eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owoUbezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Szyd³owo



Og³oszenie z dnia 2025-02-17

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Szyd³owo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szyd³owo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378479

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 61

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-516

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 236554019

1.5.8.) Numer faksu: +48 236549328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlowo-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.szydlowo-maz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Szyd³owo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d9e8ca9-5148-4131-95b2-0ecbda008416

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00108171

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00048521/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Szyd³owo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szydlowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±cznikach Nr 7 i 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i wykazy ubezpieczanego mienia.
6.4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e za³±czniki nr 7 i 8 do SWZ zawieraj± informacje o charakterze poufnym. W zwi±zku z powy¿szym na podstawie art. 18 ust. 4 w zwi±zku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy PZP Zamawiaj±cy udostêpni w/w za³±czniki tym Wykonawcom, którzy bezpo¶rednio zwróc± si± ze stosownym wnioskiem o ich udostêpnienie zgodnie z wzorem wniosku stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej eZamawiaj±cy znajduj±cej siê pod adresem: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl
Szczegó³y dotycz±ce z³o¿enia oferty zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy", znajduj±cej siê w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego".
2.Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:
gmina@szydlowo-maz.pl jest dopuszczalna w wyj±tkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej.
3.Wykonawca w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezp³atnie korzysta, rejestruje siê lub loguje (w przypadku posiadania konta na platformie zakupowej), akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://szydlowo.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
4.Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
5.Szczegó³y funkcjonowania platformy zakupowej zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy".
6.Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Szyd³owo tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00, e-mail: oneplace@marketplanet.pl).
7.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Zalecany format plików to: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .rtf.
8.Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy eZamawiajacy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
9.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja": w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane".
10.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
11.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z zapisami art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, ¿e:
1.Administratorem Pañstwa danych jest Urz±d Gminy Szyd³owo, z siedzib±: ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szyd³owo. Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szyd³owo lub drog± e-mailow± pod adresem: gmina@szydlowo-maz.pl
2.Informujemy ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD) z którym mo¿na skontaktowaæ siê mo¿na poprzez e-mail: iod@szydlowo-maz.pl
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w celu prowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
4.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa PZP” , zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania danych osobowych mo¿e byæ brak mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienie publicznego. W szczególno¶ci niepodanie stosownych danych osobowych mo¿e skutkowaæ odrzuceniem oferty wykonawcy.
5.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.
6.Administrator mo¿e udostêpniæ Pañstwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z podmiotami ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Administratora (np. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne, czy us³ugi w zakresie archiwizacji lub niszczenia dokumentacji).
7.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
8.Przys³uguje Pani/Panu, z wyj±tkami zastrze¿onymi przepisami prawa, mo¿liwo¶æ:
• dostêpu do danych osobowych jej/jego dotycz±cych oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art.. 15 RODO *,
• ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±,
• w zwi±zku z art. 18 RODO ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego**.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr I obejmuje:
Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej,
Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ognia

66515200-5 - Us³ugi ubezpieczenia w³asno¶ci

66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów

66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-25 do 2028-03-24

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zaakceptowane klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowanie franszyzy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr II:
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC/KR, ASS).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-25 do 2028-03-24

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowane klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w w/w zakresie
2.Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania siê przez wykonawców o udzielenie zamówienia ka¿dy z wykonawców winien spe³niaæ powy¿szy warunek, tj. posiadaæ stosowne zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej. Wykonawcy wspólnie wystêpuj±cy udzielenie zamówienia ³±cznie winni posiadaæ zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.
2.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w w/w zakresie
3.Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w w/w zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o¶wiadczenie
o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia, stanowi± dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, o którym mowa w art. 125 ust. 1. O¶wiadczenie nr 1 stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ, O¶wiadczenie nr 2 stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u
w postêpowaniu do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu tych podwykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia,
o których mowa powy¿ej, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o którym mowa w pkt 11.1.1. tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, tj.:
a) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp,
b)O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp.
2.Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie § 3 i § 10 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415 - dalej Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych), zamawiaj±cy ¿±da:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 11.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - O¶wiadczenie nr 3 stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.Je¿eli z³o¿one przez wykonawcê o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 11.1.1 – 11.1.3 SWZ lub podmiotowe ¶rodki dowodowe budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
4.W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5.Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4., zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego:
1) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 1. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.
2) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wymienionych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
Dla czê¶ci nr I:
1.zmiany terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki – na wniosek ubezpieczaj±cego,
2.zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniach maj±tkowych
w przypadku zmiany wysoko¶ci sumy ubezpieczenia – proporcjonalnie do zmiany sumy ubezpieczenia i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana bêdzie obowi±zywa³a,
3.zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwy¿szenia wysoko¶ci sumy gwarancyjnej lub podwy¿szenia limitów odpowiedzialno¶ci – proporcjonalnie do zmiany i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana bêdzie obowi±zywa³a.
4.zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków w przypadku zmiany liczby ubezpieczonych w stosunku do zapisanej w SWZ – proporcjonalnie do zmiany i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana bêdzie obowi±zywa³a.
5.korzystnej dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±cej ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki;
6.zmiany zwi±zane z w³±czeniem do ochrony ubezpieczeniowej jednostek powsta³ych lub przekszta³conych w trakcie obowi±zywania umowy b±d¼ wy³±czeniem jednostek zlikwidowanych, zmiany wynikaj±ce ze zmiany formy prawnej prowadzenia dzia³alno¶ci,
7.zmiany zakresu ubezpieczenia i sk³adek wynikaj±ce ze zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów.
8.Zmiany (uzupe³nienia) sumy ubezpieczenia lub limitu odpowiedzialno¶ci je¿eli w trakcie realizacji zamówienia nast±pi wyczerpanie sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej/limitu odpowiedzialno¶ci co spowoduje naliczenie dodatkowej sk³adki proporcjonalnie do wysoko¶ci zmiany.
9.Zmiana polegaj±ca na powstaniu nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego wcze¶niej w SWZ, a zawieraj±cego siê w oznaczeniu przedmiotu zamówienia lub nast±pi zmiana profilu prowadzonej dzia³alno¶ci, co mo¿e równie¿ powodowaæ zmianê wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki.
10.Zmianie polegaj±cej na tym, ¿e nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy jedna ze stron poinformuje drug± na pi¶mie o zaistnieniu powy¿szych okoliczno¶ci.
Dla czê¶ci nr II:
1.zmiany terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki – na wniosek ubezpieczaj±cego,
2.zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków w przypadku zmiany liczby miejsc w ubezpieczonych pojazdach w stosunku do zapisanej w SWZ – proporcjonalnie do zmiany i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana bêdzie obowi±zywa³a.
3.korzystnej dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±cej ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki;
4.zmiany zakresu ubezpieczenia i sk³adek wynikaj±ce ze zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów.
5.Zmiany ilo¶ci lub warto¶ci (w przypadku ubezpieczenia autocasco) pojazdów zgodnie z zastosowanym do tego rodzaju pojazdów stawkami.

Dodatkowe zapisy zmian umowy dopuszczone przez Zamawiaj±cego zawarte s± w rozdziale 23 SWZ "Mo¿liwo¶æ i warunki dokonania zmian zawartej umowy oraz odst±pienie od umowy".

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-27 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy https://szydlowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-27 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.