eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiKompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Ekologicznej ,,Lasy Janowskie" i Kwatery Myśliwskiej ,,Cegielnia" oraz prowadzenie recepcji



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112440 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Ekologicznej ,,Lasy Janowskie” i Kwatery Myśliwskiej ,,Cegielnia” oraz prowadzenie recepcji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO JANÓW LUBELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158720072

1.5.8.) Numer faksu: 158720185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: janowlubelski@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://janowlubelski.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_janow_lubelski/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Ekologicznej ,,Lasy Janowskie” i Kwatery Myśliwskiej ,,Cegielnia” oraz prowadzenie recepcji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea1c4499-b7a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057693/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 453564,67 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I „Usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Ośrodka Edukacji Ekologicznej Lasy Janowskie i Kwatery Myśliwskiej”
– usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Ośrodka Edukacji Ekologicznej i Kwatery Myśliwskiej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem czynności i częstotliwości ich wykonania określa załącznik nr 2 do SWZ. Wykonywanie usług odbywać się będzie przy użyciu własnego sprzętu, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych przeznaczonych na bieżące uzupełnianie w toaletach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

90911100-7 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 284028,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II „Prowadzenie recepcji Ośrodka Edukacji Ekologicznej”
przedmiotem zamówienia jest prowadzenie recepcji Ośrodka Edukacji Ekologicznej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem czynności określa załącznik nr 3 do SWZ. Obsługa recepcji będzie realizowana przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79992000-4 - Usługi recepcyjne

4.5.5.) Wartość części: 273855,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209592,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234684,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209592,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart 24 Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7123314840

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 58a

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209592,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-16 do 2022-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208116,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA – CK” Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER: LEGION CK Sp. z o.o. , PARTNER: MUSI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-17-19-199

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 34

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-312

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208116,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-16 do 2022-05-31
2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.