Og³oszenie z dnia 2022-04-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00063447/01 - Og³oszenie z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00069457/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi w zakresie serwisu systemu informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Matki i Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 17a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imid.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imid.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi w zakresie serwisu systemu informatycznego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-925a1e2e-8fd8-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00110204
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00063447/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A/ZP/SZP.261-21/22
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 371065,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1 - Wsparcie techniczne, serwis, prace programistyczne i utrzymanie sytemu EOD .Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Za³. nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia („OPZ”) i Za³. nr 5 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 91585,44 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 2 - Opieka i nadzór serwisowy nad oprogramowaniem INFOMEDICA.Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Za³. nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia („OPZ”) i Za³. nr 5 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 189480,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 3 - Wsparcie techniczne, serwis, prace programistyczne utrzymanie sytemu CliniNET.Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Za³. nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia („OPZ”) i Za³. nr 5 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 90000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 120589,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 120589,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120589,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUSINESS ONLINE SERVICES SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542853380
7.3.3) Ulica: UL. BAGNO 2/73
7.3.4) Miejscowo¶æ: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-112
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS ONLINE SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
BUSINESS ONLINE SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 120589,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 258300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 258300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland Spó³ka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220003782
7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-322
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
HR and IT Anna Kochanowska - w zakresie us³ug serwisowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w zwi±zku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- ¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesiêcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
- Udostêpnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesiêcy z mo¿liwo¶ci± wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Us³ugi wsparcia systemu zabezpieczenia baz danych Enforcive
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz us³uga wsparcia
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.