Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060657/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111686 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fredry 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047
1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4c18546-b96c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001008/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060657/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-11/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Poprawa usług zdrowotnych poprzez rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie.
2. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Dynowie, 36-065 Dynów, ul. ks. Ożoga 32.
3. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegająca na zaprojektowaniu i rozbudowie istniejącego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie.
4. Przedsięwzięcie polegać będzie na zaprojektowaniu, budowie i wyposażeniu budynku ZOL w Dynowie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, uzyskania wszelkich niezbędnych zgód rozbudowania i wyposażenia ZOL w Dynowie zgodnie z Koncepcją i PFU uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięcia zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa, norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wyposażyć Zakład we wszystkie niezbędne urządzenia, a także realizować obowiązki gwarancyjne określone w umowie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku Nr 1 do SWZ – Dokumentacja Techniczna.
7. Wykonawca zarezerwuje jeden z kontenerów dla potrzeb inspektów nadzoru inwestorskiego.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz Podwykonawcy, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia następujące czynności:
1) wszystkie prace fizyczne opisane przedmiarem robót,
2) czynności wykonywane przez pracowników niższego szczebla technicznego i organizacyjnego procesu budowlanego,
- były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.).
9. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań wwiązanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SWZ.
10. UWAGA:
- Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym, pracującym obiekcie ZOL i Przychodni rejonowej w Dynowie. Nie przewiduje się całkowitego wyłączenia z użytkowania istniejącego budynku na czas prac i robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Kolejność robót zostanie ustalona na podstawie harmonogramu prac. Wszelkie zmiany kolejności wykonywania prac należy zgłaszać i koordynować poprzez przedstawiciela Zamawiającego.
- Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte robotami budowlanymi należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy.
- Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy i przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów.
- Wykonawca w trakcie pracy zobowiązany jest do utrzymywania czystości i należytego porządku związanego z wykonywanymi robotami w miejscu pracy i na ciągach komunikacyjnych.
- Wykonawca jest zobowiązany oczyszczać koła pojazdów zawsze przed wyjazdem na drogę publiczną.
- Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.
- W przypadku spowodowania szkód w trakcie wykonywania robót, Wykonawca zobowiązany do ich bezzwłocznego usunięcia na własny koszt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz w załącznikach stanowiących integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11992273,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11992273,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11992273,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CREO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133082998
7.3.3) Ulica: K. Baczyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej – ST ARCHITEKCI Sp. z o.o.
Roboty branży budowlanej – podwykonawcy na tym etapie nieznani,
Roboty branży sanitarnej – podwykonawcy na tym etapie nieznani,
Roboty branży elektrycznej – podwykonawcy na tym etapie nieznani,
Dostawa i montaż wyposażenia – podwykonawcy na tym etapie nieznani.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11992273,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Usługi o charakterze doradczym - doradztwo rzecznika patentowego.
- Zakup wraz z dostawą laptopów biznesowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- Sprzedaż i dostawa ekspresów do kawy dla Wydziału Medycznego
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu współpracy z klientem
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.