Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038499/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
- 2021/BZP 00044805/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109440 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki otworowej w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324163160
1.5.8.) Numer faksu: 324163155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki otworowej w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cbbd490-a284-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wymiana stolarki okiennej w zasobach KZGM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038499/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.009.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki otworowej oraz wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.Część 1: obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki otworowej oraz wymianie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Roboty będą polegać w szczególności:
- wymianie stolarki z PCV w ilości ok. 281,31 m²
- wymianie stolarki drewnianej w ilości ok. 115,66 m²
- wymianie stolarki drewnianej łukowej w ilości ok. 35,47 m²
- wymianie stolarki drewnianej z elementami zabytkowymi w ilości ok. 22,80 m²
- wymianie parapetów wewnętrznych PCV w ilości ok. 47,40 mb
- wymianie parapetów zewnętrznych (z blachy powlekanej) w ilości ok. 76,34 mb
Roboty prowadzone będą w budynkach wskazanych w zestawieniu adresowym, a poszczególne obmiary dla wskazanych adresów podane są w szkicach. Zestawienie to może ulec zmianie poprzez rezygnację Zamawiającego z części adresów lub uzupełnienie kolejnymi adresami, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia tj. kwoty 316.791,00 zł brutto. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 95% wskazanej kwoty.
2. Podane w ust. 1 ilości dla części 1 mają charakter szacunkowy, a ostateczne ilości mogą ulec zmianie w opisanych powyżej okolicznościach.
3. Stolarka PCV dla każdej części montowana będzie w kolorze białym, kolor stolarki drewnianej uzgodniony będzie z Zamawiającym dla każdego obiektu oddzielnie.
4. Zamawiający dla każdej części wymaga aby współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych zastosowanych w stolarce drewnianej i PCV wynosił minimum Ug ≤ 1,1W/m2 K.
5. Okna dla każdej części wymieniane będą w kolejności i w ilości wyznaczonej przez Zamawiającego, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy zestawienie adresowo-rzeczowo-ilościowe koniecznej do wymiany stolarki w terminie do 7 dni od podpisania umowy.
6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym m.in. wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajduje się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45422100-2 - Stolarka drewniana
4.5.5.) Wartość części: 293325,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki otworowej oraz wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.Część 2: obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki otworowej oraz wymianie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach we wspólnotach mieszkaniowych. Roboty będą polegać w szczególności:
- wymianie stolarki z PCV w ilości ok. 217,33 m²
- wymianie stolarki drewnianej w ilości ok. 15,12 m²
- wymianie parapetów wewnętrznych PCV w ilości ok. 77,60 mb
- wymianie parapetów zewnętrznych (z blachy powlekanej) w ilości ok. 107,34 mb
Roboty prowadzone będą w budynkach wskazanych w zestawieniu adresowym, a poszczególne obmiary dla wskazanych adresów podane są w szkicach. Zestawienie to może ulec zmianie poprzez rezygnację Zamawiającego z części adresów lub uzupełnienie kolejnymi adresami, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia tj. kwoty 134.367,01 zł brutto. Zamawiający gwarantuje wykorzystania 95% wskazanej kwoty.
2. Podane w ust. 2 ilości dla części 2 mają charakter szacunkowy, a ostateczne ilości mogą ulec zmianie w opisanych powyżej okolicznościach.
3. Stolarka PCV dla każdej części montowana będzie w kolorze białym, kolor stolarki drewnianej uzgodniony będzie z Zamawiającym dla każdego obiektu oddzielnie.
4. Zamawiający dla każdej części wymaga aby współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych zastosowanych w stolarce drewnianej i PCV wynosił minimum Ug ≤ 1,1W/m2 K.
5. Okna dla każdej części wymieniane będą w kolejności i w ilości wyznaczonej przez Zamawiającego, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy zestawienie adresowo-rzeczowo-ilościowe koniecznej do wymiany stolarki w terminie do 7 dni od podpisania umowy.
6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym m.in. wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajduje się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentacji zamówienia stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45422100-2 - Stolarka drewniana
4.5.5.) Wartość części: 124413,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304783,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304783,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304783,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARO Romanowski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461624010
7.3.3) Ulica: ul. Tytoniowa 8
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316791,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128869,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128869,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128869,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARO Romanowski Spółki Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461624010
7.3.3) Ulica: Tytoniowa 8
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134367,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.