Og³oszenie z dnia 2023-02-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00145570/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00196169/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Podwilcze – Gmina Bia³ogard” realizowana w ramach Programu Rz±dowego Funduszu POLSKI £AD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH w formule zaprojektuj
i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BIA£OGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wileñska 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943124401
1.5.8.) Numer faksu: 943127844
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina-bialogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Podwilcze – Gmina Bia³ogard” realizowana w ramach Programu Rz±dowego Funduszu POLSKI £AD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH w formule zaprojektuj
i wybuduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a88b0a33-b695-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00112370
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00038303/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 „Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Podwilcze – Gmina Bia³ogard” realizowana w ramach Programu Rz±dowego Funduszu POLSKI £AD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a88b0a33-b695-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami :
a) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym wyja¶nienia tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
b) korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, emailem) nie bêdzie brana pod uwagê. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina-bialogard.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
c) Korzystanie z platformy e-Zamówieni jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej :
1) Ofertê i o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a88b0a33-b695-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bia³ogard, ul. Wileñska 8, 78-200 Bia³ogard, administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gmina-bialogard.pl
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 ust.1 PZP;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym (PFU) – stanowi±cych Za³±cznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.
1. Realizacja zamówienia obejmuje:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Podwilcze, gm. Bia³ogard”.
2. Zamawiaj±cy oczekuje wykonania, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami:
- dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniaj±cego do realizacji robót budowlanych
- robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, kompletnych z punktu widzenia celu, jakiemu maj± s³u¿yæ, tj. oddaniu do u¿ytkowania drogi, o parametrach funkcjonalnych i technicznych odpowiadaj±cych kategorii ruchu min. KR2.
3. Inwestycja, stanowi±ca przedmiot zamówienia publicznego w trybie "zaprojektuj i wybuduj", obejmuje:
1) Odcinek drogi w m. Podwilcze oznaczony jako odcinek AB wraz z siêgaczem
- odcinek od po³±czenia z drog± powiatow± nr 1057Z do cmentarza komunalnego wraz z siêgaczem. Istniej±ca dzia³ka drogi to dzia³ka nr 159 obr. Podwilcze. D³ugo¶æ odcinka AB to ok. 0,665km, a siêgacz posiada d³ugo¶æ 0,23km
2) Odcinek drogi w m. Podwilcze oznaczony jako odcinek CD
-odcinek od po³±czenia z odcinkiem AB do osiedla mieszkaniowego i dalej do wysoko¶ci koñca dzia³ki nr 132/20. Istniej±ce dzia³ki drogi dla odc. CD –dz. nr 156 obr. Podwilcze. D³ugo¶æ odc. 0,25km
£±czna d³ugo¶æ dróg ok. 1,15 km.
4. Przewidywany zakres robót budowlanych dla przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególno¶ci:
• organizacja oraz zabezpieczenie zaplecza budowy oraz placu sk³adowego, z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cych przepisów, w tym w szczególno¶ci wymagañ ochrony ¶rodowiska,
• wprowadzenie i bie¿±ca aktualizacja w miarê postêpu robót, czasowej organizacji ruchu,
• roboty przygotowawcze, w tym w szczególno¶ci: prace geodezyjne, usuniêcie humusu, usuniêcie koliduj±cych drzew i krzewów, roboty rozbiórkowe (m.in.: istniej±ce nawierzchnie i elementy drogowe, koliduj±ce ogrodzenia i murki, wiaty przystankowe, przepusty itp.),
• roboty ziemne (wykopy, nasypy, korytowanie),
• wykonanie kanalizacji deszczowej z w³±czeniem do istniej±cej kanalizacji
• wykonanie drenu wraz z wyprowadzeniem do istniej±cych rowów w obrêbie przebudowywanych przepustów i/lub do rozbudowywanej kanalizacji deszczowej,
• przebudowa i/lub zabezpieczenie istniej±cej sieci uzbrojenia terenu: gazowej, wod.-kan., elektroenergetycznej, teletechnicznej, w tym regulacja armatury naziemnej sieci uzbrojenia terenu (dowi±zanie wysoko¶ciowe do projektowanych rzêdnych) oraz przebudowa s³upów elektroenergetycznych o¶wietleniowych,
• przygotowanie pod³o¿a do grupy no¶no¶ci pod³o¿a G1,
• przebudowa i budowa jezdni,
• wykonanie zjazdów na posesje, pola i na drogi wewnêtrzne,
• budowa poboczy gruntowych
• umocnienie skarp i poboczy (humusowanie z obsianiem traw± i pielêgnacj±),
• przebudowa przepustów pod drog± wraz z rowami (oczyszczenie i reprofilacja),
• przebudowa murków /coko³ów ogrodzeñ.
UWAGA: konieczna mo¿e byæ rozbiórka i odbudowa fragmentów murowanego ogrodzenia Parku, w rejonie przebudowywanych przepustów( patrz. Uwagi dodatkowe 2.1.3 PFU).
• roboty wykoñczeniowe i porz±dkowe
• monta¿ znaków drogowych i wykonanie malowania (wprowadzenie sta³ej organizacji)
• wykonanie badañ no¶no¶ci wykonanej konstrukcji jezdni drogi, w celu uzyskania potwierdzenia, ¿e odpowiada ona zak³adanej w dokumentacji projektowej, kategorii natê¿enia ruchu,
• wykonywanie w trakcie budowy i po jej zakoñczeniu, pozosta³ych wymaganych badañ kontrolnych, w celu potwierdzenia zgodno¶ci wykonywanych robót z obowi±zuj±cymi przepisami i normami,
• obs³uga geodezyjna inwestycji wraz z dokumentacja powykonawcz±.
6. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, na potrzeby realizacji inwestycji dotycz±cej przebudowy drogi wraz z infrastruktur±.
Zamawiaj±cy oczekuje wykonania prac projektowych wraz z niezbêdnymi czynno¶ciami formalno-prawnymi, zapewniaj±cymi uzyskanie dokumentacji projektowej kompletnej z punktu widzenia celu jakiemu ma s³u¿yæ, tj.:
- uzyskania na rzecz zarz±dcy drogi (Wójta Gminy Bia³ogard) ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowê lub zg³oszenia robót budowlanych niewymagaj±cych uzyskania pozwolenia na budowê wraz z uzyskaniem za¶wiadczenia o niewniesieniu sprzeciwu.
oraz
- prawid³owego wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy przedmiotowych odcinków dróg gminnych, w wyniku których oddana do u¿ytkowania droga bêdzie spe³nia³a wymagania przewidziane w obowi±zuj±cych przepisach.
7. Dokumentacja projektowa winna obejmowaæ w szczególno¶ci:
- Projekt budowlany, opracowany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609 z pó¼n. zm.),
- Projekt wykonawczy, opracowany zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego. (Dz.U.2021.2454).
- Projekt sta³ej organizacji ruchu oraz projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, opracowane zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (Dz.U.2017.784 t.j.), wraz z ich zatwierdzeniem przez organ zarz±dzaj±cy ruchem.
- Przedmiar robót i kosztorys ofertowy, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w razie potrzeby.
- Mapa do celów projektowych, opracowana zgodnie Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysoko¶ciowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U.2020.1429 z pó¼n. zm.).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71500000-3 - Us³ugi zwi±zane z budownictwem
71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacj± zadania objêtego cz. I niniejszego postêpowania - „Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Podwilcze – Gmina Bia³ogard” realizowane w ramach Programu Rz±dowego Funduszu POLSKI £AD: Program Inwestycji Strategicznych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
W zakresie czê¶ci I
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia ww. warunek je¿eli: wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci± w okresie piêciu ostatnich lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia, odpowiadaj±ce robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj. budowie /przebudowie/ remoncie drogi publicznej o warto¶ci minimum 1 mln z³ brutto jedno.
b) dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia niezbêdnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej.
Zamawiaj±cy dokona oceny wstêpnej spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SWZ)
W zakresie czê¶ci II
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia ww. warunek, je¿eli dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia niezbêdnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
minimum jedn± osob± posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacj± robót budowlanych w zakresie inwestycji drogowych (budowa, przebudowa, remont dróg publicznych), których warto¶æ wynosi³a minimum 1 mln z³. brutto.
Zamawiaj±cy dokona oceny wstêpnej spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2a do SWZ)
2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W zakresie czê¶ci I
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e:
posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 1 000 000,00 z³ ( jeden milion z³otych )
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie z art.125
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. DOKUMENTY SK£ADANE RAZEM Z OFERT¡ dotyczy czê¶ci I i II
1) Oferta/formularz ofertowy (Za³. nr 1 cz I / za³. Nr 1 cz. II do SWZ) sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca do³±cza do oferty O¶wiadczenie (Za³. nr 2 cz. I/ za³. nr 2 Cz. II do SWZ)o:
- nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania;
- spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu;
- korzystaniu przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
- korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
zastêpuj±cy podmiotowe ¶rodki dowodowe.
O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (je¿eli zamawiaj±cy weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).
3) Do oferty wykonawca za³±cza równie¿: (je¿eli dotyczy)
- O¶wiadczenie, o którym mowa w dziale 11 pkt. 4, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy — w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
- Pe³nomocnictwo
- Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
- Wadium
- Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa — w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wymagana forma:
O¶wiadczenie musi byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
2. DOKUMENTY SK£ADANE NA WEZWANIE
W zakresie Czê¶ci I
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, (za³±cznik nr 5 do SWZ);
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, (za³±cznik nr 6 do SWZ);
- informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
W zakresie Czê¶ci II
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, (za³±cznik nr 6 do SWZ);
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powinno byæ udzielone pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
• Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
• Je¿eli dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
• Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa wy¿ej w przypadku dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania wykonawcy, dokonuj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
• Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 2, mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza siê zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp:1. W zakresie wprowadzania zmian wysoko¶ci ceny dopuszcza siê zmiany tylko w przypadku:
1) zaistnienia okoliczno¶ci powoduj±cych nieznaczne zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obni¿eniu odpowiednio do ograniczenia zakresu robót, w takim stosunku w jakim ograniczone roboty budowlane pozostaj± do ca³o¶ci robót.
2) zmiany stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia strony dokonuj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego — dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
2.W zakresie terminu realizacji w przypadku:
1) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materia³ów lub urz±dzeñ);
3) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;
4) wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce wykonanie robót zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i obowi±zuj±cych przepisów;
5) konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych lub innych na terenie budowy;
6) wyst±pienie si³y wy¿szej;
7) nie przekazania przez zamawiaj±cego placu budowy w terminie okre¶lonym w umowie;
8) niezawinionego przez wykonawcê ograniczenia dostêpno¶ci placu budowy w czasie realizacji robót;
9) wstrzymania przez zamawiaj±cego wykonania robót nie wynikaj±cych z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiaj±cego w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez wykonawcê).
10) zmiany zasad lub warunków dofinansowania zadania, podzia³u realizacji przedmiotu umowy na etapy.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu nie d³u¿ej ni¿ o czas trwania uzasadniaj±cych tak± zmianê okoliczno¶ci.
3.W zakresie rozwi±zañ technicznych w dokumentacji projektowej wykonania robót:
1) Na wniosek Wykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego w trakcie prowadzenia inwestycji, dopuszcza siê zmiany technologii wykonywanych robót tylko w przypadku gdy rozwi±zanie jest równorzêdne lub funkcjonalnie lepsze od za³o¿onego w dokumentacji projektowej, a Wykonawca nie bêdzie ¿±da³ zwiêkszenia wynagrodzenia umownego.
2) W przypadku gdy realizacja zadania wed³ug dokumentacji projektowej powodowa³aby wadliwe wykonanie przedmiotu zamówienia dopuszcza siê wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej.
4.W zakresie zmiany zakresu robót w przypadku:
5.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie rozszerzenia odpowiedzialno¶ci z tytu³u rêkojmi poprzez wyd³u¿enie terminu rêkojmi oraz przed³u¿enie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwi±zania przez wykonawcê.
6.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na powy¿sze, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawc± w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcê.
7.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie sposobu rozliczenia za wykonane roboty w przypadku:
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 9. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop (przeci±gnij i upu¶æ) s³u¿±ce do dodawania plików .
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-26
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Sukcesywne dostawy ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy nabia³u i jaj dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
- Przewóz niepe³nosprawnych uczniów realizuj±cych obowi±zek szkolny i obowi±zek nauki wraz z opiekunem w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa paliw ciek³ych dla Zarz±du Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzys³aw-Podborsko.
- Sukcesywny zakup benzyny bezo³owiowej Pb95 oraz oleju napêdowego ON do pojazdów i sprzêtu bêd±cego na wyposa¿eniu Zarz±du Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury spo³ecznej w Rumi (budynek u¿yteczno¶ci publicznej)."
- Budowa ¿³obka w miejscowo¶ci Brze¼no gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Pe³nienie funkcji Inwestora zastêpczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznañskiej wraz z dostaw± sprzêtu i wyposa¿enia"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci ¦wi±tkowice na dzia³ce nr ewid. 315/4 d³. 250 m.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowos±deckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.