Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059999/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110686 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń KW PSP w Toruniu oraz prace dekarskie w KW PSP w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: KW PSP Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 32
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kujawy.psp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-torun
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/kujawy_psp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń KW PSP w Toruniu oraz prace dekarskie w KW PSP w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fccdadbd-b94d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012609/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont obiektów i pomieszczeń KW PSP w Toruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059999/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 259282,28 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 259282 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A - Remont pomieszczeń KW PSP w Toruniu w zakresie wykonania remontu pomieszczeń, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych na podstawie dokumentacji technicznej wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej. Budynek objęty jest ochroną konserwatorską i wpisany do rejestru zabytków województwa kujawsko - pomorskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 225135,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B - Prace dekarskie w KW PSP w Toruniu polegające na remoncie fragmentu dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz zmianą przebiegu odprowadzenia wody deszczowej i spoinowaniem elementów murowych Budynek objęty jest ochroną konserwatorską i wpisany do rejestru zabytków województwa kujawsko - pomorskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w zw. z art. 263 Wykonawca , który złożył najkorzystniejszą ofertę uchylał się od podpisania umowy i przekazał oświadczenie o odmowie podpisania umowy w związku z COVID 19
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345433,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345433,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345433,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MINIBUS Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEWOZU OSOBY NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Usługa przeglądów i serwisu aparatów do posiewu krwi oraz płynów ustrojowych Bactec FX 200 oraz Bactec FX40
- Remont drogi kołowania DK-3 wraz z montażem kotew na miejscach postoju śmigłowców na terenie kompleksu lotniskowego w Latkowie
- DOSTAWA OPON BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 12 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- "Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w terminie 15-24.11.2024 roku w Toruniu."
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.