Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070930/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja istniejącego budynku usługowego na świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Czarnotki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaniemyśl
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Zaniemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Średzka 9
1.5.2.) Miejscowość: Zaniemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 2857580
1.5.8.) Numer faksu: 61 2857474
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zaniemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaniemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zaniemysl.logintrade.net/zapytania_email,72789,82140f4642c76a33a8adcf8cd668e21b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja istniejącego budynku usługowego na świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Czarnotki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9e7e548-8289-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002368/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 "Adaptacja istniejącego budynku usługowego na świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu" w miejscowości Czarnotki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070930/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 622462,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie powiatu średzkiego, gminy Zaniemyśl w m. Czarnotki na terenie działki nr 66/2..
Zakres prac objętych adaptacją na świetlicę wiejską :
Pomieszczenie nr 1.01 – SALA
• usunięcie starej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej( wg. Oddzielnego opracowania instalacji elektrycznej),
• usunięcie starej i wykonanie nowej instalacji c.o.,
• powiększenie okien i ich wymiana, wymiana drzwi wejściowych, kurtyna powietrzna,
• wykucie dwóch nowych okien w elewacji bocznej,
• usunięcie stelażu płyt g-k ścian sufitów i nowe tynki cementowo-wapienne,
• pomalowanie ścian wewnętrznych farbami akrylowymi w kolorze białym po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi,
• do poziomu 1,00 m ściany pomalować farbą emulsyjną w kolorze RAL 6021,
• ocieplenie stropu, stelaż z płyt g-k, tynk gipsowy, pomalowanie sufitów farbami akrylowymi w kolorze białym, po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi,
• usunięcie podłogi z płytek ceramicznych, skucie istniejącej posadzki, ułożenie styropianu i nowej posadzki.
Pomieszczenie nr 1.02 – KUCHNIA
• usunięcie starej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej( wg. Oddzielnego opracowania instalacji elektrycznej),
• wykonanie nowej instalacji sanitarnej (wg oddzielnego opracowania instalacji sanitarnej),
• zmniejszenie ( zamurowanie) przejścia do sali kuchni ( otwór zamurować cegłą kratówką odm. M600 gr. 24,0 na zaprawie cementowo-wapiennej klasy Rz=3 Mpa,
• wyburzenie ściany działowej,
• usunięcie stelażu płyt g-k ścian i sufitów i nowe tynki cementowo-wapienne,
• wymiana drzwi zewnętrznych,
• pomalowanie ścian wewnętrznych farbami akrylowymi w kolorze białym po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi,
• ocieplenie stropu, stelaż z płyt g-k, tynk gipsowy, pomalowanie sufitów farbami akrylowymi w kolorze białym, po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi,
• usunięcie podłogi z płytek ceramicznych, skucie istniejącej posadzki, ułożenie styropianu i nowej posadzki,
• Ułożenie płytek nad szafkami kuchennymi wysokość 40 cm.
Pomieszczenie nr 1.03 – WC
• wykonanie nowej instalacji sanitarnej (wg oddzielnego opracowania instalacji sanitarnej),
• usunięcie starej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej( wg. oddzielnego opracowania instalacji elektrycznej),
• demontaż drzwi i ościeżnicy istniejącej oraz zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniem 1.02 a 1.02 a , Otwór zamurować cegłą kratówką odm. M600 gr. 24,0 na zaprawie cementowo-wapiennej klasy Rz=3 MPa,
• nowe tynki cementowo-wapienne,
• wyburzenie istniejącego komina i nowy komin systemowy,
• pomalowanie ścian wewnętrznych farbami akrylowymi w kolorze białym po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi,
• wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i suficie, ułożenie płytek, montaż drzwi oraz biały montaż,
• ocieplenie stropu, stelaż z płyt g-k, tynk gipsowy, pomalowanie sufitów farbami akrylowymi w kolorze białym, po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi,
• zamurowanie drzwi pomiędzy pomieszczeniem 1.02 a 1.02a, zamurowanie( zmniejszenie przejścia z pom. 1.01 a 1.02, poszerzenie drzwi do pom. 1.03,
• wyburzenie ścianek działowych,
• nowe drzwi wewnętrzne do WC płycinowe pełne i wyposażone w otwory nawiewne o przekroju min. 0,022 m2 usytuowane w dolnej części drzwi,
• wymiana okna,
• usunięcie podłogi z płytek ceramicznych, skucie istniejącej posadzki, ułożenie styropianu i nowej posadzki,
Pomieszczenie nr 1.03 – WC
• wykonanie nowej instalacji sanitarnej (wg oddzielnego opracowania instalacji sanitarnej), montaż nowego kotła gazowego,
• usunięcie starej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej( wg. oddzielnego opracowania instalacji elektrycznej),
• wydzielenie pomieszczenia WC, ściany z płyt g-k na stelażu aluminiowym, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianie i suficie, ułożenie płytek, montaż drzwi oraz biały montaż,
• wykonanie nowej instalacji sanitarnej (wg oddzielnego opracowania instalacji sanitarnej) montaż kotła gazowego,
• demontaż drzwi i ościeżnicy istniejącej oraz zamurowanie otworu drzwiowego:
Otwór zamurować cegłą kratówką odm. M600 gr. 24,0 na zaprawie cementowo wapiennej klasy Rz=3 MPa,
• nowe tynki cementowo-wapienne,
• powiększenie okna( na wysokość ),
• bramy garażowej ( na szerokość 3,5 m ),
• nadbudowa do wysokości świetlicy wiejskiej z nowym wieńcem i dachem połączonym ze świetlicą,
• usunięcie stref farby ze ścian i sufitów i uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych,
W pomieszczeniach wykonać naprawę istniejących tynków cementowo-wapiennych na
ścianach i sufitach. Należy przyjąć, że naprawy wymaga 30% powierzchni tynków.
• ocieplenie stropu, stelaż z płyt g-k, tynk gipsowy, pomalowanie sufitów farbami akrylowymi w kolorze białym, po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi,
ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z BRYŁĄ BUDYNKU :
• likwidacja konstrukcji i pokrycia dachu, nowa konstrukcja dachu z kratownic drewnianych – pokrycie blacha dachówkowa,
• wieniec żelbetowy naokoło ścian nośnych budynku,
• nowy podest wejściowy przy głównych wejściu,
• podjazd dla osób niepełnosprawnych,
• podest wejściowy ( wyjście zewnętrzne z kuchni)
BUDYNEK SCENY
• usunięcie starej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej( wg. oddzielnego opracowania instalacji elektrycznej),
• demontaż drzwi i montaż rolety zewnętrznej,
• usunięcie starej farby ze ścian i sufitów i nowe tynki cementowo-wapienne,
• nowe tynki zewnętrzne w kolorze białym,
• pomalowanie ścian wewnętrznych farbami akrylowymi w kolorze białym po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi,
• wymiana pokrycia dachu z płyty falistej na papę termozgrzewalną na projektowanym deskowaniu,
• ułożenie podłogi z płytek ceramicznych mrozoodpornych,
Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu
zamówienia i w jego okolicy w celu zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki nr 9 a budowlana 7Z, 9 b SANITARNA 7Z, 9 c ELEKTRYKA 7Z .do niniejszej SWZ. Dokumentacja zawiera także elementy, które nie są przedmiotem niniejszego zamówienia.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem : link-
https://zaniemysl.logintrade.net/zapytania_email,72789,82140f4642c76a33a8adcf8cd668e21b.html
Jeżeli dokumentacja techniczna wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produktu równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta, może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 759785,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro - Make Przemysław Michalewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827-199-16-10
7.3.3) Ulica: ul. Grodzewska 74
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO-MAKE PRZEMYSŁAW MICHALEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRO-MAKE PRZEMYSŁAW MICHALEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.