eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa energii elektrycznej do budynków Ośrodka Szkolenia PIP



Ogłoszenie z dnia 2022-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do budynków Ośrodka Szkolenia PIP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY IM. PROFESORA JANA ROSNERA WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021409520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-622

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@os.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna Państwowej Inspekcji Pracy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Szkolenie i doskonalenie kadr Państwowej Inspekcji Pracy oraz upowszechnianie wiedzy i informacji, a także doradztwo w zakresie ochrony pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do budynków Ośrodka Szkolenia PIP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c95b854-9ad0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073328/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej do budynków Ośrodka Szkolenia PIP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074689/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OS-AAD.213.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 94949,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, bez usług przesyłu i dystrybucji, do obiektów użytkowanych przez zamawiającego, tj.:
a) budynek biurowy stanowiący siedzibę Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, ul. Mikołaja Kopernika 5 oraz siedzibę Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22 – dwa punkty odbioru (PPE);
b) budynek hotelu Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, ul. Mikołaja Kopernika 9 – jeden punkt odbioru (PPE).
Powyższy przedmiot zamówienia został wykazany i opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Dane dotyczące układu zasilania w energię elektryczną dla poszczególnych obiektów Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu znajdują się w tabeli zamieszczonej w rozdziale III SWZ.
3. Prognozowane zużycie energii w okresie przewidzianym do realizacji zamówienia, tj. 280 000 kWh (zamówienie podstawowe / 12 miesięcy) + 56 000 kWh (zamówienie z zakresu opcji).
Wskazane wyżej wielkości określające zużycie energii elektrycznej są wartościami szacunkowymi i nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej oraz służą jedynie do wyliczenia ceny oferty. Szacunkowa ilość energii elektrycznej może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
Ilość pobranej przez zamawiającego energii elektrycznej ustala się w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych.
Rozliczenie sprzedaży będzie się odbywać na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przy stałych cenach za 1 kWh w całym okresie realizacji zamówienia.
Rozliczenia z wykonawcą będą się odbywać na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w okresach rozliczeniowych stosowanych przez wykonawcę, w oparciu o ceny wynikające
z oferty.
Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z ustawą Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
4. Zamawiający zawrze z wybranym w postępowaniu wykonawcą umowę na dostawy energii elektrycznej do wskazanych punktów poboru. Dostarczanie energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż z dniem wygaśnięcia/rozwiązania umowy z dotychczasowym sprzedawcą oraz z dniem wejścia w życie umowy
o świadczenie usług dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany Sprzedawcy (Wykonawcy).
Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
Zamawiający oświadcza, że właściwym dla niego Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest TAURON Dystrybucja S.A. Oddział we Wrocławiu.
Wykonawca w oparciu o udzielone pełnomocnictwo będzie zobowiązany do zgłoszenia w imieniu własnym
i Zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 i art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy do 20% zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego,
z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza dostawy energii elektrycznej stanowiącego zamówienie podstawowe.
6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotowego zamówienia zawiera projekt umowy wraz załącznikami, stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334595,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454688,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334595,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENPRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812549246

7.3.3) Ulica: Małopolska 43

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-515

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334595,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2023-04-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy uwzględnia prawo opcji. Wartość umowy dla zamówienia podstawowego: 278 829,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.