Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00339476/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00029612/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
- 2022/BZP 00037720/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00142575/01 - Wynik z dnia 2022-05-02
- 2022/BZP 00159556/01 - Wynik z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby
Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126179695
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu informatycznego na potrzebyKrajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f27808c-68e0-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00181816/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339476/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA-X.2611.30.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227424,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia brzegowe1. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr 2 do SWZ.
2. Warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 106804,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitory1. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr 2 do SWZ.
2. Warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 26340,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia Audio1. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr 2 do SWZ.
2. Warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony
4.5.5.) Wartość części: 13700,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akcesoria komputerowe1. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr 2 do SWZ.
2. Warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
31224100-3 - Wtyki i gniazda
32331100-3 - Adaptery
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32581130-9 - Kabel do transmisji danych specjalnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 12447,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia sieciowe1. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr 2 do SWZ.
2. Warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 20822,39 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akcesoria graficzne1. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr 2 do SWZ.
2. Warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237134-7 - Karty akceleratorów graficznych
4.5.5.) Wartość części: 10551,78 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nośniki przechowywania danych1. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr 2 do SWZ.
2. Warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30236113-7 - Synchroniczna pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (SDRAM)
4.5.5.) Wartość części: 36757,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112905,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112905,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112905,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ascomp S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6790125206
7.3.3) Ulica: ul. Christo Botewa 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-798
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112905,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa parkingu na os. Wysokim w rejonie budynku nr 15 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia.
- Zakup licencji/licencji subskrypcyjnej oprogramowania Microsoft 365 w modelu licencjonowania CSP lub oprogramowania równoważnego
- Zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon, ich dzieci i osób towarzyszących
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Modernizacja systemu nagłośnienia Stadionu Miejskiego w Białymstoku oraz dostawa głośników systemu nagłośnienia
- Dostawa i wdrożenie fabrycznie nowych przełączników do sieci SAN Fibre Channel
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.