eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Python Developer", "Kurs barberski od podstaw", "Trener personalny" - szkolenia indywidualne osób bezrobotnych (FP)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Python Developer”, „Kurs barberski od podstaw”, „Trener personalny” - szkolenia indywidualne osób bezrobotnych (FP)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276729773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pupbytom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bytom.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Python Developer”, „Kurs barberski od podstaw”, „Trener personalny” - szkolenia indywidualne osób bezrobotnych (FP)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c286ffce-3a7f-41b3-889b-0eb44eee733a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009516/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 „Python Developer”, „Kurs barberski od podstaw”, „Trener personalny” - szkolenia indywidualne osób bezrobotnych (FP)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c286ffce-3a7f-41b3-889b-0eb44eee733a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pupbytom.com.pl . Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ofertę należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jestdostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Przeglądanie i pobieranie
publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób
sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci
papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w
sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych , z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu
sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości
przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do
komunikacji”). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem
formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pupbytom.com.pl . Szczegółowe
informacje dostępne są w treści rozdz. XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.331.11.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 181010,59 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29260,59 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia pn.: "Python Developer" dla 1 osoby bezrobotnej.

Program szkolenia winien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
 Prework,
 Programowanie strukturalne w Pythonie,
 Wstęp do programowania obiektywnego,
 Moduły Pythona,
 Dobra praktyka i wzorce programowania obiektywnego,
 Aplikacje webowe

• Ilość godzin: 350 h.
• Planowana ilość osób do przeszkolenia: 1 osoba
• Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: I, II kwartał 2025 r.
• Forma prowadzonych zajęć: online
• Zajęcia od poniedziałku do piątku w godzinach nie wcześniej niż godz. 8:00, zakończenie nie później niż godz. 18:00. Podana w ofercie „godzina” obejmować będzie 45 minut zajęć dydaktycznych + 15 minutową przerwę,
• Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym w ostatnim dniu szkolenia. Absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
• Wykonawca zobowiązany jest do:
 sprawowania nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia poprzez: kontrolę obecności słuchaczy na zajęciach, ocenę stopnia realizacji szkolenia, ewaluację zajęć;
 ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika szkolenia, o którym mowa w art. 41 ust. 7 i 8 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 475 z późn. zm.) Dane ewentualnej osoby do ubezpieczenia zostaną podane przed terminem rozpoczęcia szkolenia,
• Wykonawca winien posiadać odpowiednią kadrę szkoleniową, tj.:
 wykładowcy (nie dotyczy instruktorów prowadzących zajęcia praktyczne) winni posiadać wykształcenie wyższe zgodne z kierunkiem prowadzonych zajęć oraz przygotowanie pedagogiczne;
 wykładowcy/instruktorzy winni posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy pedagogiczno – dydaktycznej,

• W cenie szkolenia należy uwzględnić w szczególności:
 Należność przysługującą instytucji szkoleniowej;
 Koszt wszystkich egzaminów

4.2.5.) Wartość części: 8599,18 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia pn.: „Kurs barberski od podstaw” dla 1 osoby bezrobotnej.

• Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: I kwartał 2025 r. – II kwartał 2025
• Planowany termin zakończenia realizacji zamówienia: I kwartał 2025 r. – II kwartał 2025
• Miejsce odbywania zajęć: - Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne mogą odbywać się poza Bytomiem, (czas dojazdu do miejsca odbywania zajęć nie może przekroczyć 1,5 godziny w jedną stronę środkami komunikacji publicznej). Urząd pokrywa zwrot kosztów dojazdu.
• Szkolenie jest finansowane ze środków Funduszu Pracy. Zamówienie dotyczy organizacji szkolenia – teoretycznego i praktycznego.
• Szkolenie musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym. Termin egzaminu wewnętrznego musi być zbieżny z terminem zakończenia szkolenia.

Czas trwania: minimum 112 godzin
Część teoretyczna – 12 godzin
Część praktyczna 100 godzin

Program szkolenia winien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:

 zdobycie wiedzy na temat technik strzyżenia męskiego, poznanie różnych rodzajów fryzur męskich
 praca maszynką z nakładkami,
 klasyczne cieniowanie włosów przy użyciu nożyczek i grzebienia
 trymowanie i golenie brody – golenie zarostu, twarzy i głowy, trymowanie brody, cover/repigmentacja
 znajomość narzędzi fryzjerskich używanych w barberingu,
 poznanie produktów do pielęgnacji i stylizacji brody i wąsów
 budowanie relacji z klientem, profesjonalna konsultacja z klientem

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie zawodowe osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu, przy czym Wykonawca kompleksowo zrealizuje usługę szkolenia zawodowego zakończonego egzaminem przewidzianym podczas realizacji programu szkolenia.

Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach porannych lub popołudniowych, w formie kursu, realizowanego według planu nauczania. W szczególnych sytuacjach (chyba, że przepisy odrębne stanowią inaczej) dopuszcza się możliwość odbywania zajęć w weekendy. Podana w ofercie „godzina” obejmować będzie 45 min. zajęć dydaktycznych + przerwę 15-to minutową. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć podane przez Wykonawcę w harmonogramie zajęć, muszą być ściśle przestrzegane. Zamawiający nie wyraża zgody na skracanie przerw, rozpoczynanie zajęć później i zwalnianie wcześniej uczestników szkolenia. Wykonawca nie może dokonywać zmian w podanym harmonogramie zajęć, bez zgody Zamawiającego. Ilość godzin podana w ofercie winna obejmować egzaminy końcowe i cząstkowe. Wszystkie zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone w systemie stacjonarnym. W cenie szkolenia należy uwzględnić w szczególności:
· koszt szkolenia tj. wynagrodzenia wykładowców, koszt wszystkich egzaminów w tym państwowego, amortyzację sprzętu, pozostałe opłaty,
· materiały szkoleniowe, piśmienne, podręcznik/skrypty/opracowania własne wykładowców,
· poczęstunek (koszt obejmuje: kawę , herbatę, wodę, oraz kruche ciasteczka).

4.2.5.) Wartość części: 13386,66 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia pn.: "Trener personalny" dla 1 osoby bezrobotnej, zamierzającej rozpocząć działalność gospodarczą.
Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba
Ilość godzin zajęć: 72

W cenie szkolenia należy uwzględnić w szczególności:
- koszt szkolenia tj. wynagrodzenia wykładowców, koszt egzaminu, amortyzacja sprzętu, pozostałe opłaty,
- materiały szkoleniowe, piśmienne, podręcznik/skrypty/opracowania własne wykładowców,
- poczęstunek (koszt obejmuje: kawę , herbatę, wodę, oraz kruche ciasteczka).

Zamówienie dotyczy organizacji szkolenia – teoretycznego i praktycznego, w celu przystąpienia do egzaminu przewidzianego realizacją programu szkolenia. Termin egzaminu musi być zbieżny z terminem zakończenia szkolenia. Absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie/certyfikat lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia oraz uzyskanie kompetencji.
Szkolenie może odbywać się poza Bytomiem (czas dojazdu do miejsca odbywania zajęć nie może przekroczyć 1,5 godziny w jedną stronę środkami komunikacji publicznej). Urząd pokrywa zwrot kosztów dojazdu.

Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach porannych lub popołudniowych, w formie kursu, realizowanego według planu nauczania. W szczególnych sytuacjach (chyba, że przepisy odrębne stanowią inaczej) dopuszcza się możliwość odbywania zajęć w weekendy. Podana w ofercie „godzina” obejmować będzie 45 min. zajęć dydaktycznych + przerwę 15-to minutową. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć podane przez Wykonawcę w harmonogramie zajęć, muszą być ściśle przestrzegane. Zamawiający nie wyraża zgody na skracanie przerw, rozpoczynanie zajęć później i zwalnianie wcześniej uczestników szkolenia. Wykonawca nie może dokonywać zmian w podanym harmonogramie zajęć, bez zgody Zamawiającego. Ilość godzin podana w ofercie winna obejmować egzaminy końcowe i cząstkowe. Wszystkie zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone w systemie stacjonarnym.

Program szkolenia winien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:

1. Anatomia i fizjologia ciała człowieka.
2. Różne rodzaje treningów (obwodowy, funkcjonalny, medyczny, siłowy, inne).
3. Teoria, metodyka i planowanie treningów. Dostosowanie treningu do predyspozycji i stanu zdrowia klienta. Prowadzenie treningów.
4. Diety i suplementacja. Układanie planów żywieniowych dostosowanych do klienta.
5. Obsługa klienta. Psychologiczne aspekty pracy z klientem.
6. Biznesowe aspekty pracy trenera personalnego.
7. Marketing i sprzedaż w pracy trenera personalnego. Budowanie marki.
8. Zajęcia praktyczne.
9. Egzamin.

4.2.5.) Wartość części: 7274,75 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę aktywnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, Zamawiający sprawdzi to na stronie www.ris.praca.gov.pl
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) zdolność techniczna (dotyczy części I)

Wykonawca winien posiadać odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć w formie online;

b) zdolność techniczna (dotyczy części II oraz III)

Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkoleń warunki do nauki z uwzględnieniem zasad BHP oraz wyposażeniem stosownym do potrzeb grupy słuchaczy.
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w celu realizacji niniejszego zamówienia dysponuje lub będzie dysponował salą szkoleniową, o powierzchni min. 3 m2 na jednego uczestnika, posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetleniem sztucznym. Sala winna być dostosowana do rodzaju zajęć teoretycznych i praktycznych oraz wielkości grupy. Sala winna być wyposażona w odpowiedni sprzęt multimedialny umożliwiający prawidłowe prowadzenie zajęć (np. tablicę lub flipchart, laptop z projektorem multimedialnym, ekran do projekcji lub inny system pozwalający na wizualizację omawianych zagadnień oraz krzesła i stoły) oraz w sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz materiały niezbędne do prowadzenia zajęć praktycznych.
W/w lokal winien mieć dostęp do zaplecza socjalnego obejmującego: WC, miejsce umożliwiające spożycie własnego posiłku oraz przygotowanie ciepłych i zimnych napojów (w tym możliwość korzystania z czajnika, naczyń, sztućców, herbaty, kawy, cukru, wody).
Dokładny adres i miejsce odbywania szkoleń Wykonawca określi w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1).
Wykonawca winien wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.

c) zdolność zawodowa

Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje odpowiednią kadrą szkoleniową, tj.: zapewni wykładowcę/ców (nie dotyczy instruktorów prowadzących zajęcia praktyczne) posiadających wykształcenie wyższe zgodne z kierunkiem prowadzonych zajęć i przygotowanie pedagogiczne oraz posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy pedagogiczno-dydaktycznej, a także posiadających doświadczenie w należytym przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia objętego tematyką części postępowania, na którą jest składana oferta, tj. Python Developer / Kurs barberski od podstaw / Trener personalny.
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, iż dysponuje Wykładowcą/ami, którzy spełniają powyższe wymagania oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert należycie przeprowadzili co najmniej jedno szkolenie objęte tematyką danej części postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Program szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający stosownie do treści art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje możliwość wezwania do jego złożenia lub uzupełnienia, zgodnie z dyspozycją zawartą w ww. przepisie ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nieistotny, a także w przypadku:
1) zmiany strony umowy w drodze następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, tj. zmiana stawki podatku od towarów i usług;
3) zmiany terminu wykonania zamówienia będącej następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i których nie można przypisać Wykonawcy;
4) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, iż osoba wskazana przez Wykonawcę posiada co najmniej takie kwalifikacje, jakich wymagano w ogłoszeniu o zamówieniu;
5) zmiany ilości uczestników szkolenia będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć;
6) zmiany miejsca odbywania szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć, z zastrzeżeniem, iż nowe miejsce odbywania szkolenia spełnia warunki i kryteria oceny ofert określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności gdy Wykonawcy przyznano punkty w kryterium „miejsce odbywania zajęć”;
7) zmiany wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2);
8) zmiany lub rezygnacji z udziału podmiotów trzecich niebędących podwykonawcami (zapisy dot. zmiany podwykonawców stosuje się odpowiednio).
2. Nadto dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
1) w przypadkach określonych w art. 455 pzp,
2) obejmująca zmiany wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1, w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
8
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne,
c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę (na zasadach określonych w § 10);
3) obejmująca zmiany wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia (na zasadach określonych w § 11);
4) obejmująca zmiany postanowień umownych, w szczególności w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy lub sposobu realizacji umowy, z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron.
3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmian przez Zamawiającego.
4. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia w terminie określonym w art. 308 ustawy Pzp.
2. Na każdą część postępowania zostanie zawarta odrębna umowa.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie podać dane niezbędne do zawarcia umowy.
4. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.