Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00041233/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiału na remont dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opinogóra Górna
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Opinogóra Górna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Z. Krasińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Opinogóra Górna
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-406
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugopinogora@bip.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugopinogora.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bfa8f16-965c-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiału na remont dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bfa8f16-965c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007465/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiału na remont bieżący dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 15-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %), w maksymalnej ilości 1800 ton. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się do zakupu 1000 ton. Pozostała ilość 800 ton jest objęta prawem opcji, tzn. zamawiający może ale nie musi zrealizować tej części zamówienia i z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w przypadku gdy w okresie trwania umowy u zamawiającego wystąpi konieczność zwiększenia zakresu remontu dróg. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie zależała od stanu dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć każdą ilość materiału w przedziale od 1000 do 1800 ton. Zamawiający żąda kruszywa będącego wynikiem kruszenia/mielenia materiału na kruszarce. Wyklucza się przygotowywanie materiału do żądanej fakcji w inny sposób.Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport oraz rozładunek materiału.
Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska.
Dostawa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna.
Zlecenia będą wystawiane w okresie trwania umowy wg potrzeb Zamawiającego, partiami nie większymi niż 200 ton .
Wykonawca w ofercie określi termin dostarczenia zamawianej partii (3, 6, 8 lub 10 dni roboczych od wysłania e-mailem zlecenia).
O każdej dostawie (data, godzina, miejsce) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, celem rozplantowania przez Zamawiającego dostarczonego materiału.
Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiającym równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 25 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych
z naczepami.
Weryfikacja parametrów jakościowych dostarczanego materiału odbywać się będzie wizualnie przy odbiorze dostaw. W przypadku wątpliwości co do jakości towaru wykonane będą badania laboratoryjne. Jeśli dostarczony towar nie będzie spełniał norm, to w/w badanie będzie wykonane na koszt wykonawcy. Jeśli badany towar będzie spełniał normy badanie będzie wykonane na koszt zamawiającego. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w swz, Wykonawca zobowiązany jest wymienić towar na spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. W razie wątpliwości co do ilości dostarczanej partii Zamawiający zleci wykonanie ważenia. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości niż deklaruje Wykonawca, koszty ważenia pokrywa Wykonawca. W sytuacji odwrotnej, tj. jeśli waga będzie prawidłowa (zgodnie z deklaracją Wykonawcy) koszty ważenia pokrywa Zamawiający. W przypadku stwierdzenia, że waga towaru jest zawyżana poprzez jego celowe zwilżanie wodą, stanowi to podstawę do rozwiązania umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Zamówienie w ramach prawa opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone
w okresie trwania umowy po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.
Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.
Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mieszanki optymalnej w maksymalnej ilości 100 ton. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się do zakupu 50 ton. Pozostała ilość 50 ton jest objęta prawem opcji, tzn. zamawiający może ale nie musi zrealizować tej części zamówienia i z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w przypadku gdy w okresie trwania umowy u zamawiającego wystąpi konieczność zwiększenia zakresu remontu dróg. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie zależała od stanu dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć każdą ilość materiału w przedziale od 50 do 100 ton.Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport oraz rozładunek materiału.
Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska.
Dostawa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna.
Zlecenia będą wystawiane w okresie trwania umowy wg potrzeb Zamawiającego, partiami nie większymi niż 50 ton.
Wykonawca w ofercie określi termin dostarczenia zamawianej partii (3, 6, 8 lub 10 dni roboczych od wysłania e-mailem zlecenia).
O każdej dostawie (data, godzina, miejsce) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, celem rozplantowania przez Zamawiającego dostarczonego materiału.
Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiającym równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze
o ładowności nie przekraczającej 25 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami.
Weryfikacja parametrów jakościowych dostarczanego materiału odbywać się będzie wizualnie przy odbiorze dostaw. W przypadku wątpliwości co do jakości towaru wykonane będą badania laboratoryjne. Jeśli dostarczony towar nie będzie spełniał norm, to w/w badanie będzie wykonane na koszt wykonawcy. Jeśli badany towar będzie spełniał normy badanie będzie wykonane na koszt zamawiającego. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w swz, Wykonawca zobowiązany jest wymienić towar na spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. W razie wątpliwości co do ilości dostarczanej partii Zamawiający zleci wykonanie ważenia. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości niż deklaruje Wykonawca, koszty ważenia pokrywa Wykonawca. W sytuacji odwrotnej, tj. jeśli waga będzie prawidłowa (zgodnie z deklaracją Wykonawcy) koszty ważenia pokrywa Zamawiający. W przypadku stwierdzenia, że waga towaru jest zawyżana poprzez jego celowe zwilżanie wodą, stanowi to podstawę do rozwiązania umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Zamówienie w ramach prawa opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone w okresie trwania umowy po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.
Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.
Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pospółki drogowej o frakcji do 63 mm w ilości nie większej niż300 ton.
Zawartość ziaren frakcji:
a) powyżej 2 mm – od 20 do 50%
b) mniejszej niż 0,1 mm – poniżej 15%
Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się do zakupu 200 ton. Pozostała ilość 100 ton jest objęta prawem opcji, tzn. zamawiający może ale nie musi zrealizować tej części zamówienia i z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w przypadku gdy w okresie trwania umowy u zamawiającego wystąpi konieczność zwiększenia zakresu remontu dróg. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie zależała od stanu dróg gminnych. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć każdą ilość materiału w przedziale od 200 do 300 ton.
Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport oraz rozładunek materiału.
Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska.
Dostawa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna.
Zlecenia będą wystawiane w okresie trwania umowy wg potrzeb Zamawiającego, partiami nie większymi niż 200 ton.
Wykonawca w ofercie określi termin dostarczenia zamawianej partii (3, 6, 8 lub 10 dni roboczych od wysłania e-mailem zlecenia).
O każdej dostawie (data, godzina, miejsce) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, celem rozplantowania przez Zamawiającego dostarczonego materiału.
Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiającym równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze
o ładowności nie przekraczającej 25 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami.
Weryfikacja parametrów jakościowych dostarczanego materiału odbywać się będzie wizualnie przy odbiorze dostaw. W przypadku wątpliwości co do jakości towaru wykonane będą badania laboratoryjne. Jeśli dostarczony towar nie będzie spełniał norm, to w/w badanie będzie wykonane na koszt wykonawcy. Jeśli badany towar będzie spełniał normy badanie będzie wykonane na koszt zamawiającego. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w swz, Wykonawca zobowiązany jest wymienić towar na spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. W razie wątpliwości co do ilości dostarczanej partii Zamawiający zleci wykonanie ważenia. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości niż deklaruje Wykonawca, koszty ważenia pokrywa Wykonawca. W sytuacji odwrotnej, tj. jeśli waga będzie prawidłowa (zgodnie z deklaracją Wykonawcy) koszty ważenia pokrywa Zamawiający. W przypadku stwierdzenia, że waga towaru jest zawyżana poprzez jego celowe zwilżanie wodą, stanowi to podstawę do rozwiązania umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Zamówienie w ramach prawa opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone w okresie trwania umowy po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.
Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.
Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121548,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Piotrowski TECH-TRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140913982
7.3.3) Ulica: Rolnicza
7.3.4) Miejscowość: Przasnysz
7.3.5) Kod pocztowy: 06-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9225,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11623,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9225,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Piotrowski TECH-TRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140913982
7.3.3) Ulica: Rolnicza
7.3.4) Miejscowość: Przasnysz
7.3.5) Kod pocztowy: 06-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9225,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14473,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Piotrowski TECH-TRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140913982
7.3.3) Ulica: Rolnicza
7.3.4) Miejscowość: Przasnysz
7.3.5) Kod pocztowy: 06-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszyw wraz z załadunkiem na bieżące utrzymanie dróg na terenie gminy Rzekuń w 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2025.
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa kruszywa dolomitowego w ilości 3000 Mg wraz z wbudowaniem
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2025 rok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.