Og³oszenie z dnia 2024-11-29
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzêdu Gminy ¦wilcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy ¦wilcza w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wilcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦wilcza
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wilcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swilcza.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzêdu Gminy ¦wilcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy ¦wilcza w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2dba3af-c9fd-4c77-8661-909fca155e17
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00625505
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie ofert (w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy, inne dokumenty
sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób
przewidziany w sekcji III.3.6. og³oszenia. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja
VIII.8.2og³oszenia) 2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy
sk³adania ofert): 1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl; lub poprzez
Platformê,dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Oferty (w tym pe³nomocnictwa,
o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne
dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzaj±cy
wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ (zalogowaæ)
siê
na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania
informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) Zamawiaj±cy
informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, wielko¶ci przesy³anych plików, odbierania
dokumentów elektronicznych,zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w
niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców”
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertê
sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;4)
w celu z³o¿enia oferty nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z
instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod
adresem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) je¿eli
dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj±
informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu
utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”;6)
do oferty nale¿y do³±czyæ dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku
archiwum(ZIP);7) oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert;8) Wykonawca po
up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty;9)
dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ pod adresem:https://platformazakupowa.pl ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania lub pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikaj±c opcjê Postêpowania.2. Sposób
komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)1) w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci
sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem
poczty elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformê, dostêpn± pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z
niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub
numerem referencyjnym nadanym przez zamawiaj±cego;3) adres poczty elektronicznej do
komunikacji Wykonawców z Zamawiaj±cym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl;4) za datê przekazania
o¶wiadczeñ,wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz informacji (innych ni¿
wskazanych w ust. 1) przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie -
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wp³yniêcia na ww. adres poczty elektronicznej;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:- administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Gmina ¦wilcza, 36-072 ¦wilcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17 8670157,
email:ug.swilcza@intertele.pl;- inspektorem ochrony danych osobowych u zamawiaj±cego jak
wy¿ej jest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – biuro@mpls.com.pl;-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzêdu Gminy ¦wilcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy ¦wilcza w 2025 r., numer referencyjny: RGI.271.39.2024, prowadzonym w trybie podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z
art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy Pzp;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany,stosowanie do art. 22RODO;- posiada Pani/Pan:– na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;– na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza
przepisy RODO;- nie przys³uguje Pani/Panu:– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usuniêcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;-
w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego,
z uprawnienia,o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;- Zamawiaj±cy udostêpnia
dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich wniesienie;-
przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: sekcja III 3.15 og³oszenia: * Wyja¶nienie:W
przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO,wymaga³o
by niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane
dotycz±,wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci
podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyja¶nienie:
Skorzystanie przez osobê,której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; *** Wyja¶nienie: Prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.39.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
z budynku Urzêdu Gminy ¦wilcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy ¦wilcza w okresie 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
2. Zakres rzeczowy zamówienia okre¶lony zosta³ na podstawie szacunku ilo¶ci odebranych odpadów zmieszanych i segregowanych w 2023 r. oraz za okres trzech kwarta³ów 2024 r.
3. Szacowana roczna ilo¶æ odpadów zmieszanych to:
a) ok. 270 m3 z miejsc publicznych,
b) ok. 386 m3 z budynku Urzêdu Gminy ¦wilcza.
4. Szacowana roczna ilo¶æ odpadów segregowanych to ok. 55 m3.
5. Czêstotliwo¶æ odbioru odpadów – minimum 1 raz w tygodniu.
6. W ramach realizacji ww. zadania odpady zmieszane mog± byæ odbierane i zagospodarowywane w pojemnikach 1100l oraz w workach koloru czarnego o pojemno¶ci 120l.
7. Odpady segregowane bêd± odbierane i zagospodarowywane w workach o pojemno¶ciach:
- opakowania ze szk³a szk³o - worki koloru zielonego o pojemno¶ci 70 l
- opakowania z papieru i tektury w workach koloru niebieskiego o pojemno¶ci 120l
- zmieszane odpady opakowaniowe (tworzywa sztuczne, odpady wielomateria³owe i metal) w workach o pojemno¶ci 120 l.
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la:
1) wykaz punktów odbioru z miejsc publicznych oraz Urzêdu Gminy ¦wilcza - Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) pogl±dowa lokalizacja punktów odbioru odpadów z miejsc publicznych – Za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia, stron 18.
9. Zezwolenia i koncesje:
Wykonawca musi posiadaæ nastêpuj±ce zezwolenia:
1) wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy ¦wilcza,
o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci
i porz±dku w gminach (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 399), w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia,
2) zezwolenie na transport odpadów, zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
3) zezwolenie na zbieranie odpadów, zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
4) zawart± umowê z regionaln± instalacj± do przetwarzania odpadów komunalnych, b±d¼ zastêpczymi instalacjami przewidzianymi do obs³ugi regionu centralnego zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa podkarpackiego na przyjmowanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów z pielêgnacji terenów zielonych oraz pozosta³o¶ci
z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do sk³adowania.
Uwaga:
Wy¿ej wymienione zezwolenia i koncesje Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu najpó¼niej do 7 dni od daty zawarcia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Okre¶lono w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie,
o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której zawarto umowê w przypadku:1) wyst±pienia si³y wy¿szej,
2) wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy,
3) wyst±pienie okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy
w zakresie dotycz±cym:
1) Zmiany wynagrodzenia:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug;
b) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko-¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia
spo³eczne lub zdrowotne;
d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych pla-nów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r.
o pracowniczych planach kapita³owych;
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
e) w przypadku zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, o której mowa w pkt 2) poni-¿ej proporcjonalnie do warto¶ci zmniejszonego zamówienia.
2) Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku zbycia czê¶ci infrastruktury, o któ-rej mowa w § 1, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta nie mo¿e przekroczyæ 50 % pierwotnej
warto¶ci zamówienia.
3. Strony zobowi±zuje siê wzajemnie powiadamiaæ na pi¶mie o wszelkich zmianach rzutuj±-cych na istniej±cy stosunek Umowny w szczególno¶ci takich jak:
1) zmiana siedziby lub adresu,
2) zmiana rachunku bankowego.
4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian,
o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit a).
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit a) warto¶æ netto wynagrodzenia
Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit b) wynagrodzenie Wykonawcy ule-gnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêksze-nia
wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego
minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
7. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) lit c) i d) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on
zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu
dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
8. Za wyj±tkiem sytuacji o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit a) wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia o wysoko-¶ci dodatkowych koszów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit b)- d).
9. Wynagrodzenie Wykonawcy na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie oraz w zwi±zku z tre¶ci± art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych podlegaæ bêdzie waloryzacji prowadz±cej do dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
10. Warunkiem dokonania zmian umowy jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê ini-cjuj±c± zmianê i jego akceptacja przez drug± stronê lub sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u.
11. Zmiany tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Do sekcji III.3.6. og³oszenia: 5)dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektronicznekopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê poprzez Platformê, dostêpn±
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub poczty elektronicznej,
na wskazany w pkt 3 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi
byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z
2020 poz. 2452)oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.
2415);Dodatkowe informacje:1.Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia
publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia
publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust. 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedn± ofertê.3. W przypadku
wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.4. Je¿eli wykonawca, którego
oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania
umowy, zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert
pozosta³ych w postêpowaniu wykonawców oraz wybraæ najkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ
postêpowanie.
5. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym
przez Zamawiaj±cego.
6. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7
ust. 1 tej¿e ustawy. Szczegó³owe informacje zawiera Rozdzia³ IX pkt. 4 SWZ.
7. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci i nie wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu
dokumentów.
8. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu, w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty
ponosi
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
INNE PRZETARGI ¦WILCZA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzêdu Gminy ¦wilcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy ¦wilcza w 2025 r.
- Zakup i dostawa ci±gnika rolniczego wraz z osprzêtem na potrzeby Gminy ¦wilcza
- Dostawa paliw p³ynnych do samochodów s³u¿bowych oraz innych jednostek sprzêtowych dla Zak³adu Wodoci±gów i Kanalizacji w ¦wilczy
wiêcej: przetargi ¦WILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzêdu Gminy ¦wilcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy ¦wilcza w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Je¿owe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Pielêgnacja, konserwacja, bie¿±ce utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zak³adu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzêdów 40
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.