Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088463/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego- „Termomodernizacja PP Nr 8 w Cz-Dz-Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z wyk. odnawialnych źródeł energii – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego- „Termomodernizacja PP Nr 8 w Cz-Dz-Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z wyk. odnawialnych źródeł energii – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a636379-a516-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Termomodernizacja PP Nr 8 – sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze postępowanie stanowi część projektu „Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II” . Umowa nr UDA-RPSL.04.03.02-24- OB72/20-00 z dnia 19 lipca 2021 r. dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088463/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8949,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Termomodernizacja PP Nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach-Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II” obejmuje sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z termomodernizacją budynku Przedszkola Publicznego Nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Marii Konopnickiej 14 w branży:
- konstrukcyjno-budowlanej
- sanitarnej
- elektrycznej
- nadzór ornitologiczny - obejmuje nadzór nad przebiegiem prac termomodernizacyjnych i ich zgodność z decyzją Dyrektora Ochrony Środowiska WPN.6401.708.2021.MS z dnia 29.11.2021 r., sporządzenie sprawozdania z przebiegu nadzoru zawierającego kartę kontrolną 5 wizyt terenowych wraz z dokumentacją fotograficzną, sporządzenie i przekazania Koordynatorowi Inspektorów Nadzoru sprawozdania o którym mowa w pkt 9 decyzji RDOŚ.
Pełna dokumentacja projektowa załączona do przetargu na realizację robót budowlanych do pobrania na : www.bip.czechowice-dziedzice.pl w zakładce „Zamówienia Publiczne”
Znak sprawy: ZP.271.41.2021
pod adresem:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/zapytania_email,67277,d0d69d090dcf2ccd02a52149b7d2f817.html
Zakres obowiązków Wykonawcy:
Podstawowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów ustawy Prawo budowlane.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego określa projekt umowy – załącznik 9 do SWZ projektowane postanowienia umowy
Niniejsze postępowanie stanowi część projektu „Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II” , każda część jest przedmiotem oddzielnego postępowania.
Umowa nr UDA-RPSL.04.03.02-24-OB72/20-00 z dnia 19 lipca 2021 r. dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka Niskoemisyjna, działanie: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, poddziałanie: 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE INŻ. DANIEL SZCZĘSNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270134470
7.3.3) Ulica: Kryształowa 11
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZĘSNY DANIEL BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
SZCZĘSNY DANIEL BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-17SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin zakończenia: 30 dni od dnia dokonania przez Zamawiającego bezusterkowego odbioru końcowego robót, a także w okresie gwarancyjnym na wezwanie Zamawiającego.
Planowany termin zakończenia: 17.04.2023 r.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- "Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni nieulepszonych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.