Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078148/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00083283/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badania z zakresu medycyny pracy (wstępne, okresowe,
kontrolne), oraz badania epidemiologiczne dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we
Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C.K. Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.golinska-zalewska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badania z zakresu medycyny pracy (wstępne, okresowe,kontrolne), oraz badania epidemiologiczne dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we
Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b7efe46-9e11-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078148/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są badania z zakresu medycyny pracy (wstępne, okresowe, kontrolne), oraz badania epidemiologiczne dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie:
a) wykonania badań: wstępnych dla 200 osób, okresowych dla 800 osób, kontrolnych dla 80 osób, oraz epidemiologicznych dla 300 osób,
b) wykonanie zadań związanych ze sprawowaniem opieki z zakresu medycyny pracy, wynikającym z załączonego wykazu poszczególnych stanowisk pracy (załączniki - arkusze kalkulacyjne),
c) udziału lekarza medycyny pracy w komisji ds. BHP łącznie 10 godzin,
d) badania pracownika w celu otrzymania urlopu zdrowotnego z orzeczeniem lekarskim dla 5 osób.
2. Charakterystyka badań medycyny pracy:
a) badania podstawowe obejmują: OB, morfologia, mocz,
b) badania wstępne obejmują: badania podstawowe oraz orzeczenie lekarza medycyny pracy,
c) badania kontrolne obejmują: orzeczenie lekarza medycyny pracy,
d) badania okresowe obejmują: badania podstawowe oraz badania wynikające z załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad
pracownikami oraz orzeczeń lekarskich, wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy ( Dz. U. Nr 69, poz.332 z 1996 r. z późn. zmianami) oraz orzeczenie lekarza medycyny pracy.
2a Charakterystyka badań epidemiologicznych (zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o
zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. 2008 nr 234 poz.
1570)
a) zdjęcie Rtg klatki piersiowej
b) badanie lekarskie do celów epidemiologicznych
c) wydanie orzeczenia lekarskiego
3. Usługi będą realizowane wg poniższych zasad:
a) godziny działalności laboratoriów od godziny 08:00 do godziny do 18:00,
b) godziny działalności gabinetów lekarskich od godziny 08:00 do godziny 18:00,
c) lokalizacja: gabinety lekarskie , pracownie i laboratorium w jednym miejscu,
d) lekarz medycyny pracy winien posiadać uprawnienia do wykonywania badań pracowników w pracowni Rtg i izotopowych,
e) lekarz medycyny pracy winien posiadać znajomość wymogów dotyczących bezpiecznej i higienicznej pracy w laboratoriach chemicznych, mikrobiologicznych i pracowni rtg,
f) badania kontrolne pracowników Zamawiającego będą realizowane w dniu zgłoszenia się
pracownika do Wykonawcy. Badania okresowe i wstępne będą realizowane po uprzednim zarejestrowaniu się prac u Wykonawcy, jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych licząc
od dnia rejestracji,
g) badania kontrolne, wstępne, okresowe i epidemiologiczne wraz z pobraniem materiału do
badań laboratoryjnych, uzyskaniem wyników badań podstawowych oraz wydaniem orzeczenia, pracownik Zamawiającego ma mieć wykonane w ciągu 1 dnia i w jednym miejscu.
4. Badanie pracowników Zamawiającego odbywa się na podstawie imiennych skierowań
wystawionych i podpisanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we
Wrocławiu (wzór skierowania będzie stanowił załącznik do umowy) - zgodnie z § 4
Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie
przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad
pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie
Pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z 1996 r. z późn. zm.).
5. Zaświadczenia i orzeczenia lekarskie otrzymuje bezpośrednio pracownik Zamawiającego,
który był poddany badaniom.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy i rodzajowy przedmiotu zamówienia określony został w
arkuszach kalkulacyjnych stanowiących załączniki nr 1a, 1b i 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179225 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179225 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179225 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DCM DOLMED S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971707841
7.3.3) Ulica: Legnicka 40
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-674
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM MEDYCZNE DOLMED S.A.
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM MEDYCZNE DOLMED S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179225 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- SZP/242-228/2024 Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Wrocławskiej
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Kompleksowa obsługa medyczna dla pracowników Urzędu Patentowego oraz członków ich rodzin
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na rzecz GIOŚ w latach 2025-2026"
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.