Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060336/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00077084/01 - Wynik z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b64682-8fcf-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037971/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi psychologiczne w ramach projektu "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka w tym w obszarze rewitalizacji".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kuj. – Pom. na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, 9.2 Włączenie społeczne, 9.2.1 Aktywne włączenie społeczne)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060336/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 253025,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76860 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Ścieżka Reintegracji - Opracowanie diagnozy kompetencji społecznych w ramach 1sesji-1h (przez godzinę rozumie się 60 minut) x100os. ( II edycja - 50 osób, III edycja - 50 osób) w celu przygotowania w formie pisemnej Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR) – diagnozy kompetencji społecznych – umiejętności, które przyczynią się do skutecznejinterakcji z otoczeniem. IŚR to osobisty program aktywności społeczno – zawodowej uczestnika, skoncentrowany na możliwościach, umiejętnościach, predyspozycjach, preferencjach i potrzebach uczestnika. Efektem podjętych działań w IŚR jest określenie ilości i charakteru poszczególnych form wsparcia, a więc opracowanie diagnozy doradczej (preferencji i
predyspozycji uczestników Projektu). IŚR stanowić będzie podstawę zapisu kontraktu socjalnego pomiędzy uczestnikiem a MOPR.
harmonogram zajęć:
II edycja – 50 osób (1h x 50 osób = 50 h) – IV-V 2022r.
III edycja – 50 osób (1h x 50 osób = 50 h) – IX-X 2022r.
Do zadań psychologa (dotyczy części I, II, III) oprócz świadczenia w/w usług będzie należało przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie dokumentacji projektowej (tj.: listy obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć,
miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach. Ww. usługi (dot. części I, II, III) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 8:00-15:30, 5 dni w tygodniu w dniach
od poniedziałku do piątku, średnio 4 godziny dziennie. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów. Miejsce świadczenia usług: Miejscem świadczenia usług psychologicznych jest budynek przy ulicy Okrzei 61 we Włocławku i/lub budynek przy ul. Ogniowej8/10 we Włocławku (dostosowane
do potrzeb osób niepełnosprawnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupowe warsztaty psychologiczne - zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów grupowych, w wymiarze 24 h w każdej z 12 grup samopomocowych. W ramach projektu zrealizowanychzostanie 288 h (przez godzinę rozumie się 45 minut) wsparcia psychologicznego, tj.: 24 h x 4 GS = 96 h w I edycja GS, 24 h x 4 GS = 96 h w II edycji i 24 h x 4 GS = 96 h w III edycji. Celem zajęć jest wzmocnienie i zwiększenie kompetencji społecznych, budowanie poprawnych relacji
społecznych, technik asertywności i radzenia sobie ze stresem, zarówno w relacjach interpersonalnych, jak i na rynku pracy. Bloki tematyczne zajęć: asertywność, komunikacja społeczna, rozwiązywanie konfliktów, negocjowanie i mediacja, radzenie sobie ze stresem, podejmowania decyzji - stawianie celów i sposób ich realizacji, pełnienie podstawowych ról
społecznych. Do zadań psychologa (dotyczy części I, II, III) oprócz świadczenia w/w usług będzie należało przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie dokumentacji projektowej (tj.: listy obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć,
miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach.
Miejsce świadczenia usług: Miejscem świadczenia usług psychologicznych jest budynek przy ulicy Okrzei 61 we Włocławku i/lub budynek przy ul. Ogniowej8/10 we Włocławku (dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych). – dot. części I, II, III.
Harmonogram zajęć:
I edycja – 4 grupy x 10 osób (4 grupy x 24 h = 96 h) – od dnia podpisania umowy do V 2022r.
II edycja – 4 grupy x 10 osób (4 grupy x 24 h = 96 h) – V-VII 2022r.
III edycja - 4 grupy x 10 osób (4 grupy x 24 h = 96 h) – X-XII 2022r.
Ww. usługi (dot. części I, II, III) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 8:00-15:30, 5 dni w tygodniu w dniach od poniedziałku do piątku, średnio 4 godziny dziennie. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 25560,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne poradnictwo psychologiczne - zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnego wsparcia, w wymiarze 4 h dla każdego uczestnika projektu. W ramach proj. zrealizowaneuczestników, tj. 4 h x 40 os. = 160 h w I edycja, 4 h x 40 os. = 160 h w II edycji i 4 h x 40 os. = 160 h w III edycji. Celem jest uzyskanie profesjonalnej pomocy psychologicznej w formie indywidualnych konsultacji. Celem spotkań jest uzyskanie profesjonalnej pomocy w radzeniu sobie z problemami, których osoba doświadcza. Indywidualne konsultacje z psychologiem przyczynią się do lepszego zrozumienia problemu, zidentyfikowania poziomu motywacji do
zmian oraz określenia możliwych sposobów postępowania dla przezwyciężenia przeżywanych trudności, zdiagnozowania indywidualnych barier psychologicznych, utrudniających uczestnikowi efektywne funkcjonowanie społeczne. Indywidualne spotkania z psychologiem przyczynią się do zwiększenia w uczestniku wiary w siebie, wypracowanie efektywnego planu działania, mającego na celu poprawę funkcjonowania jednostki i całej rodziny.
Do zadań psychologa (dotyczy części I, II, III) oprócz świadczenia w/w usług będzie należało przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie dokumentacji projektowej (tj.: listy obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć, miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach
nieobecności uczestnika na zajęciach. Miejsce świadczenia usług: Miejscem świadczenia usług psychologicznych jest budynek przy ulicy Okrzei 61 we Włocławku i/lub budynek przy ul. Ogniowej8/10 we Włocławku (dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych). – dot. części I, II, III.
Harmonogram zajęć:
I edycja – 40 osób (4h x 40 osób = 160 h) – od dnia podpisania umowy do IV 2022r.
II edycja – 40 osób (4h x 40 osób = 160 h) –V-VII 2022r.
III edycja – 40 osób (4h x 40 osób = 160 h) – X-XII 2022r.
Ww. usługi (dot. części I, II, III) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 8:00-15:30, 5 dni w tygodniu w dniach od poniedziałku do piątku, średnio 4 godziny dziennie. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z
Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 42600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7996,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7996,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7996,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa CSW DELTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 656-233-48-73
7.3.3) Ulica: Kopernika 17
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7996,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38347,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38347,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38347,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa CSW Delta Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 656-233-48-73
7.3.3) Ulica: Kopernika 17
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38347,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Wykonanie projektów technicznych
- "Zakup oświetlenia w Sali widowiskowej C.K. "Browar B.""
- Usługi specjalistyczne świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających ambulatoryjnie z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej.
- Dostawa sprzętu specj. (wyposażenie - w podz. na Części) w ram. zad: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wod-kan na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalist."
- Milej dla wszystkich (Budżet Obywatelski z 2023 r.)
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja 2 seminariów stacjonarnych (1 spotkanie - Wrocław; 1 spotkanie - Legnica) dotyczących Lokalnych Planów Deinstytucjonalizacji (LPDI)
- Udzielanie wsparcia psychologicznego dla osób dorosłych zamieszkujących na terenie powiatu śremskiego, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjali-stycznych) w związku z realizacją zadania wynikającego z programu komplekso-wego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem"
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla uczestników projektu "Opieka na PLUS"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Świadczenie usług doradztwa z zakresu przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym wraz z obsługą kanału sygnalistów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.