eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Przebudowa boiska do piłki nożnej w Wiązownicy Kolonii" realiz w ramach zad pn: Przebud boiska do piłki nożnej w Wiązownicy Kolonii oraz przebud boiska do piłki nożnej i zaplecza sport w Staszowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109356 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa boiska do piłki nożnej w Wiązownicy Kolonii” realiz w ramach zad pn: Przebud boiska do piłki nożnej w Wiązownicy Kolonii oraz przebud boiska do piłki nożnej i zaplecza sport w Staszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48158648305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa boiska do piłki nożnej w Wiązownicy Kolonii” realiz w ramach zad pn: Przebud boiska do piłki nożnej w Wiązownicy Kolonii oraz przebud boiska do piłki nożnej i zaplecza sport w Staszowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f09e52e-c2c7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002218/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa boiska do piłki nożnej w Wiązownicy Kolonii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070789/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.1.2021.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 298559,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska o nawierzchni z trawy naturalnej zlokalizowanego w Wiązownicy Kolonii, w zakresie obejmującym między innymi:
1) przebudowę boiska sportowego:
- Usunięcie skarpy pod poszerzenie boiska
- Usunięcie istniejącej darni
- Przygotowanie warstwy wegetacyjnej
- Wysiew mieszanki traw
- Pielęgnacja -koszenie trawy po wschodzie (do czasu ukorzenienia darni)
- Wykonanie instalacji wodociągowej
- Wykonanie przyłącza wodociągowego
2) zakup wyposażenia wraz z montażem:
- Zakup i montaż bramek do piłki nożnej
- Zakup i montaż ławek
- Demontaż istniejących piłkochwytów
- Zakup i montaż słupków parkingowych
- Wykonanie nowych piłkochwytów
zgodnie z dokumentami (w załączeniu), oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
- obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa: www.msit.gov.pl w zakładce –Infrastruktura).
Wykonanie i umieszczenie przed przystąpieniem do wykonywania robót tablicy informacyjnej dokumentującej wydatkowanie środków pochodzących z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych zgodnie z Uchwałą Rady Ministrów Nr 102 z dn. 23.07.2020r. W sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego (monitor Polski z dn. 24.07.2020r. Poz. 662 ze zm.)
Zamówienie będzie współfinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska –program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej –edycja 2019.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 12 SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
1. Dokumentacją techniczną
2. Przedmiarem robot
3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338532,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KOBUD Krzysztof Ozga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830212946

7.3.4) Miejscowość: Krawce 102A

7.3.5) Kod pocztowy: 39-410

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 92 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.