Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038659/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107998 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350995109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kronikarza Galla 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-053
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswiakrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswiakrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41175487-a349-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004430/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zestaw kardiomonitorów z centralą
1.2.2 Zestaw pomp infuzyjnych (strzykawkowych, objętościowych) ze stacją dokującą
1.2.3 Urządzenie do terapii wysokoprzepływowej
1.2.8 Skaner żylny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038659/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-02/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowiew ramach 4 wydzielonych pakietów:
Pakiet nr 1 – Zestaw kardiomonitorów z centralą (1 kpl.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:
a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;
c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;
d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane
w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietów
a) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet.
b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.
c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 155250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowiew ramach 4 wydzielonych pakietów:
Pakiet nr 2 – Zestaw pomp infuzyjnych (strzykawkowych, objętościowych) ze stacją dokującą (9 kpl.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:
a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;
c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;
d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane
w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietów
a) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet.
b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.
c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.5.5.) Wartość części: 207222 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowiew ramach 4 wydzielonych pakietów:
Pakiet nr 3 – Urządzenie do terapii wysokoprzepływowej (5 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:
a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;
c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;
d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane
w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietów
a) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet.
b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.
c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej
4.5.5.) Wartość części: 100462,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowiew ramach 4 wydzielonych pakietów:
Pakiet nr 4 – Skaner żylny (5 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:
a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;
c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;
d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane
w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietów
a) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet.
b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.
c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158500-7 - Przyrządy medyczne na podczerwień
4.5.5.) Wartość części: 67250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emtel Śliwa Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364062602
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 66
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMTEL ŚLIWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EMTEL ŚLIWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207222 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207222 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207222 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630002936
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207222 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neoregen Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361757048
7.3.3) Ulica: Trzcińska 10A
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-506
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji wysokiej klasy komputera wraz z monitorem na potrzeby Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz oprogramowania.
- Dzierżawa na okres od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku koncentratorów tlenu
- 27/TP1/SZP-2/2024 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu medycznego- defibrylatory i pompy infuzyjne dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
więcej: Urządzenia do terapii tlenowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.