Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624056/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do placówek oświatowych na terenie gminy Korycin w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORYCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Knyszyńska 2A
1.5.2.) Miejscowość: Korycin
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-140
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@korycin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korycin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/korycin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do placówek oświatowych na terenie gminy Korycin w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e78df35-378d-4275-b11a-670fd128bf79
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012567/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do placówek oświatowych na terenie gminy Korycin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dzieciom w wieku szkolnym i przedszkolnym uczęszczającym do Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Korycinie i Przedszkola im. Jana Pawła II w Korycinie, w tym osobom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie decyzji wydanych przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Korycinie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 z późn. zm.), uchwały nr 149 Rady Ministrów z dnia 23 sierpnia 2023 r. w sprawie ustanowienia wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 (M.P. z 2023 r. poz. 881 z późn. zm.).
2. Ilość wydawanych w jednym dniu posiłków szacuje się na ok. 217 sztuk obiadów pełnych w szkole podstawowej i ok. 96 obiadów połówkowych ( 60 zestawów przedszkole, 36 zestawów w zerówce przy Szkole Podstawowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie liczby posiłków. W przypadku zmiany liczby posiłków Zamawiający zobowiązuje się uzgodnić z Wykonawcą do godziny 07.30 w dniu wydania posiłków. Zapotrzebowanie uzależnione jest od frekwencji dzieci korzystających z dożywiania i liczby dni nauki, opieki stacjonarnej w szkole i oddziałach przedszkolnych.
3. Obiady powinny być wydawane w naczyniach stołowych (np. naczynia z białego szkła hartowanego) dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń jednorazowych.
4. Obiady w Szkole Podstawowej są wydawane przez personel Wykonawcy w godzinach:
10.50 - 11.10 uczniowie klas I-V
11.25 - 11. 40 obiady połówkowe (1/2) oddziały przedszkolne ("0")
11.55 - 12.10 uczniowie klas VI – VIII
Obiady w Przedszkolu powinny być dostarczone na godzinę 10.45 w naczyniach zbiorczych. Wydawaniem zajmuje się personel Przedszkola na naczyniach będących w posiadaniu placówki. Pojemniki po posiłkach należy odebrać po godz. 13.00. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły/przedszkola, dostawa obiadu może odbyć się o innej godzinie niż ustalona powyżej – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
5. Posiłki powinny być dostarczone do Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Korycinie ul. Szkolna 1, 16-140 Korycin oraz Przedszkola im. Jana Pawła II w Korycinie ul. Grodzieńska 21, 16-140 Korycin.
6. Posiłki będą wydawane w okresie zajęć szkolnych w pomieszczeniu wyznaczonym na stołówkę w Szkole Podstawowej/Przedszkolu w Korycinie.
7. W skład jednego posiłku wchodzi:
1) jedna porcja zupy: 450 ml zupy z chlebem
2) jedna porcja drugiego dania: ziemniaki lub zamiennik (kasza, ryż, makaron) 180g, mięso lub ryba 100g, surówka 150g albo – nie częściej niż jeden raz w tygodniu – inne potrawy (tj. naleśniki, pierogi, krokiety itp.) o gramaturze 350g na porcję,
3) kompot 200 ml; deser: minimum raz w tygodniu, naprzemiennie owoc, jogurt owocowy, sok, mus owocowy, mus owocowo-warzywny
8. Zamawiający zastrzega sobie wgląd do jadłospisów dziennych. Wyklucza się podawanie następujących dań: kaszanka, parówki o zawartości mięsa poniżej 82 %, jajka gotowane, śledź, bigos, flaczki.
9. Jadłospis powinien być urozmaicony.
10. Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych. Podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte. Ryby nie mogą zawierać ości.
11. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz bierze odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
12. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o wysokim standardzie, na bazie produktów wysokiej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.
13. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków przez okres 72 godzin, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
15. Wykonawca zapewni dowóz obiadów pojazdem spełniającym wszelkie prawne normy w szczególności dopuszczonym do przewożenia żywności. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę zgodnie z obowiązującymi normami oraz gwarantować wysoką jakość przewożonych potraw.
16. Produkty wchodzące w skład drugiego dania typu: kotlety, kurczak, ryba, naleśniki, zwijki itp. - dania porcjowane, powinny być przywożone w termosie z odrębnymi pojemnikami/półkami. Sposób transportu musi zapewniać zapobieganie deformowaniu, sklejaniu, odkształcaniu i niszczeniu się produktów.
17. Dostarczenie posiłków do szkoły i przedszkola, załadunek i rozładunek wszystkich dostaw, realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność.
18. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojemniki na odpady pokonsumpcyjne, ich odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych na własny koszt.
19. Wykonawca przygotowuje i sprząta pomieszczenia do wydawania i spożywania posiłków w Szkole Podstawowej/Przedszkolu w Korycinie
20. Posiłki powinny być podawane na zastawie stołowej udostępnianej przez Wykonawcę z zachowaniem wytycznych MEN, MZ, GIS dla publicznych i niepublicznych szkół i placówek od 1 września 2020 r. dotyczących organizacji żywienia w szkole https://www.gov.pl/attachment/03f8ed28-e3b7-4364-9d75-85183fd4b1a2.
21. Wykonawca dopuszcza możliwość zamawiania tzw. obiadów połówkowych tj. połowa pełnej porcji posiłku. W przypadku posiłków połówkowych Zamawiający zapłaci Wykonawcy połowę kwoty wpisanej w formularzu ofertowym. W listopadzie 2024 średnia liczba dziennych obiadów połówkowych wyniosła 96.
22. Do przygotowania posiłku wymagane jest stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, różnego rodzaju kasz.
23. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać do akceptacji projekt dekadowych (10-dniowych) jadłospisów na co najmniej 7 dni roboczych przed dniem jego wprowadzenia. Jadłospis powinien zawierać proponowane menu, składniki, podanie gramatury poszczególnych dań oraz alergeny występujące w posiłkach.
24. Wszystkie posiłki realizowane w ramach przedmiotowego postępowania muszą być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
25. Wykonawca zobowiązany będzie do bezwzględnego przestrzegania norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności.
26. W związku z sytuacją epidemiczną Wykonawca zapewni wykonywanie usługi wedle przepisów obowiązującego prawa w tym zakresie, zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz innych upoważnionych organów np. dezynfekcja, pomiar temperatury, maseczki ochronne itp.
27. Dostawa posiłków będzie odbywać się w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 w każdym tygodniu, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu wakacji i dni ustawowo wolnych od nauki (oraz dni wolnych o których decyduje dyrektor szkoły). W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły lub przedszkola, dostawa obiadu może odbyć się o innej godzinie niż ustalona powyżej – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biesiada Weselna Bienasz i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451730370
7.3.4) Miejscowość: Kumiała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIESIADA WESELNA BIENASZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIESIADA WESELNA BIENASZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI KORYCIN
więcej: przetargi KORYCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."
- "Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kobyłce". Znak sprawy:1/2025
- Świadczenie usług cateringowych podczas 33 szkoleń dla rolników
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Wielkie Oczy
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.