eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceBudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujrzanów (2021s-2022)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110366 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujrzanów (2021s-2022)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siedlce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Asłanowicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: (25) 63-277-31 w. 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.gochnio@gminasiedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-siedlce

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminasiedlce.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujrzanów (2021s-2022)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-957b2074-7295-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002247/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujrzanów (2021s-2022)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009105/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZF.271.11.2021.JGG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej wielobranżowej budynku świetlicy wraz z przyłączami położonej na działce nr ew. 735/8 w miejscowości Ujrzanów.
2) Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z:
a) Projektem budowlanym wielobranżowym,
b) Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiarami robót opisującymi przedmiot zamówienia.
3. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Wykonawca powinien:
1) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określone w opisie technicznym dokumentacji projektowej
2) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych dokumentacji projektowej,
3) prowadzić dokumentację budowy, m.in. dziennik budowy(robót),
4) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
5) wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcie umowy
i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
6) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
7) wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny.
8) wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy.
9) wykonawca zapewni stałą i pełna obsługę geodezyjną, geologiczną dla realizacji zadania.
10) wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z przedstawicielami Inwestora.
11) wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
12) wykonawca zapewni udział w wykonywaniu zadania osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, m.in. budowlana, sanitarna, elektryczna.
13) wykonać wszystkie roboty naprawcze, wykończeniowe i inne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
14) opracować instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla w/w zakresu robót wynikającego
z dokumentacji projektowej,
15) wyposażyć w niezbędne urządzenia ppoż. (np. gaśnice) oraz elementy oznakowania dróg ewakuacyjnych, oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów wymagających oznakowania i inne elementy wynikające z w/w instrukcji,
16) wykonać zabezpieczenia systemowe przejść instalacji (sanitarnych i elektrycznych) przez ściany / stropy oddzielenia przeciwpożarowego,
17) wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób, m.in. natężenia światła w tym ewakuacyjnego, badanie powietrza, wody, ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej, szczelności instalacji wod.-kan. i c.o., pomiary elektryczne i instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiarskie, sprawność systemów ppoż., płukania sieci, rozruchów instalacji i urządzeń oraz wszystkich innych badań i prób niezbędnych do użytkowania obiektu i przeprowadzenia odbioru obiektu przez Inwestora zgodnie z art. 54-57 Prawa Budowlanego,
18) wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane
z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją placu budowy oraz inne koszty towarzyszące np.: robót przygotowawczych, porządkowych, naprawczych i odtworzeniowych koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i koszty uzyskania niezbędnych decyzji.
19) opracować dokumentacje powykonawczą w formie papierowej (1 egz.) i elektronicznej (1 egz.), min. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza 2 egz.,
20) wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego.
21) wykonawca zobowiązuje się do regulowania należności za świadczone przez Zamawiającego usługi w zakresie korzystania z czynników produkcji, tj. energii elektrycznej i wody do celów budowy.
22) wykonawca odtworzy tereny biologicznie czynne poprzez zasiew trawy na podłożu z ziemi humusowej,
23) montaż urządzeń i przyborów właściwych dla danego rodzaju instalacji,
24) wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwienie i/lub magazynowane w sposób „przyjazny środowisku” (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach,
25) zdemontowane materiały będące w dobrym stanie technicznym należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu, pozostałe materiały będące w złym stanie technicznym Wykonawca podda utylizacji na własny koszt,
26) z uwagi, że prace będą prowadzone w trakcie użytkowania części działki przed przystąpieniem do robót Wykonawca na własny koszt wydzieli teren robót budowlanych,
27) Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na miesiąc rad budowy z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby nadzoru autorskiego i innych osób w zależności od potrzeb. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowana robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową.
28) Wykonawca zakupi, dostarczy i zamontuje wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchennych, zgodnie z rysunkiem nr 3, Projekt rzut parteru – Technologia.
UWAGA:
Pozostałe elementy wyposażenia budynku tzn. wyposażenie w meble są poza zakresem zamówienia (krzesła, stoły, regały, kosze), zostały umieszczone w projekcie w celu wskazania ich usytuowania i właściwego wykonania instalacji.
Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1793300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2299000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1793300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Pol-Dom” E. Strus Z. Strus Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:710446350

7.3.3) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1793300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.