eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaUsługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej (III).



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (III).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80471d52-73a7-48e1-874f-d766a0ce6be3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (III).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80471d52-73a7-48e1-874f-d766a0ce6be3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037315

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-1/TP2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 95008,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 1 Zadanie nr 3 - Sprzęt do monitorowania parametrów życiowych pacjenta
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Monitor rzutu serca Pulsioflex Pulsion/Getinge A19400012063 2021
2. Monitor rzutu serca Pulsioflex PC4000 Pulsion/Getinge F14400010511 2016
3. Monitor rzutu serca Pulsioflex Pulsion/Getinge F14400010441 2014
5. Monitor rzutu serca Pulsioflex PC4000 Pulsion/Getinge F21400012849 2022
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1934,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 2 Zadanie nr 11 - Sprzęty do mycia endoskopów
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Automatyczna myjnia endoskopowa dwukomorowa Cyw-duo Choyang BH-EWRE-4-ABE 2018
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 10131,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 3 Zadanie nr 11a - Sprzęty do mycia endoskopów II
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Myjnia endoskopowa Gandy 90 Nuova 000016. 2023
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 7299,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 4 Zadanie nr 25 - Sprzęt do dawkowania leku I
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553311 2019
2. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553260 2019
3. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553274 2019
4. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 787937 2021
5. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 787746 2021
6. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553270 2019
7. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553282 2019
8. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 787797 2021
9. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553299 2019
10. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557517 2020
11. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557502 2020
12. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557494 2020
13. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557529 2020
14. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557487 2020
15. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557433 2020
16. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557480 2020
17. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464018 2019
18. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557488 2020
19. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557524 2020
20. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557530 2020
21. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557539 2020
22. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557479 2020
23. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557426 2020
24. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464001 2019
25. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557504 2020
26. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557536 2020
27. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557427 2020
28. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557499 2020
29. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618719 2021
30. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463964 2019
31. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463918 2019
32. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464039 2019
33. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463886 2019
34. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463958 2019
35. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464045 2019
36. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463954 2019
37. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463914 2019
38. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463909 2019
39. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618845 2021
40. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618845 2021
41. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618772 2021
42. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618778 2021
43. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618770 2021
44. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618799 2021
45. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618830 2021
46. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618773 2021
47. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618783 2021
48. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618730 2021
49. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618723 2021
50. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618814 2021
51. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618804 2021
52. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618843 2021
53. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618734 2021
54. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557500 2020
55. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464013 2019
56. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25331 2020
57. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25298 2020
58. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25320 2020
59. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25345 2020
60. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25333 2020
61. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25314 2020
62. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25327 2020
63. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25325 2020
64. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25301 2020
65. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25334 2020
66. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25332 2020
67. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25340 2020
68. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25324 2020
69. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25330 2020
70. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25328 2020
71. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59959 2021
72. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61188 2021
73. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61121 2021
74. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61151 2021
75. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61156 2021
76. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59942 2021
77. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61138 2021
78. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61146 2021
79. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59935 2021
80. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59918 2021
81. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 715804 2020
82. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 715907 2020
83. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618793 2021
84. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618797 2021
85. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618813 2021
86. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618738 2021
87. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618747 2021
88. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618808 2021
89. Pompa infuzyjna 8714827 Braun 74260 2008
90. Pompa infuzyjna 87/4827 Braun 63772 2008
91. Stacja dokująca Space Station Braun 112135/112127 2020
92. Stacja dokująca Space Station Braun 112124/112134 2020
93. Stacja dokująca Space Station Braun 112132/112131 2020
94. Stacja dokująca Space Station Braun 103066/103067 2019
95. Stacja dokująca Space Station Braun 103068/103069 2019
96. Stacja dokująca Space Station Braun 103064/103065 2019
97. Stacja dokująca 8713140 Braun 134645 2021
98. Stacja dokująca 8713140 Braun 134591 2021
99. Stacja dokująca 8713140 Braun 134867 2021
100. Stacja dokująca 8713140 Braun 134596 2021
101. Stacja dokująca 8713140 Braun 134595 2021
102. Stacja dokująca 8713140 Braun 134597 2021
103. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 001749. 2020
104. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 001740. 2020
105. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 001752. 2020
106. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 1742/1748/1750 2020
107. Stacja dokująca - Braun 134848 2021
108. Stacja dokująca - Braun 134590 2021
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 11938,77 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 5 Zadanie nr 30 - Sprzęt elektrochirurgiczny
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Diatermia ARC-400 Bowa 40080055 2013
2. Diatermia ES350 EMED 361339 2010
3. Diatermia ES-350 Emed 361280 2010
4. Diatermia ES350 Emed 35585 2006
5. Diatermia Eltron 120 Bechtold 1776261508 2008
6. Diatermia ES350 Argon Emed 361314 2010
7. Diatermia ARC 250 Bowa 25001300 2020
8. Diatermia BTL-20 BTL Industries C480-0498 2009
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 11282,54 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 6 Zadanie nr 38 - Sprzęt traumatologiczny
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Zestaw wiertarki akumulatorowej Acculan 3TI GA672 Aesculap 3924 2012
GB660R Aesculap 1304 2012
GB643R Aesculap 3027 2012
GB638R Aesculap 4858 2012
GB638R Aesculap 4869 2012
2 Wiertarka akumulatorowa ortopedyczna - zestaw GA672 Aesculap 3339 2011
GB643R Aesculap 2503 2011
GB638R Aesculap 4040/4044 2011
GA676 Aesculap 13058 2011
GB243R Aesculap Brak 2011
3 Zestaw wiertarki akumulatorowej Acculan 4 GA330 Aesculap 308 2019
GB623R Aesculap 263 2019
GB621R Aesculap 205 2019
GB641R Aesculap 265 2019
GB668R Aesculap 266 2019
GA666 Aesculap 22769 2019
4 Zestaw wiertarki akumulatorowej 3TI GA671 Aesculap 3429 2019
GB660R Aesculap 3741 2019
GB623R Aesculap 269 2019
GB621R Aesculap 204 2019
GB641R Aesculap 201 2019
GA676 Aesculap 45586 2019
GA666 Aesculap 22959 2019
GB641R Aesculap 265 2019
5 Zestaw napędu traumatologicznego GA672 Aesculap 1857 2009
GA673 Aesculap 1696 2009
GA677 Aesculap 2169 2009
GB643R Aesculap 1133 2009
GB638R Aesculap 2074 2009
GB639R Aesculap 2067 2009
GA676 Aesculap 7009 2009
GA676 Aesculap 7002 2009
GA676 Aesculap 7059 2009
6 Piła akumulatorowa Acculan 4 GA331 Aesculap 302 2019
GA676 Aesculap 45568 2019
7 Dermatom GA670 Aesculap 3917 2018
BA720R Aesculap 4852 2018
GA666 Aesculap 22769 2018
GA666 Aesculap 25041 2018
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 51807,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27591,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27591,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27591,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getinge Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012328754

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27591,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 11 - Sprzęty do mycia endoskopów
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 3 Ustawa Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie Faktyczne:
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawa Pzp Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert zamieścił informacje, że na pakiet zamierza przeznaczyć kwotę:

Zamówienie podstawowe brutto
Zadanie nr 11 - Sprzęty do mycia endoskopów 10 131,26 zł

Termin otwarcia ofert upłynął 23.01.2025r. o godzinie 12:00

Do terminu składania ofert, który upłynął 23.01.2025r. o godzinie 11:00 została złożona oferta:


Numer oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena ofertowa brutto (zamówienie maksymalne):
2. EndoTrade Sp. z o.o.,
ul. Księcia Ziemowita 53, 03-885 Warszawa 27 624,24 zł
Stosownie do art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel.
Postępowanie unieważnia się, jeżeli (..) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia. W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Mając na uwadze, iż oferta z najniższą ceną Firmy EndoTrade Sp. z o.o., przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

Z powyższych względów postanawiano jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 11a - Sprzęty do mycia endoskopów II
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 3 Ustawa Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie Faktyczne:
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawa Pzp Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert zamieścił informacje, że na pakiet zamierza przeznaczyć kwotę:
Zamówienie podstawowe brutto
Zadanie nr 11a - Sprzęty do mycia endoskopów II 7 299,12 zł

Termin otwarcia ofert upłynął 23.01.2025r. o godzinie 12:00

Do terminu składania ofert, który upłynął 23.01.2025r. o godzinie 11:00 została złożona oferta:

Numer oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena ofertowa brutto
(zamówienie maksymalne):
7. Sonologistic Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
ul. Kresowa 7A 22-400 Zamość 28 620,00 zł

Stosownie do art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel.
Postępowanie unieważnia się, jeżeli (..) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia. W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Mając na uwadze, iż oferta z najniższą ceną Firmy Sonologistic Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

Z powyższych względów postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43869,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43869,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43869,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630002936

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43869,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 30 - Sprzęt elektrochirurgiczny
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 Ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiety.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97385,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97385,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97385,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630002936

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97385,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

4.3.) Wartość zamówienia: Podana wartość zamówienia jest łączną wartością szacunkową zamówienia z opcją (bez podatku).

4.5.5.) Wartość części: Podana wartość części zamówienia jest wartością szacunkową brutto (zamówienie podstawowe)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.