eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyZakup materiałów, wyposażenia i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Puławach oraz Jednostek Podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Powiatu Puławskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów, wyposażenia i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Puławach oraz Jednostek Podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Powiatu Puławskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Puławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.Królewska 19

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pulawy.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pulawy.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a79c065f-1a62-459e-897d-2b4ffb172112

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów, wyposażenia i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Puławach oraz Jednostek Podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Powiatu Puławskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a79c065f-1a62-459e-897d-2b4ffb172112

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044288/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup materiałów, wyposażenia i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Puławach oraz Jednostek Podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Powiatu Puławskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Cyberbezpieczny Samorząd Powiatu Puławskiego należy przez to rozumieć grant realizowany zgodnie z Umową o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1381/ FERC.02.02-CS.01- 001/23/2024 zawartą dnia 24.06.2024r. Projekt Cyberbezpieczny Samorząd realizowany jest przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa (Beneficjent Projektu) w Partnerstwie z NASK Państwowym Instytutem Badawczym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638237

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów, wyposażenia i oprogramowania wraz z dostawą i wdrożeniem dla Starostwa Powiatowego w Puławach oraz Jednostek Podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Powiatu Puławskiego
Część I – Sprzęt z oprogramowaniem:
Lp.
1. SERWER TYP I - 1 SZT (poz. 1) - 160 LICENCJI CAL NA URZĄDZENIE
2. SERWER TYP II - 1 SZT. (poz. 1) - 30 LICENCJI CAL NA UŻYTKOWNIKA, ORAZ 30 LICENCJI RDS CAL
3. SERWER TYP III – 1 SZT. (poz. 10) - 18 LICENCJI CAL NA UŻYTKOWNIKA
4. SERWER TYP IV – 1 SZT. (poz. 10) - 120 LICENCJI CAL DLA UŻYTKOWNIKA WERSJA DLA EDUKACJI
5. SERWER TYP V – 1 SZT. (poz. 10) - 60 LICENCJI CAL DLA UŻYTKOWNIKA WERSJA DLA EDUKACJI
6. SERWER TYP VI – 1 SZT. (poz. 10) - 30 LICENCJAMI CAL NA URZĄDZENIE
7. PRZEŁĄCZNIK ZARZĄDZALNY TYP I (poz. 16) - 1 SZT.
8. PRZEŁĄCZNIKI ZARZĄDZALNE TYP II (poz. 8, 16) - 2 SZT.
9. PRZEŁĄCZNIKI ZARZĄDZALNY TYP III (poz. 16) - 1 SZT.
10. KONTROLER SIECI BEZPRZEWODOWEJ- Z PUNKTAMI DOSTĘPOWYMI WIFI (poz. 19) - 1 KPL. (w skład kompletu wchodzi Kontroler sieci bezprzewodowej - 1 szt. i Punkty dostępowe WiFi – 6 szt.)
11. SERWER NAS W OBUDOWIE RACK 2U– TYP I (poz. 3 i 11) – 2 SZT.
12. SERWER NAS W OBUDOWIE RACK 2U – TYP II (poz. 11) – 2 SZT.
13. SYSTEM NAC DO IZOLACJI SIECI LAN W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (poz. 2) – 1 Licencja 250 IP
14. SYSTEM DO UTRZYMYWANIA AKTUALNOŚCI INWENTARYZACJI SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA (poz. 7, 18) – 4 szt. z licencjami
14.1 -120 LICENCJI – LICENCJA EDU
14.2 - 60 LICENCJI – LICENCJA EDU
14.3 - 20 LICENCJI – LICENCJA GOV
14.4 - 20 LICENCJI – LICENCJA GOV
15. SYSTEM DO KATEGORYZACJI I ARCHIWIZACJI LOGÓW (poz. 4 i 12) – 2 Licencje.
16. UPS TYP I (poz. 9 i 14) - 5 szt.
17. UPS TYP II (poz. 15) - 40 szt. w tym: PCPR 22szt., ZKZ 3szt., PZD 12szt. ZS1 3szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48823000-3 - Serwery plików

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32510000-1 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.5.5.) Wartość części: 713321,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów, wyposażenia i oprogramowania wraz z dostawą i wdrożeniem dla Starostwa Powiatowego w Puławach oraz Jednostek Podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Powiatu Puławskiego
Część II – Urządzania UTM wraz z oprogramowaniem:
Lp.
18. UTM TYP I (poz. 13) - 2 SZT.
19. UTM TYP II (poz. 13) - 1 SZT.
20. UTM- WZNOWIENIE SERWISÓW (poz. 6) - 1 SZT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.5.) Wartość części: 45282,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy zawiadamia o unieważnieniu postępowania zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622186,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 876024,38 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy zawiadamia o unieważnieniu postępowania zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43225,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535309,52 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.