Og³oszenie z dnia 2021-07-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00060031/01 - Og³oszenie z dnia 2021-05-20
Og³oszenie nr 2021/BZP 00108123 z dnia 2021-07-08 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Obwodu Drogowego nr 2 w Przystajni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat K³obucki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Paw³a II 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343109500
1.5.8.) Numer faksu: 343109507
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klobuck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatklobucki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
http://bip.klobuck.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Obwodu Drogowego nr 2 w Przystajni.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1955f77d-b93d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00108123
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003062/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Termomodernizacja budynku Obwodu Drogowego nr 2 w Przystajni wraz z wymian± ¼ród³a ciep³a i instalacji c.o. oraz monta¿em instalacji fotowoltaicznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach Projektu „Ograniczenie niskiej emisji w Powiecie K³obuckim” wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020, Priorytet IV.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00060031/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.6.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 884405,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Obwodu Drogowego nr 2 w Przystajni”.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) termomodernizacjê budynku Obwodu Drogowego nr 2 w Przystajni ul. Targowa 18 w zakresie:
- wymiana stolarki,
- ocieplenie ¶cian budynku oraz po³aci dachu,
- konserwacja elementów konstrukcji stalowych,
- remont kominów,
- dostawa i monta¿ platformy przyschodowej dla niepe³nosprawnych,
b) wykonanie instalacji kot³owni oraz instalacji wewnêtrznej c.o.,
c) wykonanie instalacji elektrycznej oraz o¶wietleniowej,
d) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 16,38 kW.
Charakterystyczne parametry techniczne obiektu budowlanego:
- liczba kondygnacji nadziemnych – 1,
- liczba kondygnacji podziemnych – 1,
- kubatura brutto ³±czna – 2 344,40 m3,
- powierzchnia zabudowy ³±czna - 484,38 m2,
- powierzchnia u¿ytkowa ³±czna – 733,25 m2.
4.3. Lokalizacja inwestycji: Przystajñ ul. Targowa 18, dzia³ka nr 209/27, 210/32.
4.4. Szczegó³owy zakres robót okre¶la:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia, stanowi±ca za³±cznik nr 1 do umowy,
2) Dokumentacja projektowa, stanowi±ca za³±cznik nr 2 do umowy, na któr± sk³adaj± siê:
a) dokumentacja projektowa – bran¿a budowlana + inwentaryzacja,
b) projekt budowlano-wykonawczy – bran¿a sanitarna,
c) projekt budowlany – instalacja elektryczna wewnêtrzna
d) projekt budowlany instalacja fotowoltaiczna,
e) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
f) przedmiary robót.
WA¯NE!
Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu robót wyszczególnionego
w przedmiarze robót: bran¿a budowlana: poz. 2 d.1.1 - (41-2) = 39, poz. 9 d.1.1 - (40-2) = 38, bran¿a sanitarna: poz. 10 d.1.1 - (201-3) = 198, poz. 16 d.1.1 - (62-2) = 60, poz. 17 d.1.1 - (22-2) = 20, poz. 18 d.1.1 - (22-2) = 20, poz. 26 d.1.1 - (14-1)= 13, poz. 28 d.1.1 - (1-0) = 0, bran¿a elektryczna wew. poz. 7 d.1 - (20-2) = 18, poz. 10 d.1 - (400-10) = 390, poz. 11 d.1 - (222-4) = 218, poz. 15 d.1 - (39-5) =34, poz. 22 d.1 - (350-20) = 330.
Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4. ppkt 2) lit a-e. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie
w trakcie realizacji umowy robót nieujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia - je¿eli roboty te ujête by³y
w dokumentacji projektowej w pkt 4.4 ppkt. 2) lit. a-e.
4.5. W ka¿dym przypadku u¿ycia w dokumentacji projektowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
W przypadku u¿ycia w dokumentacji projektowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego.
U¿ycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.
4.6. Gwarancja:
D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na roboty budowlane, prace monta¿owo-instalacyjne a tak¿e zamontowane materia³y i urz±dzenia – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 60 miesiêcy (termin minimalny) do 96 miesiêcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy.
4.7. Ubezpieczenie:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w projekcie umowy.
4.8. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci z nastêpuj±cych wzglêdów:
Warto¶æ zamówienia jest ni¿sza od tzw. progów unijnych które zobowi±zuj± do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w tre¶ci motywu 78 wskazuje, ¿e aby zwiêkszyæ konkurencjê, instytucje zamawiaj±ce nale¿y w szczególno¶ci zachêcaæ do dzielenia du¿ych zamówieñ na czê¶ci. Przedmiotowe zamówienie nie jest du¿ym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powo³anej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje siê od tzw. progów UE, a dyrektywa pos³uguje siê pojêciem du¿ego zamówienia na gruncie zamówieñ podlegaj±cych dyrektywie - a wiêc zamówienia o warto¶ci znacznie przewy¿szaj±cej tzw. progi UE). Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci z nastêpuj±cych wzglêdów:
1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sob± zwi±zanych. Rozdzielenie robót grozi³oby niedaj±cymi siê wyeliminowaæ problemami organizacyjnymi zwi±zanymi z odpowiedzialno¶ci± za poszczególne elementy robót wykonywanych przez ró¿nych wykonawców.
2) Przy tego typu robotach wykonywanych przez ró¿nych wykonawców niemo¿liwe by³oby jednoznaczne okre¶lenie zasad odpowiedzialno¶ci OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu wykonawców utrudnione by³oby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objête polis± OC).
3) Przy tego typu robotach wykonywanych przez ró¿nych wykonawców opó¼nienie jednego z wykonawców wp³ynê³oby negatywnie na terminowo¶æ wykonania innych elementów inwestycji – zale¿nych od terminowego wykonania prac przez innego Wykonawcê.
4) Wykonawcy powielaliby koszty po¶rednie prac, co wp³ywa³oby na koszty inwestycji. W ka¿dej z ofert czê¶ciowych Wykonawca musia³by za³o¿yæ odrêbn± wycenê u¿ycia tego samego rodzaju sprzêtu, w sytuacji, w której, sk³adaj±c jedn± ofertê, u¿ycie sprzêtu wyceni³by jednokrotnie. W dokumentacji projektowej wskazane s± rozwi±zania wymagaj±ce u¿ycia wielorodzajowego sprzêtu budowlanego.
5) Zastosowanie rozwi±zañ ró¿nych wykonawców spowodowa³oby brak mo¿liwo¶ci ustalenia zasad objêcia poszczególnych elementów gwarancj± i rêkojmi±.
6) Ka¿dy z Wykonawców w cenê wliczy³by odrêbne koszty polisy OC, co zwiêkszy³oby poziom wydatków Zamawiaj±cego.
7) Podzia³ zamówienia powodowa³by ryzyko, w którym uniewa¿nienie jednej z czê¶ci postêpowania zagrozi³oby terminowemu rozliczeniu projektu UE, bowiem nawet realizacja pozosta³ych czê¶ci nie zapewni³aby osi±gniêcia wska¼ników projektu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kot³ów
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 951463,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 996000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 951463,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Us³ugi Remontowo-Budowlane ,,DEKOR" Marek Lipiñski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150337980
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 35
7.3.4) Miejscowo¶æ: Przystajñ
7.3.5) Kod pocztowy: 42-141
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Us³ugi Remontowo Budowlane DEKOR Marek Lipiñski
jakie przetargi wygra³a firma
Us³ugi Remontowo Budowlane DEKOR Marek Lipiñski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 951463,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-08 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z K£OBUCKA
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 5 w K³obucku o pomieszczenia ¿³obka
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w K³obucku - cztery czê¶ci
- Dostosowanie baz danych EGiB, BDOT500 i GESUT do obowi±zuj±cych przepisów prawa(u¿ytki gruntowe), sporz±dzenie analiz i raportów, dostosowanie i harmonizacja dla 11 jednostek ewid. Powiatu K³obuckiego
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy sali widowiskowej oraz pomieszczeñ towarzysz±cych budynku Miejskiego O¶rodka Kultury w K³obucku.
wiêcej: przetargi w K³obucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kra¶niku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popie³uszki 8 w K±tach Wroc³awskich
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Wspó³czesnego w Warszawie
- Budowa zewnêtrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i u¿ytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdañsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdañsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnêtrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z wêz³ami przy³±czeniowymi oraz remontem pomieszczenia wêz³a W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudzi±dz ul. Czwartaków
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szko³y Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.