Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067355/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby projektu „PODAJ DOBRO DALEJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby projektu „PODAJ DOBRO DALEJ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd8e97d-9564-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036124/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby projektu „Podaj Dobro Dalej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 2020 Europejski Fundusz Społeczny Numer i nazwa Osi priorytetowej: RPSW.09.00.00 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Działanie: RPSW.09.02.00 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych Numer i nazwa Poddziałania: RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067355/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022.EZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89580 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: PSYCHOLOG W skład tej części wchodzi realizacja usługi psychologicznej (poradnictwo psychologiczne ) :Zadanie 1
Diagnoza, opracowanie i monitoring Indywidualnych Planów Wsparcia (IPW) – typ operacji (TO) 1
Pozycja z planu projektu : 1.1 .
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie Indywidualnych Planów Wsparcia dla rodziny na początku realizacji projektu w oparciu o indywidualną rozmowę diagnostyczną z dzieckiem i jego rodziną / otoczeniem oraz dotychczas zgromadzone przez wychowawców informacje o rodzinie. IPW będzie podlegał systematycznej ewaluacji. Na koniec projektu przeprowadzona zostanie końcowa ewaluacja wraz z opracowaniem końcowych rekomendacji do dalszej pracy z dzieckiem i otoczeniem.
IPW obejmuje opracowanie dla 60 środowisk tj. 60 dzieci, min. 15 osób z otoczenia dzieci ( rodziców / opiekunów / rodzeństwa / dalszej rodziny ).
60 środowisk dzieci x 1,5 h/dziecko = 90 h/dziecko.
Zadanie 2
Zajęcia profilaktyczno-rozwojowe dla dzieci: komp. Osobiste, uczenie się (TO1)
Pozycja z planu projektu : 2.1 .
Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć grupowych z psychologiem wg autorskiego programu zajęć. Tematyka wynikająca ze zdiagnozowanych potrzeb i problemów grupy z uwzględnieniem jak poprawnie funkcjonować w rodzinie, grupie rówieśniczej, społeczeństwie, sposoby radzenia sobie z trudnościami, złością, porażką, odkrywanie zasobów, ich skuteczne wykorzystanie, równość szans i niedyskryminacja .
3 świetlice x 8 h/m-c x 12 miesięcy = 288 h.
Miejsce świadczenia usług: miejscem świadczenia usług jest - dot. części 1 :
1/ świetlica środowiskowa Integracyjne Ognisko Wychowawcze TPD ul. Sikorskiego 10/ budynek MOPS w Skarżysku-Kamiennej;
2/ świetlica środowiskowa „Józef” ul. Legionów 64 w Skarżysku-Kamiennej;;
3/ świetlica środowiskowa „u Alberta” ul. Spółdzielcza 52 w Skarżysku-Kamiennej.
Harmonogram zajęć:
Ww. usługi (dot. części 1 ) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 1400- 1900 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
1 godzina = godzina zegarowa
Za wykonaną usługę Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 41580 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: PEDAGOG wspierającyW skład tej części wchodzi realizacja:
Zadanie 8 – Działania integracyjne, edukacyjne, wspierające dla dzieci: (TO 1)
Pozycja z planu projektu: 8.2.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: udział w diagnozie, opracowaniu i ewaluacji IPW, realizacja działań projektowych z wychowawcami, współpraca ze specjalistami, współpraca z wychowawcami świetlic.
Udział w nich będzie brało 60 dzieci ( 28 dziewczynek, 32 chłopców ) zgodnie z IPW .
3 świetlice x 10 h/m-c = 30/h/ m-c x 16 miesięcy = 480 h. zegarowych
Miejsce świadczenia usług: miejscem świadczenia usług jest - dot. części 2 :
1/ świetlica środowiskowa Integracyjne Ognisko Wychowawcze TPD ul. Sikorskiego 10/ budynek MOPS w Skarżysku-Kamiennej;
2/ świetlica środowiskowa „Józef” ul. Legionów 64 w Skarżysku-Kamiennej;
3/ świetlica środowiskowa „u Alberta” ul. Spółdzielcza 52 w Skarżysku-Kamiennej.
Harmonogram zajęć:
Ww. usługi (dot. części 2 ) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 1400- 1900 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
1 godzina = godzina zegarowa
Za wykonaną usługę Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36666 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36666 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36666 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji – Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651260491
7.3.4) Miejscowość: Stalowa - Wola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36666 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47990,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Ukwiecenie terenu miasta Skarżyska - Kamiennej w 2025 r.
- "Przebudowa ul. Chałubińskiego w Skarżysku -Kamiennej"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi nad zadaniem: "Przebudowa - Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej "
- "Czyszczenie kanalizacji deszczowej, skarp i wylotów z separatorów na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2025 r"
- "Remonty bieżące kanalizacji deszczowej na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2025r"
- Dostawa leków dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej (programy lekowe w 2025 r.)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usługi w zakresie przygotowania i przeprowadzenia spotkań warsztatowych i sieciujących dotyczących rozwoju usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej
- "Organizacja i przeprowadzenie zajęć integracji sensorycznej, logorytmicznych oraz treningu umiejętności społecznych"
- Usługa przeprowadzenia diagnozy kompetencji społecznych - dwukrotne badanie na osobę dla 120 osób w wieku 15-25 lat podzielonych na 12 grup w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Organizacja kursów / szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSCKR im. Ireny Kosmowskiej w Korolówce-Osadzie"
- Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole.
- Przeprowadzenie kursów Prawo jazdy kat. B (etap I) w ramach realizacji projektu: "Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.