Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00026067/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ceranów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ceranow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceranów 140
1.5.2.) Miejscowość: Ceranów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-322
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 257870779
1.5.8.) Numer faksu: 257870954
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ceranow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceranow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2af6fc0c-9258-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ceranów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2af6fc0c-9258-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280000,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodaro-waniu odpadów komunalnych z terenu gminy Ceranów z:
- nieruchomości zamieszkałych,
- nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzy-stywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (także rolniczą).
3. Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamó-wienia.
4. Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
90500000-2 Usługi związane z odpadami 90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
5. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności z:
a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 z późn.zm.);
b) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1297 z późn.zm.);
c) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szcze-gółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomo-ści (Dz. U. z 2013 r. poz.122);
d) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bez-pieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104 poz. 868);
e) Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z 18 sierpnia 2021 r. w sprawie sposobu obliczania poziomów przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1530);
f) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie pozio-mów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz.U. z 2017 r. poz. 2412);
g) Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Ceranów przyjętym Uchwałą Nr XLI/230/22 Rady Gminy Ceranów z dnia 17 listopada 2022 r.
https://edziennik.mazowieckie.pl/legalact/2022/12235/
h) Uchwałą nr XLI/231/22 Rady Gminy Ceranów z dnia 17 listopada 2022 r. w spra-wie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów ko-munalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi
https://edziennik.mazowieckie.pl/legalact/2022/12236/
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elek-tronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art.214 ust.1 pkt7 i 8.
9. Wymagania dotyczące zatrudnienia:
1) Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zama-wiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn.zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: obejmują następujące rodzaje czynności:
─ kierowanie pojazdami zbierającymi odpady komunalne;
─ załadunek i rozładunek pojazdów zbierających odpady komunalne;
2) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, sta-nowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o któ-rych mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497664,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591740369
7.3.3) Ulica: ul. Nurska 144
7.3.4) Miejscowość: Malkinia Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
- Przyjmowanie i zagospodarowywanie odpadów wielkogabarytowych i poremontowych dostarczanych z terenu nieruchomości stanowiących własność oraz zarządzanych przez Szczecińskie TBS Sp. z o. o.
- Odpady komunalne
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.