Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Część 1
Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Łobeskiego
Część 2
Dostawa grysu bazaltowego, płukanego frakcji 2 – 5 mm
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812429660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 35
1.5.2.) Miejscowość: Łobez
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 913974066
1.5.8.) Numer faksu: 913974066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatlobeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.lobez.ibip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1
Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Łobeskiego
Część 2
Dostawa grysu bazaltowego, płukanego frakcji 2 – 5 mm
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aef2192-ef46-4dde-bd1f-91dd095c8d3a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106815/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Łobeskiego
1.2.2 Dostawa grysu bazaltowego, płukanego frakcji 2 – 5 mm
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5aef2192-ef46-4dde-bd1f-91dd095c8d3a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja wymaga zarejestrowania się na Platformie i jest dostępna dla każdego zalogowanego użytkownika Platformy. Zalogowany użytkownik Platformy po wyszukaniu postępowania i wejściu w jego szczegóły, powinien przejść na zakładkę „Formularze”. Następnie wybrać grupę formularzy: „Formularz do komunikacji” i jeden z dostępnych rodzajów formularzy. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania. Szczegółowe informacje na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy, w tym wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy, informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy znajdują się w Instrukcji Platformy e-Zamówienia – Komunikacja oraz w Regulaminie Platformy dostępnej pod linkiem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie, ul. Niepodległości 35, 73 – 150 Łobez. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@powiatlobeski.pl lub telefonicznie pod numerem 511 194 133
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.261.01.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 467479,68 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Łobeskiego
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC przeznaczonej do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Łobeskiego.
2. Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać normie europejskiej PN-EN 13808 „Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych”;
3. Maksymalna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy wyniesie do 90 Mg;
Uwaga! Podana ilość emulsji asfaltowej stanowi tylko przybliżoną maksymalną ilość towaru przewidzianą do realizacji w skali roku. W sytuacji wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności mogących nastąpić w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania przewidywanej ilości emulsji asfaltowej lub udzielenia zamówienia dodatkowego.
4. Emulsja asfaltowa dostarczana będzie każdorazowo na telefoniczne żądanie Zamawiającego;
5. Ilość jednorazowej dostawy emulsji asfaltowej wynosić będzie co najmniej 5,0 Mg;
6. Emulsja asfaltowa będzie dostarczana na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, tj. do Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie przy ul. Niepodległości 35, 73 – 150 Łobez;
7. Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania;
8. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru;
9. Rozliczanie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych i dostarczanych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wraz z każdą partią towaru, a termin płatności przelewem nie będzie krótszy niż 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
10. Wykonawca musi dysponować specjalistycznym pojazdem tj. cysterną przystosowaną do przewozu emulsji asfaltowej.
4.2.5.) Wartość części: 284552,85 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113620-7 - Asfalt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty będą oceniane na podstawie kryterium cena brutto
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa grysu bazaltowego, płukanego frakcji 2 – 5 mm
W ramach zamówienia przewiduje się dostawę grysu w ilości 800 ton.
Dostawa obejmuje zakup i dowóz grysu do Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie, Niepodległości 35, 73 – 150 Łobez.
Przy wycenie dostawy w celu określenia ceny ofertowej, wykonawca będzie uwzględniał wszystkie koszty związane z zakupem, transportem, rozładunkiem i ważeniem.
Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych bez domieszek gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń.
Materiały kamienne powinny spełniać wymagania PN-EN 13043:2004 – „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”.
Grys dostarczany będzie każdorazowo na telefoniczne żądanie Zamawiającego.
Ilość jednorazowej dostawy wynosić będzie 25 Mg.
Grys będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, tj. do Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie przy ul. Niepodległości 35, 73 – 150 Łobez.
Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru.
Rozliczanie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych i dostarczanych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wraz z każdą partią towaru, a termin płatności przelewem nie będzie krótszy niż 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
Uwaga! Podana ilość grysu stanowi tylko przybliżoną maksymalną ilość towaru przewidzianą do realizacji w skali roku. W sytuacji wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności mogących nastąpić w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania przewidywanej ilości grysu lub udzielenia zamówienia dodatkowego.
4.2.5.) Wartość części: 182926,83 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44912300-9 - Bazalt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty będą oceniane na podstawie kryterium cena brutto
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3 SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1 SWZ. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a i c wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 lit. b, d składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;
9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
rodzaj i zakres zmian został opisany w projekcie umowy - załączniku nr 97.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-28 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-30
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z ŁOBZA
więcej: przetargi w Łobzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
- Część 1 Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Łobeskiego Część 2 Dostawa grysu bazaltowego, płukanego frakcji 2 - 5 mm
- Sukcesywne dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC
więcej: Asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.