Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00068511/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
- 2021/BZP 00078090/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109035 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa węzła cieplnego dla potrzeb ciepła technologicznego w budynku Szpitala Powiatowego w Piszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY W PISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790316961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SIENKIEWICZA 2
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874254500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@szpitalpisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalpisz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa węzła cieplnego dla potrzeb ciepła technologicznego w budynku Szpitala Powiatowego w Piszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b0b8002-bfba-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018108/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa węzła cieplnego dla potrzeb ciepła technologicznego w budynku Szpitala Powiatowego w Piszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na Budowie węzła cieplnego dla potrzeb ciepła technologicznego (zasilanie central wentylacyjnych) w budynku Szpitala Powiatowego w Piszu, zlokalizowanym w Piszu przy ul. Sienkiewicza 2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia obejmuje swoim zakresem budowę, montaż, podłączenie i uruchomienie węzła ciepła technologicznego w istniejącym pomieszczeniu w budynku szpitala przy ul. Sienkiewicza 2 w Piszu.
2) Zakres robót obejmuje dostawę i montaż węzłów ciepła technologicznego wraz z układami sterowania i automatyki oraz armaturą, w tym:
- montaż modułu podłączeniowego,
- montaż kompaktowego węzła ct
- montaż urządzeń poza kompaktem,
- montaż rurociągów,
- montaż armatury,
- badania instalacji,
- zabezpieczenie antykorozyjne,
- wykonanie izolacji termicznej,
- próby i regulacja działania,
- uruchomienie węzła i regulację parametrów pracy układu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych zawarty jest w Dokumentacji Projektowej, którą stanowi: Projekt budowlanych załączniki nr 7, przedmiary robót załączniki nr 9, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załączniki nr 8.
3. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu i budynku objętego niniejszym zamówieniem oraz sprawdził wszystkie dokumenty w celu uzyskania niezbędnych informacji do prawidłowego przygotowania oferty.
4. Wymagania dotyczące robót:
a) wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż. oraz zaleceniami inspektorów nadzoru,
b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, przedmiarami robót, STWiOR oraz wymogami SWZ,
c) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną.
d) użyte materiały powinny posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.).
5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
d) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
e) zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy.
f) Wykonania wszelkich robót towarzyszących, tymczasowych, porządkowych, zabezpieczających przed pyłem budowlanym – niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy.
g) Zachowania porządku w obrębie wykonywania robót budowlanych.
h) Utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód, wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki we własnym zakresie i na własny koszt.
i) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy.
j) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż.
k) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
l) dostarczenie Zamawiającemu zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi węzła oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi wybudowanego węzła.
6. Wykonawca do wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
7. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
Szczegółowe informacje dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zostały zawarte w dziale XII SWZ.
8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148651,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIR SYSTEM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522194054
7.3.3) Ulica: Al. Gen. Władysława Sikorskiego 9c/19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-758
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kompleksowa budowa węzła cieplnego, Przedsiębiorstwo Produkcyjne – Handlowo – Usługowe IRMA Ireneusz Załęski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDIR SYSTEM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BUDIR SYSTEM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-152021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Dostawa fortepianu dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia w Piszu
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 478 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie.
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj - wybuduj w zakresie adaptacji i modernizacji bunkra pod instalację i montaż akceleratora liniowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.