eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BANK ŻYWNOŚCI W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220539734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 lokal E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 669800960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz.slupsk@bankizywnosci.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a2a342d-fd83-40e3-b987-c2ec4f6b5358

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający, o którym mowa w art. 4 pkt 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a2a342d-fd83-40e3-b987-c2ec4f6b5358

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095684/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101965

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229387,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego – samochodu dostawczego z zabudową izotermiczną z homologacją do przewozu żywności.
2. Wymagania techniczne pojazdu, tj. wymagane parametry techniczne, a także wymagane minimalne wyposażenie oraz szczegółowe warunki gwarancji i leasingu zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Ubezpieczenie pojazdu w zakresie AC, OC i NNW leży po stronie Zamawiającego.
3. Oferowany pojazd musi:
1) posiadać niezbędne wyposażenie, w tym oświetlenie odpowiadające aktualnym przepisom prawnym, pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych,
2) spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawy Prawo o ruchu drogowym,
3) posiadać certyfikat zgodności z odpowiednimi normami CE,
4) posiadać dwa komplety kluczyków.
4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
1) leasing rozliczany w PLN;
2) oprocentowanie stałe (równe, stałe i niezmienne raty leasingowe);
3) okres leasingu – 58 miesięcy;
4) wartość opłaty wstępnej – 25.000 zł brutto;
5) opłata wstępna płatna do 7 dni po podpisaniu umowy leasingu;
6) możliwość wykupu;
7) wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu – 1% pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu,
8) koszty gwarancji – wliczone w ratę leasingową - obejmujące następujący zakres:
a) naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów, robociznę niezbędną do wykonania naprawy lub wymiany elementu, materiały niezbędne do wykonania naprawy gwarancyjnej uszkodzenia powstałego w wyniku prawidłowej eksploatacji między innymi:
 układu hydraulicznego
 układu elektrycznego
 podzespołów mechanicznych
 perforację blach i wady lakiernicze
b) wady fabryczne np. opony, akumulator, pompy oleju itp.
c) obowiązkowe przeglądy określone przez producenta podwozia między innymi w zakresie wymiany oleju silnikowego plus filtrów.
5. Termin gwarancji:
1) na pojazd (sprawność mechaniczna samochodu i wszystkich jego podzespołów) - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów,
2) na wady lakiernicze i korozję powierzchniową - minimum 24 miesiące
3) na perforację nadwozia - minimum 6 lat
od dnia odbioru kompletnego pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najkorzystniejsza oferta przewyższa ceną kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296365,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296365,70 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.