Og³oszenie z dnia 2023-02-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00038759/01 - Og³oszenie z dnia 2023-01-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
ZP/06/2023 Us³ugi z zakresu medycyny pracy II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Po³czyñska 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://portal.smartpzp.pl/21blt1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/06/2023 Us³ugi z zakresu medycyny pracy II2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e3b574d2-9660-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00112421
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00038759
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug medycznych w zakresie medycyny pracy dla ¿o³nierzy i pracowników RON pracuj±cych i s³u¿±cych w Jednostce Wojskowej ¦widwinie4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 69534,76 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug medycznych w zakresie medycyny pracy dla ¿o³nierzy i pracowników RON pracuj±cych i s³u¿±cych w Jednostce Wojskowej ¦widwinie4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14975,82 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug medycznych w zakresie medycyny pracy dla ¿o³nierzy i pracowników RON pracuj±cych i s³u¿±cych w Jednostce Wojskowej w Miros³awcu.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27080,23 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 75780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 75780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Ko³obrzegu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711800555
7.3.3) Ulica: ul. Jedno¶ci Narodowej 86/88
7.3.4) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 75780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16127,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16127,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16127,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Ko³obrzegu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711809555
7.3.3) Ulica: ul. Jedno¶ci Narodowej 86/88
7.3.4) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16127,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W postêpowaniu na us³ugi z zakresu medycyny pracy, w zakresie zadania nr 3, wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy ¦widwin
- ZP/16/2025 Obs³uga, serwis i konserwacja urz±dzeñ kot³owni i wêz³ów cieplnych
- ZP/19/2025 Obs³uga, serwis i konserwacja oczyszczalni ¶cieków i przepompowni
- ZP/17/2025 Dostawa oznak do umundurowania
- ZP/21/2025 - Dostawa czê¶ci zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opiekun w ¿³obku lub klubie dzieciêcym
- ¦wiadczenie us³ug medycznych
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz ¿o³nierzy i pracowników wojska w £om¿y.
- "¦wiadczenie us³ug medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla Urzêdu Miasta Poznania
wiêcej: Us³ugi medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.