eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania



Og³oszenie z dnia 2021-07-09


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00110148 z dnia 2021-07-09

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 6283

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cui.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.cui.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

wdra¿anie i utrzymywanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9e1f54f5-dd8e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00110148

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000251/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Sprzêt komputerowy i oprogramowanie biurowe standardowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.cui.bialystok.pl/zamowieniapubliczne/dostawa-sprzetu-komputerowego-i-oprogramowania-8.html?vid=639

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog±
elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAP-u
(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej: zamowienia@cui.bialystok.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu
dostêpnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz w Regulaminie ePUAP
dostêpnym pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin. Wykonawca
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje
siê przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za
po¶rednictwem dedykowanych formularzy - „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” - wynosi 150MB. Ofertê sk³ada siê pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w
postaci elektronicznej (podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), w jednym ze
wskazanych formatów danych: .pdf, .doc, .docx. Rekomendowany przez Zamawiaj±cego format plików
to .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów kompresji: .zip, .7Z. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ inne formaty danych, a tak¿e inne
formaty kompresji spo¶ród formatów okre¶lonych w Za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów
z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla
systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), zwanego dalej rozporz±dzeniem KRI, przy
czym Wykonawca powinien przygotowaæ dokument elektroniczny z uwzglêdnieniem definicji
pisemno¶ci zawartej art. 7 pkt 16 ustawy Pzp oraz § 10 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest
Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Warszawskiej 13 lok. 7U, 15-062
Bia³ystok, adres e-mail: cui@cui.bialystok.pl, tel. (85) 869 6283, reprezentowane przez Dyrektora
Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku. 2. Mo¿e Pan/ Pani kontaktowaæ siê w sprawach
zwi±zanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych na mocy
rozporz±dzenia 2016/679 z Administratorem z wykorzystaniem powy¿szych danych teleadresowych
lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych, kieruj±c korespondencjê na adres
e-mail: iod@cui.bialystok.pl lub pod numerem telefonu: (85) 869 6201.3. Pani/ Pana dane niezbêdne
do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ
publicznych oraz dzia³aniem przez administratora w interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e
oraz art. 10 rozporz±dzenia 2016/679.4. Pani/ Pana dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym
zawarciem oraz realizacj± umowy na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679.5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ
udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub
umowy, w tym na podstawie umowy: podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê serwisow±. 6. Ze wzglêdu na
jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/ Pana danych
osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych
mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci,
interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa. 7. Podanie przez Pani±/
Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, wymagane przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych – konieczne do wziêcia udzia³u w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny w celu
zawarcia i realizacji umowy, a ich niepodanie uniemo¿liwi wziêcie udzia³u z postêpowaniu, zawarcie
umowy. 8. Posiada Pani/ Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania,
sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych. 9. Administrator informuje, ¿e przepisy Prawa zamówieñ publicznych ograniczaj± prawo do
skorzystania: 1) ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 rozporz±dzenia 2016/679), je¿eli
zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Prawem
zamówieñ publicznych;2) z ograniczenia przetwarzania (art. 18 rozporz±dzenia 2016/679), które nie
mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania. 10. Posiada Pani/ Pan prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl) gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych Pani/ Pana dotycz±cych, narusza przepisy
prawa.11. Podane przez Pani±/ Pana dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy oraz do
zakoñczenia okresu obejmuj±cego przedawnienie roszczeñ; przez okres realizacji sprawy oraz prawnie
ustalony okres archiwizacji, tj. przez 10 lat od przekazania do archiwum zak³adowego a po tym okresie
zostan± poddane ocenie przydatno¶ci przez Archiwum Pañstwowe.12. Pani/ Pana dane nie bêd±
podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-VII.271.1.39.2021.AO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I - GRUPA PRODUKTÓW 1. Komputer stacjonarny 105 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Liczba otrzymanych punktów bêdzie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2. W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji b±d¼ terminu dostawy Zamawiaj±cy przyjmie minimalne wymagane zakresy.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów
w ww. kryteriach.
4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert bêdzie przedstawia³o taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert (o ile zosta³y wskazane), Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w taki sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
1 % = 1 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II - GRUPA PRODUKTÓW 2. Notebook typ 1 - 20 szt., notebook typ 2 - 1 szt., notebook typ 3 - 1 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Liczba otrzymanych punktów bêdzie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2. W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji b±d¼ terminu dostawy Zamawiaj±cy przyjmie minimalne wymagane zakresy.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów
w ww. kryteriach.
4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert bêdzie przedstawia³o taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert (o ile zosta³y wskazane), Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w taki sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
1 % = 1 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III - GRUPA PRODUKTÓW 3. Zintegrowany pakiet oprogramowania biurowego - 125 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Liczba otrzymanych punktów bêdzie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2. W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji b±d¼ terminu dostawy Zamawiaj±cy przyjmie minimalne wymagane zakresy.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów
w ww. kryteriach.
4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert bêdzie przedstawia³o taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert (o ile zosta³y wskazane), Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w taki sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
1 % = 1 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ IV - GRUPA PRODUKTÓW 4. Monitor 24” - 90 szt., monitor 27” - 29 szt., skaner dokumentowy A4 z podajnikiem ADF - 6 szt., zasilacz awaryjny 20 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilaj±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Liczba otrzymanych punktów bêdzie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2. W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji b±d¼ terminu dostawy Zamawiaj±cy przyjmie minimalne wymagane zakresy.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów
w ww. kryteriach.
4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert bêdzie przedstawia³o taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert (o ile zosta³y wskazane), Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w taki sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
1 % = 1 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu
potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w
postêpowaniu - o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg
Za³±cznika nr 4 do SWZ) - sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba
dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da
od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. 3. Je¿eli Wykonawca ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu
albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny byæ wystawione nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. 4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia
dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc±
bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce
dostêp do tych dokumentów. 5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie
do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego
umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 6. Przepis pkt 5 stosuje siê odpowiednio do
osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego. 7. Przepisy pkt 2, 4 i 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub
podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach. 8. W
przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w pkt 2,
pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych
samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci:
Czê¶æ I - 3 000,00 z³
Czê¶æ II – 900 z³
Czê¶æ III – 1500 z³
Czê¶æ IV – 1000 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Pekao S.A. nr 40 1240 1154 1111 0010 8668 5358. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: „Wadium – CUI-VII.271.1.39.2021.AO”oraz wskazaæ czê¶æ zamówienia, której wadium dotyczy. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które znajdzie siê na wskazanym rachunku bankowym przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu ORYGINA£ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. UWAGA - wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej winno wskazywaæ wprost na mo¿liwo¶æ zaspokojenia z zabezpieczonej kwoty przez Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o zamówienie publiczne. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty).Wszelka korespondencja oraz
rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant
pozosta³ych – pe³nomocnikiem.Wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce
siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.Wykonawcy ponosz± solidarn±
odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz
spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 4 do SWZ) - sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dot. cz. I, II, IV:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129).
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zaoferowanego Sprzêtu na Sprzêt równowa¿ny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany Sprzêt zosta³ wycofany z produkcji. Parametry nowego Sprzêtu nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym. Zmiana Sprzêtu wymaga uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego.
3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, o okres trwania przyczyn, których nastêpstwem bêdzie zagro¿enie dotrzymania terminu realizacji umowy, w sytuacji gdy te przyczyny, bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, a w szczególno¶ci:
1) bêd± nastêpstwem braku dostêpno¶ci produktu lub jego komponentów na rynku z powodu przerwania istniej±cego ³añcucha dostaw;
2) bêd± nastêpstwem braku mo¿liwo¶ci sprowadzenia produktów na rynek polski spowodowanego ograniczeniami w handlu miêdzynarodowym w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci maj± wp³yw na dotrzymanie terminu realizacji umowy;
3) bêd± nastêpstwem braku mo¿liwo¶ci wykonania dostaw z powodu niedopuszczenia do ich realizacji przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ;
4) z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, a przede wszystkim, w sytuacji okre¶lonej w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie og³oszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 1843 ze zm.).
Dot. Cz. III:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129).
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zaoferowanego Oprogramowania na Oprogramowanie równowa¿ne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane Oprogramowanie zosta³o wycofane z produkcji. Zmiana Oprogramowania wymaga uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, Og³oszenie nr z dnia Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-17

2021-07-09 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.