Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00086736/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
- 2021/BZP 00101074/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-01
- 2021/BZP 00104244/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-05
- 2021/BZP 00107226/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-07
- 2021/BZP 00106997/01 - Wynik z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106997 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń fragmentu ZS w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych oraz doprowadzeniu budynku ZS do zgodności z przepisami ppoż.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń fragmentu ZS w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych oraz doprowadzeniu budynku ZS do zgodności z przepisami ppoż.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a4fd028-cf55-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000672/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa pomieszczeń fragmentu ZS w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych oraz doprowadzenie budynku ZS do zgodności z przepisami ppoż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086736/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2859366,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana przez zamawiającego: ZP.272.19.2021 Zamówienie na przebudowę pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegającą na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych oraz doprowadzenie budynku Zespołu Szkół do zgodności z przepisami ppoż. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty budowlane: Zakres A: Przebudowa pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres B: Doprowadzenie budynku Zespołu Szkół w Marcinkowicach do zgodności z przepisami ppoż. 1. Zakres rzeczowy robót budowlanych mających na celu: a) przebudowę pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegającą na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych (Zakres A), obejmuje w szczególności: • roboty rozbiórkowe, • roboty wykończeniowe, • wykonanie wentylacji mechanicznej, • wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, • wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan., • dostawę wyposażenia. b) doprowadzenie budynku Zespołu Szkół w Marcinkowicach do zgodności z przepisami ppoż. (Zakres B) obejmuje w szczególności: • wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, • wstawienie drzwi i ścian oddzielenia przeciwpożarowego, • demontaż istniejących drzwi, • poszerzenie otworów okiennych i drzwiowych, • zabezpieczenie odcinka ściany do wymaganej klasy odporności ppoż., • montaż w istniejącej konstrukcji drewnianej dachu szkoły klap oddymiających, • montaż okna napowietrzającego z siłownikiem, • montaż czujek dymu, • zabezpieczenie drewnianej konstrukcji holu do granic trudnozapalności, • zabezpieczenie odcinka ściany (4 m x 3,9 m) materiałami niepalnymi, • przebudowę istniejącej drogi wewnętrznej do parametrów drogi ppoż., • budowę schodów zewnętrznych, • wykonanie instalacji sterowania oddymianiem klatek schodowych, • wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, • montaż układu ochrony od porażeń. 2. Miejsce realizacji robót budowlanych: Budynek oraz teren Zespołu Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 1, powiat nowosądecki, województwo małopolskie (działka ewid. nr 161/21, m. Marcinkowice, obr. 0014 Marcinkowice, gm. Chełmiec). Budynek szkoły, w którym oraz w sąsiedztwie którego prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem czynnym, użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynku oraz do terenu wokół budynku (chodniki, parking itd.) nie objętego procesem inwestycyjnym. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Dyrektorem placówki. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych mających na celu: a) przebudowę pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegającą na dostosowaniu ich do wymogów internatu i potrzeb osób niepełnosprawnych (Zakres A) został określony za pomocą dokumentacji technicznej (zwanej również „dokumentacją projektową”), stanowiącej załącznik nr 1a do SWZ, tj. za pomocą: • projektu wykonawczego w branży architektoniczno - budowlanej wraz z częścią rysunkową, • projektu wykonawczego w branży konstrukcyjnej wraz z częścią rysunkową, • projektu wykonawczego w branży elektrycznej wraz z częścią rysunkową, • projektu wykonawczego w branży sanitarnej wraz z częścią rysunkową, • specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, • bioz, Dodatkowo załącznik nr 1a do SWZ zawiera: i. decyzję nr 1059/2021 z dnia 11.06.2021 r. Starosty Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, ii. ekspertyzę techniczną zabezpieczenia przeciwpożarowego, iii. ekspertyzę techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego (do celów projektowych), iv. analizę obszaru oddziaływania, v. przedmiar robót, który z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną, przy czym dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres robót nieobjęty niniejszym zamówieniem. Niniejsze zamówienie nie obejmuje: • wykonania windy (poz. 5.1 – 5.1.8 przedmiaru robót „Roboty budowlane”), • wykonania posadzek z PCV - poziom II p. (poz. 4.1.1 – 4.1.3, 4.1.5 – 4.1.6, 4.3.2 – 4.3.7 przedmiaru robót „Roboty budowlane”) w zakresie robót określonych dalej w SWZ jako „Internat”. Tak więc wszystkie zapisy dotyczące ww. robót (winda oraz posadzki z PCV „Internat” II p.) nieobjętych zamówieniem nie są wiążące dla wykonawcy. b) doprowadzenie budynku Zespołu Szkół w Marcinkowicach do zgodności z przepisami ppoż. (Zakres B) został określony za pomocą dokumentacji technicznej (zwanej również „dokumentacją projektową”), stanowiącej załącznik nr 1b do SWZ, tj. za pomocą: • projektu wykonawczego w branży architektonicznej wraz z częścią rysunkową, • projektu wykonawczego w branży elektrycznej wraz z częścią rysunkową, • projektu wykonawczego zagospodarowania terenu wraz z częścią rysunkową, • specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, • informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia (bioz). Dodatkowo załącznik nr 1b do SWZ zawiera: i. decyzję nr 1796/2020 z dnia 15.09.2020 r. Starosty Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, ii. pozwolenie nr 54/2020 z dnia 24.02.2020 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych w obszarze wpisanym do rejestru zabytków, iii. informację o obszarze oddziaływania, iv. przedmiar robót, który z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną. UWAGA: Zgodnie z rys. nr A-14 zmianie ulega sposób zabezpieczenia konstrukcji dachu sali sportowej do wymaganej klasy odporności ppoż. opisany w rozdz. 9 pkt 7 projektu wykonawczego „Architektura”. Zmiana ta uwzględniona została również w przedmiarze robót. 4. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 6. Zamawiający wymaga, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ). 7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż cena całkowita brutto podana w ofercie wykonawcy. (Szczegółowe informacje pkt III ppkt 7 SWZ) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamawiający wymaga wykonania zamówienia (zgłoszenia gotowości odbiorowej robót): a) w zakresie robót określonych jako „Internat” w terminie do 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu robót budowlanych (uwaga: skrócenie terminu wykonania zamówienia w zakresie robót określonych jako „Internat” stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ), b) w pozostałym zakresie w terminie do 130 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu robót budowlanych, jednak nie później niż do dnia 15.12.2021 r., przy czym przekazanie terenu robót budowlanych nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. UWAGA: Na okoliczność powyższego podziału, zamawiający wprowadza pojęcie „Internat” i określa jego zakres rzeczowy, który obejmuje realizację wszystkich rozwiązań projektowych (z wyjątkiem posadzek z PCV) dla pomieszczeń: - 1.15 (piwnica), - 1.05, 1.06, 1.10a, 1.13, 1.14, 1.15, 1.15a (I piętro), - od 2.01 do 2.33, tj. wszystkich zgodnie z „Zestawieniem pomieszczeń – 2 piętro – objętych opracowaniem”, z wyjątkiem 2.34 (klatka schodowa). Wszystkie pomieszczenia wchodzące w skład „Internatu” muszą zostać wyposażone w zaprojektowaną infrastrukturę techniczną (instalacje elektryczne, wod.-kan., wentylację mechaniczną) umożliwiającą korzystanie z tej części budynku zgodnie z ich przeznaczeniem oraz muszą zostać umeblowane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku przygotowania specyfikacji warunków zamówienia ograniczył względem dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zakres rzeczowy zamówienia. Po wszczęciu postępowania przetargowego wystąpiły okoliczności umożliwiające Zamawiającemu realizację pełnego zakresu rzeczowego, co oznacza konieczność wprowadzenia istotnych zmian w porównaniu z pierwotnym ogłoszeniem i specyfikacją.2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.28.2025 Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie do 3,5 tony na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Sprzątanie pomieszczeń budynków Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- BZP.271.27.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (1 szt.) dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Sączu im. Komisji Edukacji Narodowej.
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi - O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.