Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071747/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110349 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla zespołu szkolno - przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla zespołu szkolno - przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16bcf2b4-c2db-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktycznego i zabawek dla przedszkola przy ul. Zaruby w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII.WZP.271.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252181,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie dydaktyczne dla zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie. Celem zamówienia jest wyposażenie placówki w niezbędne wyposażenie dydaktyczne do funkcjonowania placówki oświatowej zgodnie z potrzebami Użytkownika. Bezpośredni dojazd i dostęp do placówki możliwy jest od strony zawrotki przy ul. Iwanowa-Szajnowicza lub w rejonie skrzyżowania ulic Zaruby i Iwanowa-Szajnowicza. Obiekt budowlany został oddany do użytkowania i na terenie szkoły podstawowej odbywają się zajęcia dydaktyczne. W budynku mogą odbywać się równolegle prace związane z innymi zamówieniami na dostawy i montaż pierwszego wyposażenia obiektu, a podczas realizacji zamówienia nie są przewidziane żadne roboty budowlane.
Zamawiający dopuszcza ewentualne złożenie elementów zamówienia w miejscu dostarczenia. Zamawiający informuje, że nie ma możliwości wykorzystywania wind do transportu wyposażenia wewnątrz obiektu. Transport wewnątrz obiektu jest możliwy przy użyciu wózków na nierysujących kółkach - z tworzywa sztucznego, a najlepiej pneumatycznych. Realizacja zamówienia może odbywać się w dni powszednie, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00, jednakże co najmniej dzień przed dostawą/montażem należy powiadomić Dyrektora szkoły podstawowej/przedszkola o takiej okoliczności i ustalić możliwość dokonania dostawy/montażu. Realizacja zamówienia nie może wpłynąć negatywnie na przebieg zajęć dydaktycznych, bezpieczeństwa uczniów i nie może być uciążliwa. Należy respektować i ściśle dostosować się do instrukcji Zamawiającego i personelu placówki oświatowej.
Dostarczone wyposażenie będzie wykonane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanym w załączniku nr 6 do niniejszej SWZ, a ponadto będzie nowe, nieużywane, zmontowane, ustawione lub powieszone w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i gotowe do użytku. Wyposażenie musi posiadać odpowiednie dokumenty higieniczno-sanitarne i szczególnych przypadkach pożarowe do stosowania w pomieszczeniach placówek oświatowych. Wskazanie w OPZ wymiary mogą odbiegać o +/- 15%.
Zamawiający informuje, że przykładowe wizualizacje odpowiadają oczekiwaniom wizualnym i funkcjonalnym Zamawiającego i nie mają na celu wskazanie konkretnego produktu. Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia zdjęcia stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy mający oddać kształty, wzornictwo i ogólny wygląd zamawianych towarów
2) Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stosuje klauzul społecznych.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem nr 1 oraz projektem stanowiącym jego integralną część - załącznik nr 6 do SWZ;
Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269530 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373105 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269530 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7250013378
7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego - ZP-DA-6/25
- Świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą na potrzeby NFOŚiGW
- 147,156/2025 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i WC wolnostojących, znajdujących się na nieruchomościach, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie remontu okładzin schodów na 4 klatkach schodowych(...) w budynku mieszkalnym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie (...)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 244 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap II
- Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia dla żłobka w Kocku
- Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Makoszynie na terenie gminy Bieliny.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia funkcjonalno-dekoracyjnego w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury edukacji przedszkolnej w Zielonej Górze - Łężycy (Osiedle Czarkowo)".
- Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych" z podziałem na części
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.