Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171390/01 - Wynik z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110481 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2021/2022 z terenu miasta Otwocka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Oświata Miejska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012269299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Johna Lennona 4
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oswiata-otwock.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2021/2022 z terenu miasta Otwocka.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd222806-e033-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://otwock.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem
Platformy Zamawiającego https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wprzedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez
stronypostępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie
zapośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;
https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu
opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e -mail, ustanawia
hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptujeregulamin, klika polecenie
„zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dniroboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego narejestrację w procesie
złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniemzłożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założeniakonta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta
Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja międzyZamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są wformie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń
orazinformacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego,
jako:3.1. dokumenty wformacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się
podpisanie dokumentów wformacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z
podpisem. W związku z tymWykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu
oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików
o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,
tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiający
określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę
na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływieterminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę
orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednimźródłem czasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.01.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dowóz uczniów do/z Szkoły Podstawowej
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Trasa I
Przywóz (przystanki):
7:25 ul. Majowa 267, Otwock SP7
7:35 ul. Żeromskiego/Jałowcowa (przystanek autobusowy)
7:40 ul. Żeromskiego 235, Otwock SP8
Odwóz (przystanki)
14:40 ul. Żeromskiego 235, Otwock SP8
14:45 ul. Żeromskiego/Jałowcowa (przystanek autobusowy)
15:00 ul. Majowa 267, Otwock SP7
13 uczniów
Trasa 21 km.
Podane trasy, ilości kilometrów, godziny odjazdów po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu stałego placu lekcji mogą ulec zmianie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7, polegających na dowodzie uczniów do/z szkół, do kwoty dla części 1: 30 000,00 zł., brutto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dowóz uczniów w dni nauki szkolnej do/z Szkoły Podstawowej
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
Trasa II
SP 9 Otwock, ul. Narutowicza 275
SP 2 Otwock, ul. Poniatowskiego 47/49
Przywóz (przystanki):
7:35 ul. Narutowicza (pętla)
7:37 ul. Narutowicza (SP 9)
7:39 ul. Narutowicza (kapliczka)
7:42 ul. Narutowicza (straż)
7:44 ul. Narutowicza (szpital)
7:45 ul. Narutowicza (Przedszkole)
7:50 Szkoła Podstawowa nr 2
Odwóz (przystanki):
15:00 Szkoła Podstawowa nr 2
15:12 ul. Narutowicza (przedszkole)
15:15 ul. Narutowicza (szpital)
15:24 ul. Narutowicza (straż)
15:26 ul. Narutowicza (kapliczka)
15:28 ul. Narutowicza (SP 9)
15:30 ul. Narutowicza (pętla)
33 uczniów
Trasa 11 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7, polegających na dowodzie uczniów do/z szkół, do kwoty dla części 2: 50 000,00 zł.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dowóz uczniów do/z Szkoły Podstawowej
Trasa III
DOWÓZ I ODWÓZ
Z ul. Okrzei, róg ul. Wrocławskiej, Otwock-1wózek inwalidzki
Do/z ul. Majowa 17/19, Otwock, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy,
Z ul. Filipowicza, Otwock - 1 wózek inwalidzki
Do/z ul. 3 go Maja 36, Sulejówek, Szkoła Otwartych Serc
Z ul. Wysockiego, róg ul. Okrzei, Otwock – 1 uczeń bez wózka inwalidzkiego
Do/z ul. Literacka 8, Otwock, Ośrodek Szkolno- Wychowawczy
Z ul. Karczewskiej, Otwock – 1 uczeń bez wózka inwalidzkiego
Do/z ul. Literacka 8, Otwock, Ośrodek Szkolno- Wychowawczy
Z ul. Zielnej (skrzyżowanie), Otwock – 2 uczniów- 1 wózek inwalidzki
Do/z ul. Lelewela 6, Józefów, Niezwyczajna Szkoła
Godziny dowozu oraz w/w trasy w zamówieniu dot. uczniów niepełnosprawnych będą wykonywane zgodnie z planem zajęć w szkole i w uzgodnieniu z rodzicami dzieci niepełnosprawnych w nowym roku szkolnym, mogą ulec zmianie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7, polegających na dowodzie uczniów do/z szkół, do kwoty dla części 3: 50 000,00 zł., brutto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna zasadach określonych w art. 108 ust. 1 p.z.p.;, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada: aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obejmującą obszar prowadzenia przewozu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2021 r. poz. 919)., ważną co najmniej do 24.06.2022 r.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonywał lub wykonuje:
Dla części I i II:
co najmniej jedną usługę polegającą na zapewnieniu przewozu dzieci w co najmniej jednym roku szkolnym do i ze szkoły o łącznej wartości nie mniejszej niż: 40 000,00 zł brutto,
Dla części III:
co najmniej dwie usługi polegające na zapewnieniu przewozu dzieci w roku szkolnym do i ze szkoły o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każda.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował:
Dla części I: osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia do przewozu osób - 1 kierowca (doświadczenie w zakresie przewozu osób – co najmniej 2 lata) i 1 pełnoletni opiekun dzieci oraz dysponuje lub będzie dysponował 1 pojazdem dopuszczonym do ruchu, przystosowanym do przewozu minimum 13 osób. Pojazd powinien posiadać ważny pakiet ubezpieczeń O.C. i N.N.W. nie może być starszy niż 15 lat (na dzień składania ofert), (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał),
Dla części II: osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia do przewozu osób autobusem - 2 kierowców (doświadczenie w zakresie przewozu osób – co najmniej 2 lata- każdy) i 2 pełnoletnich opiekunów dzieci oraz dysponuje lub będzie dysponował 2 autobusami dopuszczonymi do ruchu, przystosowanymi do przewozu minimum 33 osób (każdy). Autobusy winny posiadać ważne pakiety ubezpieczeń O.C. i N.N.W. dla każdego autobusu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał). Autobusy nie mogą być starsze niż 15 lat (na dzień składania ofert) i powinny posiadać zabezpieczenie antypoślizgowe schodków i podłogi. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał),
Dla części III: 1 pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, pojazd przewożący uczniów nie może być starszy niż 6 lat (na dzień składania ofert). Wykonawca powinien posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób i posiadać ważny pakiety ubezpieczeń OC i NNW. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował jednym kierowcą z uprawnieniami (doświadczenie w zakresie przewozu osób – co najmniej 10 lat) i jednym opiekunem pełnoletnim.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w zakresie: ilości kilometrów, zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych uczniów z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, 2) działanie siły wyższej, 3) zmiany miejsca zamieszkania ucznia, 4) zmiana w szkolnym planie nauczania2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://otwock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-17
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu chłodzenia oraz dystrybucji wody dla urządzeń uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2025 r.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2025-30.06.2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.