeprowadzenie przez Wykonawcę kontroli zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych w wytypowanych przez Zamawiającego gospodarstwach rolnych na terenie całego kraju i sporządzenia raportów z czynności kontrolnych, których wzór stanowi załącznik do Instrukcji, zwanych dalej „raportami z czynności kontrolnych”, stanowiącej załącznik nr 7 do projektowych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
1.2. Zakres powierzonych Wykonawcy kontroli obejmować będzie pobranie próbek z plantacji konopi włóknistych wytypowanych do kontroli, dostarczenie ich do laboratorium, oznaczenie zawartości tetrahydrokannabinolu (THC), sporządzenie raportów z czynności kontrolnych dla wytypowanych gospodarstw rolnych i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 5 pkt 1 projektowanych postanowień umowy, które to czynności będą dalej łącznie zwane „kontrolą”.
1.3. Podczas przeprowadzania kontroli Wykonawca zobowiązany jest do stosowania systemu weryfikacji zawartości THC w uprawianych konopiach określonego przez Państwa Członkowskie UE w załączniku III Unijna metoda ilościowego oznaczania zawartości Δ9-tetrahydrokannabinolu w odmianach konopi do Rozporządzenia Delegowanego Komisji (UE) 639/2014 z dnia 11 marca 2014 r. w sprawie uzupełnienia rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1307/2013 ustanawiającego przepisy dotyczące płatności bezpośrednich dla rolników na podstawie systemów wsparcia w ramach wspólnej polityki rolnej oraz zmiany załącznika X do tego rozporządzenia (DZ.U. L.181 z 20.6.2014, s. 1 ze zm.). Realizując kontrole, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania Instrukcji.
1.4. Do kontroli realizowanych przez Wykonawcę może być skierowanych maksymalnie 190 plantacji konopi w ramach wytypowanych gospodarstw. Liczba ta może zostać zmniejszona przez Zamawiającego w trakcie wykonywania Umowy, przy czym zmniejszenie liczby plantacji konopi skierowanych do kontroli w ramach wytypowanych gospodarstw nie przekroczy 35% wartości, o której mowa powyżej. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
1.5. Jednostką rozliczeniową jest plantacja konopi odpowiadająca pojedynczej działce rolnej.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób realizujących prace w zakresie badań laboratoryjnych, ponieważ polegają one na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 poz. 1040 z późn. zm.). Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca zatrudni – co najmniej na czas realizacji zamówienia osoby, o których mowa powyżej na podstawie umowy o pracę. Osoby te powinny być zatrudnione w całym okresie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby.
3. Na potrzeby kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 3 Wykonawca w trakcie realizacji umowy, na żądanie Zamawiającego, pisemnie lub e-mailem w formie zaszyfrowanej, w terminie do 5 dni roboczych, licząc od dnia przesłania żądania drogą elektroniczną, zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia zatrudnionego pracownika; oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; innych dokumentów; zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń/innych dokumentów będzie skutkowało naliczeniem kary umownej z tytułu zwłoki, o której mowa w § 9 ust. 10 i 11 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przy użyciu chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo-jonizacyjnym, o którym mowa w Unijnej metodzie ilościowego oznaczania zawartości Δ9-tetrahydrokannabinolu w odmianach konopi, stanowiącej załącznik III do Rozporządzenia Delegowanego Komisji (UE) nr 639/2014 z dnia 11 marca 2014 r. w sprawie uzupełnienia rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1307/2013 ustanawiającego przepisy dotyczące płatności bezpośrednich dla rolników na podstawie systemów wsparcia w ramach wspólnej polityki rolnej oraz zmiany załącznika X do tego rozporządzenia (Dz. Urz. UE L 181 z 20.06.2014 r., str. 1, ze zm.), stanowiącego załącznik nr 14.1 do Instrukcji stanowiącej załącznik nr 7 do projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291657,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291657,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291657,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASDIAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146121549
7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-882
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291657,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wsparcie dla systemu Load Balancer F5
- Wykonanie II etapu remontu podwórka z drogą dojazdową przy ul. Przemysłowej 34, 36, 38, Rozbrat 10/14 w Warszawie
- Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korycie cieku Jasienicki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym ul. Szkolna w m. Jasienica gm. Jasienica
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 2 Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy realizacji inwestycji na terenie miasta Białegostoku.
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.