Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101965/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00149813/01 - Wynik z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: BANK ŻYWNOŚCI W SŁUPSKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220539734
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 lokal E
1.4.2.) Miejscowość: Słupsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: 669800960
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bz.slupsk@bankizywnosci.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzslupsk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający, o którym mowa w art. 4 pkt 3 ustawy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112240
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00101965
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego – samochodu dostawczego z zabudową izotermiczną z homologacją do przewozu żywności.
2. Wymagania techniczne pojazdu, tj. wymagane parametry techniczne, a także wymagane minimalne wyposażenie oraz szczegółowe warunki gwarancji i leasingu zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Ubezpieczenie pojazdu w zakresie AC, OC i NNW leży po stronie Zamawiającego.
3. Oferowany pojazd musi:
1) posiadać niezbędne wyposażenie, w tym oświetlenie odpowiadające aktualnym przepisom prawnym, pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych,
2) spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawy Prawo o ruchu drogowym,
3) posiadać certyfikat zgodności z odpowiednimi normami CE,
4) posiadać dwa komplety kluczyków.
4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
1) leasing rozliczany w PLN;
2) oprocentowanie stałe (równe, stałe i niezmienne raty leasingowe);
3) okres leasingu – 58 miesięcy;
4) wartość opłaty wstępnej – 25.000 zł brutto;
5) opłata wstępna płatna do 7 dni po podpisaniu umowy leasingu;
6) możliwość wykupu;
7) wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu – 1%,
8) koszty gwarancji – wliczone w ratę leasingową - obejmujące następujący zakres:
a) naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów, robociznę niezbędną do wykonania naprawy lub wymiany elementu, materiały niezbędne do wykonania naprawy gwarancyjnej uszkodzenia powstałego w wyniku prawidłowej eksploatacji między innymi:
układu hydraulicznego
układu elektrycznego
podzespołów mechanicznych
perforację blach i wady lakiernicze
b) wady fabryczne np. opony, akumulator, pompy oleju itp.
c) obowiązkowe przeglądy określone przez producenta podwozia między innymi w zakresie wymiany oleju silnikowego plus filtrów.
5. Termin gwarancji:
1) na pojazd (sprawność mechaniczna samochodu i wszystkich jego podzespołów) - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów,
2) na wady lakiernicze i korozję powierzchniową - minimum 24 miesiące
3) na perforację nadwozia - minimum 6 lat
od dnia odbioru kompletnego pojazdu.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego – samochodu dostawczego z zabudową izotermiczną z homologacją do przewozu żywności.
2. Wymagania techniczne pojazdu, tj. wymagane parametry techniczne, a także wymagane minimalne wyposażenie oraz szczegółowe warunki gwarancji i leasingu zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Ubezpieczenie pojazdu w zakresie AC, OC i NNW leży po stronie Zamawiającego.
3. Oferowany pojazd musi:
1) posiadać niezbędne wyposażenie, w tym oświetlenie odpowiadające aktualnym przepisom prawnym, pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych,
2) spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawy Prawo o ruchu drogowym,
3) posiadać certyfikat zgodności z odpowiednimi normami CE,
4) posiadać dwa komplety kluczyków.
4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
1) leasing rozliczany w PLN;
2) oprocentowanie stałe (równe, stałe i niezmienne raty leasingowe);
3) okres leasingu – 58 miesięcy;
4) wartość opłaty wstępnej – 25.000 zł brutto;
5) opłata wstępna płatna do 7 dni po podpisaniu umowy leasingu;
6) możliwość wykupu;
7) wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu – 1% pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu,
8) koszty gwarancji – wliczone w ratę leasingową - obejmujące następujący zakres:
a) naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów, robociznę niezbędną do wykonania naprawy lub wymiany elementu, materiały niezbędne do wykonania naprawy gwarancyjnej uszkodzenia powstałego w wyniku prawidłowej eksploatacji między innymi:
układu hydraulicznego
układu elektrycznego
podzespołów mechanicznych
perforację blach i wady lakiernicze
b) wady fabryczne np. opony, akumulator, pompy oleju itp.
c) obowiązkowe przeglądy określone przez producenta podwozia między innymi w zakresie wymiany oleju silnikowego plus filtrów.
5. Termin gwarancji:
1) na pojazd (sprawność mechaniczna samochodu i wszystkich jego podzespołów) - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów,
2) na wady lakiernicze i korozję powierzchniową - minimum 24 miesiące
3) na perforację nadwozia - minimum 6 lat
od dnia odbioru kompletnego pojazdu.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kusowie na potrzeby utworzenia Placówki Wparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna
- "Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Riedla w Słupsku w ramach zadania pn. "Bezpiecznie i zielono w Parku przy Riedla - IV etap" - Słupski Budżet Obywatelski 2025 r.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa samochodu typu dostawczego
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pojazdu w formie leasingu operacyjnego
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
- Dostawa dla EKOHEL Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu maszyny samobieżnej pod nazwą ładowacz kołowy wielofunkcyjny.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu Furgon na potrzeby Urzędu Miejskiego w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.