Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485156/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich do Szkoły Policji w Katowicach przez okres 6 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Policji w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276676775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Jankego 276
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-684
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 47 8516441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://katowice.szkolapolicji.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/spk/zam1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Szkolenie Policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich do Szkoły Policji w Katowicach przez okres 6 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f41c9661-76d1-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086166/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 265560,49 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125667,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich do Szkoły Policji w Katowicach przez okres 6 miesięcy.”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilość zamawianych produktów została podana w specyfikacji asortymentowo-ilościowo- wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ.
2) Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
UWAGA !!
Niewypełnienie kolumny nr 3 w załączniku nr 1A do SWZ lub zaproponowanie produktów niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 50% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne.
4. Dostawa, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę produktów objętych umową o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu Wykonawcy dopuszczonymi do przewozu żywności.
6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą kart produktów, lub innych dokumentów, z których będzie wynikał ich skład oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ.
7. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym orzeczeniem lekarskim dla celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na żądanie Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli właściwych władz – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2132). Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz.
9. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt musi być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami systemu HACCP.
10. Szczegóły realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO) (t.j. Dz.U. UE L 2016 r. nr. 119 s. 1). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone zostanie w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811400-0 - Bułeczki
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15811200-8 - Rogaliki
15812200-5 - Ciasta
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123729,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124229,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123729,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Patrycja & Paweł Rydzyk Zofia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273012804
7.3.3) Ulica: Kwaśniów Górny ul. Rodacka 6
7.3.4) Miejscowość: Klucze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-310
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. PATRYCJA & PAWEŁ ZOFIA RYDZYK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. PATRYCJA & PAWEŁ ZOFIA RYDZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123729,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o dodatkowe 6 miesięcy w przypadku, gdy w przewidzianym w ust. 1 terminie nie zostaną wyczerpane środki wynikające z zawartej umowy a nowy wykonawca nie został jeszcze wyłoniony w kolejnym postępowaniu.
3. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w 2025 r.
- Dostawa materiałów poligraficznych i wystawienniczych dla WFOŚiGW w Katowicach.
- Obsługa komunalna wydarzeń akcji ekologicznych i miejsc wyznaczonych w zakresie pojemników na odpady
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK78 odc. Niezdara - Boguchwałowice
- Świadczenie usług krajowego transportu osób w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic w okresie 12 m -cy z podziałem na zadania
- Wymiana 13 pionów instalacji c.w. i cyrkulacji w 13 łazienkach budynku administracji i Poradni przy ul. Korczaka 22 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY CIASTA I WYROBÓW CUKIERNICZNYCH
- Dostawy różnych artykułów spożywczych i pieczywa dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Dostawy galanterii cukierniczej krótkoterminowej na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej
- Dostawę artykułów spożywczych wydawanych Dawcom Krwi w ramach zrównoważenia wysiłku energetycznego do Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku sprawa nr 1/2025
- dostawa pieczywa.
więcej: Chleb »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.