eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDruk i dostawa biuletynu Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2025 roku oraz projekt, druk i dostawa kalendarza na 2026 rok.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa biuletynu Ratusz – Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2025 roku oraz projekt, druk i dostawa kalendarza na 2026 rok.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wkomsp@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa biuletynu Ratusz – Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2025 roku oraz projekt, druk i dostawa kalendarza na 2026 rok.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3096574b-909b-480f-bc4e-ed3bad76ee41

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033431/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Druk i kolportaż "Ratusza"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP 71/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 392530,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk i dostawa biuletynu Ratusz – Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2025 roku

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 350950,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projekt, druk i dostawa kalendarza na 2026 rok

4.5.3.) Główny kod CPV: 79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.5.5.) Wartość części: 41580,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku oceny złożonych ofert, dokonanej na podstawie warunków zapisanych w SWZ, postanawia się o odrzuceniu oferty złożonej przez firmę: Drukarnia Bałtycka Sp. z o.o., ul. Wosia Budzysza 7, 80-612 Gdańsk. Oferta złożona przez Wykonawcę nie odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca Drukarnia Bałtycka Sp. z o.o., w złożonej ofercie załączył Formularz Cenowy (załącznik 3a do SWZ do części 1, pkt 12.15.3. SWZ). Nie podał w nim jednak wymaganych danych:
1. „Cena Jednostkowa brutto (łącznie z VAT)”
2. oraz „Cena łączna brutto (cena jedn. brutto x ilość egz. X ilość wydań)”
dla żadnej z pozycji formularza (wariantów przedmiotu zamówienia).
Brak wyceny wszystkich pozycji w ofercie stanowi o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia, co skutkuje koniecznością odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Oferta złożona przez firmę Drukarnia Bałtycka Sp. z o.o. jest jedyną ofertą złożoną dla części 1 postępowania: Druk i dostawa biuletynu Ratusz – Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2025 roku. Na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający unieważnia część 1 postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty dla części 1 postępowania podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie z uwagi na wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć
Podstawą tej decyzji jest konieczność dokonania zmiany zakresu zamówienia, polegającej na dostosowaniu wielkości zamówienia dla poszczególnych części:
• Część 1, Druk i dostawa biuletynu Ratusz – Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2025 roku: zmiana nakładu z 26 000 egzemplarzy na 20 000 egzemplarzy,
• Część 2, Projekt, druk i dostawa kalendarza na 2026 rok: zmiana nakładu
z 40 000 egzemplarzy na 30 000 egzemplarzy.
Decyzja o zmniejszeniu nakładu wynika ze spadku popytu na prasę drukowaną oraz rosnącej popularności pozyskiwania informacji w formie online.
Zmiana nakładu może istotnie wpłynąć na cenę jednostkową wydruku
oraz potencjalnie zmienić krąg wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty, co mogłoby skutkować innymi warunkami konkurencyjności postępowania. W związku z tym Zamawiający uznaje, że postępowanie w obecnym kształcie nie może prowadzić do zawarcia ważnej i skutecznej umowy, co uzasadnia jego unieważnienie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.