Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066246/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "GOSPODARKA KOMUNALNA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519625735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 87 732 60 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmgk@miasto.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f350fdd6-9492-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006721/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZMGK.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 553016,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów z działalności rolniczej tj. folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag (zwanymi dalej odpadami), z 4 Punktów Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów (zwanych dalej PDGO), obsługiwanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach k. Ełku (zwane dalej PGO „Eko-MAZURY”) i zlokalizowanych w następujących miejscach:
1) Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Siedliskach, Siedliska 77, 19-300 Ełk,
2) Stacja przeładunkowa wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Kośmidrach, Kośmidry 50, 19-500 Gołdap,
3) Stacja przeładunkowa wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Olecku,
ul. Kościuszki 57, 19-400 Olecko,
4) Stacja przeładunkowa wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej, ul. Parkowa 2, 12-230 Biała Piska, oraz poddanie ich procesowi odzysku lub unieszkodliwienia.
2. Odpady dostarczone będą przez posiadaczy odpadów (rolników) do ww. 4 Punktów Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów, z terenu 11 gmin należących do Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”: Gmina Ełk, Gmina Kalinowo, Gmina Prostki, Gmina Stare Juchy, Gmina Kowale Oleckie, Gmina Olecko, Gmina Świętajno, Gmina Wieliczki, Gmina Dubeninki, Gmina Gołdap, Gmina Biała Piska.
3. Odpady będą odbierane od posiadacza odpadów (rolnika) w podziale na 4 grupy:
1) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. (wymienione odpady będą przekazywane pod kodem 02 01 04);
2) siatki do owijania balotów i sznurek do owijania balotów (wymienione odpady będą przekazywane pod kodem 02 01 04);
3) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów) (wymienione odpady będą przekazywane pod kodem 02 01 04);
4) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag (wymienione odpady będą przekazywane pod kodem 15 01 02).
4. Harmonogram odbiorów odpadów przez Wykonawcę, z przewidywaną jednodniową ilością odebranych odpadów, uwzględniający bieżącą pracę Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY" Sp. z o.o.", we wszystkich PDGO wskazanych w ust. 1, będzie ustalony pomiędzy stronami umowy i zaakceptowany przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY" Sp. z o.o.", przed rozpoczęciem realizacji zadania.
5. Rozliczenie ilości odebranych odpadów będzie odbywało się pomiędzy Wykonawcą
a Zamawiającym i PGO „Eko-MAZURY” w następujący sposób:
1) stroną przekazującą odpady i wystawiającą Karty Przekazania Odpadów (zwanych dalej KPO) w systemie Baza Danych o Odpadach i Opakowaniach (zwanej dalej BDO) będzie
PGO „Eko-MAZURY”, a odbierającą Wykonawca;
2) ilość odpadów odebranych i wywiezionych przez Wykonawcę, ustalana będzie na podstawie dokumentów wagowych odpadów wwożonych na teren PDGO przez posiadaczy odpadów (rolników).
6. Zadeklarowana przez posiadaczy odpadów (rolników) ilość odpadów z działalności rolniczej:
1) do odbioru w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Siedliskach, Siedliska 77, 19-300 Ełk:
a) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. – 77,630 Mg;
b) siatka do owijania balotów i sznurek do owijania balotów– 42,125 Mg;
c) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów)– 148,600 Mg;
d) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag– 49,390 Mg.
2) do odbioru w Stacji przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów
w Olecku, ul. Kościuszki 57, 19-400 Olecko:
a) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. – 92,730 Mg;
b) siatka do owijania balotów i sznurek do owijania balotów– 44,650 Mg;
c) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów) – 153,440 Mg;
d) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag – 36,780 Mg.
3) do odbioru w Stacji przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów
w Kośmidrach, Kośmidry 50, 19-500 Gołdap:
a) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. – 10,125 Mg;
b) siatka do owijania balotów i sznurek do owijania balotów– 7,74 Mg;
c) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów) – 18,030 Mg;
d) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag – 4,360 Mg.
4) do odbioru w Stacji przeładunkowej wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej, ul. Parkowa 2, 12-230 Biała Piska:
a) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. – 78,150 Mg;
b) siatka do owijania balotów i sznurek do owijania balotów– 36,210 Mg;
c) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów) – 94,82 Mg;
d) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag – 39,400 Mg.
7. Łączna zadeklarowana przez posiadaczy odpadów (rolników) ilość odpadów z działalności rolniczej wynosi:
1) folia rolnicza czarna, czarno-biała lub zielona tzw. folie twarde – po pryzmach, z tuneli itp. (kod 02 01 04) – 258,635 Mg;
2) siatki do owijania balotów i sznurek do owijania balotów (kod 02 01 04) – 130,725 Mg;
3) folia rolnicza biała, niebieska, zielona po sianokiszonce (z balotów) (kod 02 01 04) – 414,89 Mg;
4) opakowania po nawozach i opakowania typu Big Bag (kod 15 01 02) – 129,930 Mg.
8. Ilość odpadów z działalności rolniczej może ulec zmianie, gdyż zakres robót został dokonany
na podstawie informacji od posiadaczy odpadów (rolników) z terenu gmin, a obmiar zakresu robót dokonany był w oparciu o pomiar szacunkowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmniejszenia prognozowanej ilości przedmiotu zamówienia.
9. Termin realizacji zadania: do 19.08.2022r., w tym:
1) odbiór odpadów przez Wykonawcę z 4 PDGO – od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2022 r.
2) poddanie odpadów o kodzie 02 01 04 i 15 01 02 procesowi odzysku lub unieszkodliwienia i przekazanie Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii:
a) kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia – do dnia 15.07.2022 r.,
b) kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem) - do dnia 31.07.2022 r.,
c) dokumentów ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku – do dnia 15.08.2022 r.
3) sprawdzenie należytego wykonania zadania oraz podpisanie końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego - do dnia 19.08.2022 r.
10. Uwaga!!! Prace związane z przedmiotem zamówienia, muszą być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.).
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Szczegółowych Warunkach Zamówienia (SWZ) będących podstawą postepowania o udzielnie zamówienia publicznego w ramach którego wyłoniono Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525634,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525634,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525634,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REVOL Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292726083
7.3.3) Ulica: ul. Senatorska 21/30-31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-192
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REVOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REVOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525634,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-19INNE PRZETARGI Z EŁKU
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - NABIAŁ, MIĘSO I WĘDLINY, OWOCE I WARZYWA, MROŻONKI I RYBY, ARTYKUŁY SPOŻYWCZE W OKRESIE STYCZEŃ - GRUDZIEŃ 2025 NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W EŁKU
- Dostawa stanowisk dydaktycznych dla wydziału samochodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego w Ełku
- Dostawa akordeonów, wibrafonu, ksylofonu i instrumentów smyczkowych.
- Dostawa fortepianu i pianin
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku i na posesji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku oraz jego jednostkach.
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy Świlcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy Świlcza w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.