Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606180/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101075971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438288250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nzozpcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29da5845-d450-44c0-88b3-e1c00fb1d86f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 923714,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1 2 3 4 5
1. Cukier 1kg kg 750
2. Sól jodowana 1kg kg 450
3. Mąka pszenna typ 450 1kg kg 1 400
4. Mąka pszenna typ 480 1kg kg 20
5. Przyprawa warzywna 200g szt. 400
6. Przyprawa do drobiu kg 4
7. Przyprawa do gulaszu kg 2,5
8. Papryka mielona słodka kg 1
9. Pieprz biały mielony kg 1
10. Majeranek kg 4
11. Liść laurowy kg 2
12. Ziele angielskie kg 2,5
13. Pieprz mielony czarny kg 4,5
14. Pieprz ziarnisty 20g kg 0,5
15. Olej rzepakowy 1L szt. 500
16. Herbata liściasta 100g szt. 450
17. Herbata czarna, expresowa 100 szt 1,5g okrągłe saszetki w oryginalnym opakowaniu szt. 4
18. Kakao 150g zawartość tłuszczu kakaowego 10-12% kg. 53
19. Ryż sypki biały 1kg kg 400
20. Kasza manna 1kg kg 150
21. Kasza jęczmienna gruba 1kg kg 450
22. Kasza gryczana palona 1kg kg 170
23. Kwasek cytrynowy 20g szt. 1 350
24. Zacierka makaronowa o nieregularnym kształcie, typu Rędzin kg 110
25. Makaron - świderek, nitka, kolanko, wstążka - kg 620
26. Aronia - koncentrat w proszku 100g szt. 700
27. Majonez (zawartość tłuszczu min.68%) 700g szt, 75
28. Musztarda 210g szt. 45
29. Ketchup 500g szt. 5
30. Chrzan 190g szt. 5
31. Groszek konserwowy 400g szt. 200
32. Kukurydza konserwowa 400g szt. 1 500
33. Szczaw konserwowy 0,9 L szt. 30
34. Syrop owocowy 0,5 l szt. 300
35. Barszcz biały w płynie 0,5 L szt. 340
36. Dżem 25g szt. 850
37. Dżem brzoskwiniowy 1kg szt. 10
38. Miód naturalny 25g szt. 30
39. Kisiel truskawkowy 40g szt. 270
40. Galaretka truskawkowa 90g szt. 10
41. Budyń śmietankowy 40g szt. 600
42. Suchary bez cukru 225 g szt. 20
43. Pasztet drobiowy 130g szt. 100
44. Wafle ryżowe z ciemnego ryżu 100g szt. 10
45. Słonecznik łuskany kg 10
46. Tuńczyk w sosie własnym - kawałki 170g szt. 500
47. Koncentrat pomidorowy typu Dawtona 1000g, 30% szt. 60
48. Pomidory krojone bez skórki 2650 ml szt. 160
49. Koncentrat barszczu czerwonego zagęszczony sok z buraków min. 59,3% 300ml szt. 90
50. Płatki owsiane op. max. 500g kg 275
51. Płatki kukurydziane op. max. 1000g kg 1
52. Kawa zbożowa 1000g szt. 40
53. Przyprawa do ryb kg 3
54. Fasola czerwona 400g szt. 6
55. Brzoskwinie w syropie 820g szt. 30
56. Ananasy w syropie 565g szt. 300
57. Oliwa z oliwek 1L szt. 30
58. Bazylia 10g szt. 30
59. Tymianek 10g szt. 20
60. Rozmaryn 10g szt. 20
61. Sok pomidorowy 0,33L łagodny szt. 1 700
62. Zioła prowansalskie 10g szt. 60
63. Mięta 20 torebek opak. 5
64. Rumianek 20 torebek opak. 5
65. Ciecierzyca w zalewie 1500g netto po odcieku szt. 10
66. Rodzynki kg 1
67. Płatki jęczmienne kg 270
68. Kawa inka 150g szt. 1
69. Mąka razowa pszenna kg 2
70. Makaron razowy pełnoziarnisty świderek kg 150
71. Kasza jaglana kg 120
72. Ryż naturalny brązowy kg 300
73. Ogórek konserwowy 900g szt. 3
74. Papryka konserwowa 900g szt. 3
75. Ocet winny 500ml szt. 2
76. Sos winegret kg 2
77. Herbata granulaowana 100g szt. 600
78. Kleik ryżowy 160g szt. 30
79. Sok owocowo - warzywny lub warzywny bez cukru 330 ml szt. 1 750
80. Musztarda 500g szt. 1
81. Makaron świderek mąka durum kg. 50
82. Makaron bezglutenowy kg 1
83. Mąka kukurydziana kg 1
84. Kasza pęczak kg 350
85. Groszek ptysiowy kg 1
86. Curry kg 1
87. Kurkuma kg 1,5
88. Pasztet sojowy 113 g szt. 10
89. Kotlety sojowe 100 g szt. 10
90. Pieczywo chrupkie pełnoziarniste 170 - 200 g szt. 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 70107,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1 2 3 4 5
1. Herbata czarna 100 torebek opak. 15
2. Herbata owocowo - ziołowa malina, owoce - leśne 20 torebek opak. 30
3. Herbata zielona z dodatkiem owoców i płatkami kwiatów, aromatyzowana, ekspresowa, różne smaki 20 torebek opak. 30
4. Orzeszki ziemne smażone solone (95%) 380g opak. 100
5. Słone przekąski - krakersy mini mix solony 90g opak. 96
6. Chrupiące krążki talarki wypiekane na złocisty kolor 155g opak. 96
7. Lekka, chrupiąca przekąska w kształcie tradycyjnego precla 130g opak. 96
8. Paluszki słone 300g opak. 96
9. Aromatyczna kawa rozpuszczalna z naturalną kawową pianką 200g szt. 24
10. Mieszanka palonych ziaren kawy (arabica, robusta) 1000g opak. 26
11. Herbatniki - markizy z kremem czekoladowym (41%) 220g opak. 80
12. Biszkopty z galaretką o smaku pomarańczowym, wiśniowym (52%) oblane czekoladą (15%) 147g opak. 80
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15863000-5 - Herbata
15861000-1 - Kawa
4.5.5.) Wartość części: 8322,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1 2 3 4 5
1. Chleb pszenno-żytni 1000g szt. 4 400
2. Chleb razowy 500g szt. 3 400
3. Bułka zwykła 50g szt. 10 000
4. Bułka razowa z ziarnami 60g szt. 14 400
5. Bułka tarta - kg 50
6. Angielka 300 g szt. 2 800
7. Bułka grahamka 60g szt. 14 600
8. Bułka czerstwa 100g szt. 1 350
9. Chleb razowy z ziarnami 400g szt. 3 400
10. Chleb ziarnisty dla diabetyków 350g szt. 3 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 112902,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1 2 3 4 5
1. Mleko 2% 1 L - 5L L 14 300
2. Śmietana 18% 400g szt. 90
3. Ser biały twarogowy półtłusty folia kg 2 500
4. Ser żółty salami, twardy kg 40
5. Ser żółty kg 30
6. Śmietanka UHT 330g 12%-18% szt. 260
7. Jogurt typu islandzkiego naturalny, owocowy 140g szt. 1 000
8. Ser twarogowy plaster 150g szt. 2 300
9. Margaryna 250g kg. 13
10. Masło naturalne 200g, min. 82% tłuszczu zw. szt. 7 000
11. Kefir 200ml szt. 16 400
12. Serek homogenizowany waniliowy 150g szt. 4 500
13. Jogurt owocowy 120g szt. 200
14. Jogurt naturalny bez cukru 150g szt. 9 500
15. Jogurt naturalny 1 kg, 5 kg kg. 1 000
16. Serek śmietankowy różne smaki 4x30g 120g szt. 2 100
17. Kefir 1000 ml L. 300
18. Ser mozzarella blok kg 135
19. Ser twarogowy kanapkowy 136g szt. 1 800
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 198141,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Woda mineralna mocny gaz, ogólna zawartość składników mineralnych powinna wynosić min. 408,2 mg/l 1,5L szt. 962. Naturalna woda mineralna, wysokomineralizowana niskonasycona CO2, ogólna zawartość rozpuszczalnych składników mineralnych powinna wynosić 1954,36 mg/l 1,5L szt. 96
4.5.3.) Główny kod CPV: 41100000-0 - Woda naturalna
4.5.5.) Wartość części: 556,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Gramatura Jednostka miary Ilość1 2 3 4 5
1. Jaja L (63-73g) szt. 30 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 27180,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1 2 3 4 5
1. Marchew - kg 4 600
2. Pietruszka - kg 920
3. Seler - kg 2 050
4. Por - kg 310
5. Burak - kg 3 000
6. Botwina 350g w sezonie szt. 60
7. Kapusta biała - kg 850
8. Kapusta młoda 1,2 - 1,5 kg w sezonie szt. 35
9. Kapusta pekińska - kg 410
10. Kapusta czerwona - kg 70
11. Kapusta kwaszona - kg 620
12. Włoszczyzna Pęczek szt. 40
13. Cebula - kg 350
14. Pieczarka - kg 340
15. Jabłka 150-200g - kg 2 700
16. Ogórek zielony X - V kg 80
17. Ogórek kiszony - kg 1 100
18. Pomidory w sezonie (V-X) kg 3 000
19. Pomidory poza sezonem (XI-IV) kg 3 000
20. Ogórek zielony (VI - IX) kg 80
21. Koper Pęczek 40g szt. 2 800
22. Natka pietruszki Pęczek 40g szt. 2 500
23. Sałata min. 200g szt. 11 100
24. Kalafior min 1,20 kg szt. 30
25. Groch łupany - kg 220
26. Czosnek 50g szt. 250
27. Papryka czerwona, żółta VIII - X kg 40
28. Papryka czerwona, żółta XI - VII kg 160
29. Szczypiorek 25g szt. 2 200
30. Brokuły 500g szt. 10
31. Truskawka w sezonie kg 10
32. Sałata lodowa kg 10
33. Rzodkiewka pęczek 180g pęczek 710
34. Cytryny kg 20
35. Cukinia w sezonie kg 20
36. Cebula czerwona kg 2
37. Banany kg 1 700
38. Arbuz w sezonie kg 175
39. Kiwi min. 80g - 100g szt. 3 500
40. Pomarańcza min. 200 g - 250g kg. 840
41. Mandarynka w sezonie kg 160
42. Brzoskwinia w sezonie kg 250
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 175119,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1 2 3 4 5
1. Ziemniaki - kg 18 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1 2 3 4 5
1. Wołowina gulaszowa kostka drobna kg 370
2. Wieprzowina tłusta - kg 370
3. Łopatka b/k - kg 700
4. Kości rozbiorowe ze schabu i karczku - kg 10
5. Kości wędzone - kg 50
6. Schab b /k - kg 940
7. Słonina - kg 50
8. Wątroba wieprzowa - kg 50
9. Karczek b/k - kg 300
10. Od szynki - kg 310
11. Udziec z kurczaka min. 200 g kg 730
12. Udko z kurczaka 250g kg 2 350
13. Ćwiartka z kurczaka kg 260
14. Filet z kurczaka kg 1 200
15. Porcje rosołowe kg 900
16. Wątróbki drobiowe kg 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 124665,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość1 2 3 4
1. KIEŁBASA KRAKOWSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona wędzona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 68%. kg 260
2. KIEŁBASA SZYNKOWA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona wędzona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 68%. kg 220
3. KIEŁBASA ZIELONOGÓRSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 69%. kg 90
4. KIEŁBASA RAWSKA lub równoważna- wędlina średnio rozdrobniona parzona, wędzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. kg 300
5. KIEŁBASA ŁOPATKOWA - wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. kg 270
6. KIEŁBASA ZWYCZAJNA - wędlina wieprzowo - drobiowo - wołowa, cienka, średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku i majeranku, zawartość mięsa wieprzowego min. 51% oraz mięsa wołowego min. 12%. kg 100
7. Boczek wędzony kg 3
8. Pachwina wędzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 89%. kg 100
9. Bekon - wędzonka parzona z dodatkiem wody, schab b/k min. 78% kg 130
10. SZYNKA KONSERWOWA - kiełbasa wieprzowa grubo rozdrobniona parzona z białkiem wieprzowym o zawartości mięsa wieprzowego min. 78%. kg 520
11. POLĘDWICA DROBIOWA - kiełbasa drobiowa średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z kurczaka min. 28%. kg 150
12. SZYNKA DROBIOWA - kiełbasa drobiowa średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z kurczaka min. 28%. kg 315
13. KIEŁBASA BIAŁA PARZONA - kiełbasa parzona wieprzowo - drobiowa średnio rozdrobniona z dodatkiem czosnku, kardamonu, pieprzu i majeranku, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. Pętka 100g. kg 10
14. OGONÓWKA WĘDZONA - wędzonka wieprzowa parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 83%. Wędzonka otrzymana z części szynki wieprzowej peklowanej bez kości, wędzona, parzona. Wędzonka osznurowana wzdłuż i w poprzek; barwa mięsa różowa do blado czerwonej, barwa tłuszczu biała do jasno żółtej, częściowo pokryta warstewką tłuszczu. kg 90
15. SZYNKA WĘDZONA - wędzonka parzona, szynka wieprzowa min. 83% kg 10
16. KABANOSY - kiełbasa średnio zmielona wędzona parzona, 100g produktu wyprodukowana z min.105 g mięsa wieprzowego. kg 1
17. KIEŁBASKI WIEJSKIE - kiełbasa (cienka , średnica - 1cm) wieprzowo - drobiowa średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem kminku, zawartość mięsa wieprzowego min. 80%. Pętka 50-70 g. kg 320
18. SZYNKA - wieprzowa, parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 70%. kg 430
19. Baleron kg 2
20. PASZTET DROBIOWY - mięso drobiowe odzielone mechanicznie 55%, wątroba drobiowa 28%, rosół, sól i pieprz. kg 200
21. SZYNKA DELIKATESOWA - kiełbasa wieprzowo - drobiowa, grubo rozdrobniona parzona. Mięso wieprzowe (55%) kg 305
22. SZYNKA Z INDYKA - średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z indyka min. 30%. kg 620
23. PIERŚ GOTOWANA Z KURCZAKA W FORMIE WĘDLINY - pierś z kurczaka 73% kg 360
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 118059,40 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1 2 3 4 5
1. Morszczuk b/glazury 200-450g kg 40
2. Dorsz Czarniak b/glazury kg 400
3. Dorsz bałtycki b/glazury kg 40
4. Miruna 170-230 g kg 420
5. Truskawka mrożona - kg 510
6. Brokuł mrożony - kg 950
7. Fasolka zielona - mrożona (cięta) - kg 500
8. Kalafior mrożony - kg 1100
9. Mieszanka warzywna 7 - składnikowa - kg 80
10. Płaty śledziowe - solone - kg 50
11. Makrela wędzona - kg 260
12. Szprotki wędzone - kg 30
13. Bukiet warzyw 3 składnikowy - kg 950
14. Brukselka - kg 120
15. Wiśnia bez pestki - kg 120
16. Dynia - kg 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 61661,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68157,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86026,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68157,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno - Handlowe POLARIS Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68157,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7219,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9129,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9129,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe POLARIS Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9129,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91371,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118707,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91371,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarenka Jacek Chmielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681007229
7.3.3) Ulica: Kościuszki 14a
7.3.4) Miejscowość: Świnice Warckie
7.3.5) Kod pocztowy: 99-140
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91371 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221877,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266695,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221877,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329
7.3.3) Ulica: Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221877,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W w/w postępowaniu oferta złożona na Pakiet nr 5 podlegała odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 13.01.2025 r. Wykonawca Przedsiębiorstwo Handlowe Prekwa Piotr, ul. Wojska Polskiego 23, 98 – 200 Sieradz, poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy dla Pakietu nr 6.
Uzasadnienie prawne: art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146049,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204614,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185605,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DOMAGROL Roman Grobleny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661729089
7.3.3) Ulica: Nagórki 49
7.3.4) Miejscowość: Grabów
7.3.5) Kod pocztowy: 99-150
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185605,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Jaszczak Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281322891
7.3.3) Ulica: Żerniki 14
7.3.4) Miejscowość: Zadzim
7.3.5) Kod pocztowy: 99-232
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121930,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130837,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121930,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Rzeźniczo - Wędliniarski Stanisław Katusza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281069765
7.3.3) Ulica: Biała Góra 58
7.3.4) Miejscowość: Wartkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN GROBELNY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN GROBELNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130837,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113678,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123194,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123194,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Rzeźniczo - Wędliniarski Stanisław Katusza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281069765
7.3.3) Ulica: Biała Góra 58
7.3.4) Miejscowość: Wartkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JASZCZAK PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JASZCZAK PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123194,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61252,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68254,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61252,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zesiuk Zakład Produkcji i Handlu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680003904
7.3.3) Ulica: Tuwima 9
7.3.4) Miejscowość: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW KATUSZA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW KATUSZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61252,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji Termy Poddębice przy Ul. Mickiewicza 19.
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.