Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00630386/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis oprogramowania aplikacyjnego klasy HIS InfoMedica Plus/AMMS Plus
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=cf70cac8-d905-4867-a2ca-1247ee740b521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis oprogramowania aplikacyjnego klasy HIS InfoMedica Plus/AMMS Plus2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-934ee620-e4a6-4c27-9d2c-806d315e7f2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575476/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi serwisowo -informatyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP-271-40/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 547200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach opieki serwisowej wykonawca ma zapewnić:
1. Instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania aplikacyjnego;
2. Aktualizacje systemu AMMS Plus będą wykonywane w dniu uzgodnionym przez strony umowy. Zleceniodawca zobowiązuje się do pobranie ze ftp producenta oprogramowania wszystkich plików niezbędnych do wykonania aktualizacji. Aktualizacja będzie wykonywana przy współpracy pracownika IT ze strony Zamawiającego w sposób i w czasie niekolidującym dla Zamawiającego.
3. Dostosowywanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb Zamawiającego między innymi pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, formularzy, wykazów itp.;
4. Udzielenia w razie potrzeby instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, itp.;
5. Doradztwo w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne, itp.);
6. Konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowani aplikacyjnego. Konsultacje i szkolenia mogą być prowadzone zdalnie na wskazanych stacjach użytkowników i przy pomocy telefonu;
7. Doradztwo i pomoc przy administrowaniu bazą danych Oracle;
8. Strojenie wydajnościowe i optymalizowanie konfiguracji oprogramowania bazodanowego uwzględniające potrzeby Zamawiającego i wymagania oprogramowania aplikacyjnego;
9. Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
10. Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu na wniosek Zamawiającego stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach;
11. Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych;
12. Pomoc w usunięciu awarii oprogramowania powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych;
13. Weryfikacja integralności baz danych;
14. Korzystanie z konsultacji telefonicznych (Hot-Line);
15. Prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym obejmującego wykonanie czynności w tym zmiany konfiguracji oprogramowania;
16. Zgłaszanie zgłoszeń serwisowych przez Zamawiającego odbywać się będzie przez: dedykowany adres e-mail, dedykowaną platformę WWW, dedykowany numer serwisowy, który będzie niezmienny i dostępny dla Zamawiającego o każdej porze przez cały okres trwania umowy.
17. W przypadku, gdy zgłoszenie zostanie przyjęte przez Wykonawcę
a. w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego;
b. w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego;
c. w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego;
d. w dniu roboczym w godz. 8.00 - 16.00 traktowany będzie jako przyjęty w dniu zgłoszenia z godziną zgłoszenia.
18. Wykonawca będzie klasyfikował przyjęte zgłoszenia serwisowe według następujących kategorii:
a. Awaria krytyczna - oznacza poważną awarię oprogramowania aplikacyjnego w istotny sposób wpływającą na ciągłość pracy Zamawiającego;
b. Awaria zwykła - oznacza sytuację, w której występują utrudnienia w funkcjonowaniu oprogramowania aplikacyjnego, ale jego kluczowe funkcjonalności pozostają zachowane;
c. Prace administracyjne - oznacza zmianę w dotychczasowym oprogramowania aplikacyjnego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i w zakresie przewidzianym przez producenta systemu;
d. Konsultacje - oznacza konieczność wyjaśnienia danego zagadnienia oprogramowania aplikacyjnego;
e. Aktualizacja - aktualizacja oprogramowania.
19. Wykonawca zapewnia czas reakcji na zgłoszenie (podjęcia zgłoszenia i jego zaewidencjonowania):
a. Dla awarii krytycznej nie dłuższy niż 4 godzin, liczony od momentu zarejestrowania zgłoszenia;
b. Dla awarii zwykłej nie dłuższy niż 16 godzin roboczych, liczony od momentu zarejestrowania zgłoszenia;
c. Dla prac administracyjnych nie dłuższy niż 24 godziny robocze, liczony od momentu zarejestrowania zgłoszenia;
d. Dla konsultacji nie dłuższy niż 24 godziny robocze, liczony od momentu zarejestrowania zgłoszenia.
20. Serwis ma być świadczony zdalnie za pomocą łączy. W przypadku braku możliwości wykonania usług serwisowych tą drogą, mają być one realizowane w siedzibie Zamawiającego po dokładnej analizie każdego zgłoszenia. Wizyty serwisowe wymagające interwencji w siedzibie Zamawiającego muszą odbyć się w ciągu 48 godzin od momentu wysłania zgłoszenia.
21. Wykonawca zapewni zadeklarowaną w formularzu ofertowym dodatkową (poza wymaganymi wizytami w pkt. 21) liczbę bezpośrednich wizyt serwisowych w siedzibie Zamawiającego w ciągu miesiąca nie mniejszą niż jedna wizyta w miesiącu - przez gwarantowaną liczbę wizyt serwisowych w danym miesiącu Zamawiający rozumie bezpośrednie, trwające minimum 6 godzin roboczych wizyty co najmniej jednego konsultanta Wykonawcy, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem merytorycznym Zamawiającego.
22. Świadczenie usług serwisowych w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.,
23. Zamawiający udzieli zdalnego dostępu do zasobów sieci teleinformatycznej (do baz danych i programowania aplikacyjnego) Zamawiającego w celu umożliwienia Wykonawcy.
Serwis silnika bazodanowego Oracle na którym działa InfoMedica Plus/AMMS Plus
W ramach opieki serwisowej wykonawca ma zapewnić:
1. Monitorowanie pracy silnika bazodanowego w trybie 24/7.
2. Utrzymanie ciągłości pracy systemu bazodanowego Oracle.
3. Nadzór nad procesem archiwizacji środowiska bazodanowego Oracle.
4. Bieżące optymalizowanie konfiguracji środowiska bazodanowego Oracle, z uwzględnieniem zgłaszanych uwag i potrzeb Zamawiającego.
5. Administrację bazą danych Oracle.
6. Obsługę sytuacji awaryjnych środowiska bazodanowego Oracle w trybie 24/7.
7. Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzaniem przestrzeniami tabel w środowisku bazodanowym Oracle.
8. Przeprowadzanie monitoringu baz danych Oracle w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp.) oraz raportów (AWR, StatsPack), monitorowanie integralności danych.
9. Monitorowanie wolnej przestrzeni fizycznej oraz zajętości przestrzeni tabel.
10. Informowanie Zamawiającego o pojawiających się problemach związanych z pracą bazy danych Oracle.
11. Opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji środowiska bazodanowego Oracle.
12. Świadczenia konsultacji telefonicznych w zakresie objętym Umową w godzinach 8:00 - 16:00 (Hot Line),
13. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii w trybie 24/7
14. Prowadzenia rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wykonane czynności w tym zmiany konfiguracji oprogramowania.
15. Wykonawca zapewni w ramach świadczonych usług serwisowych dedykowane oprogramowanie do monitorowania i diagnozowania problemów z silnikiem bazodanowym Oracle. Oprogramowanie zostanie uruchomione na infrastrukturze Zamawiającego nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od podpisania umowy. Wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do oprogramowania Zamawiającemu przez cały okres trwania umowy.
16. Opieka serwisowa ma być świadczona zdalnie, za pomocą łączy internetowych.
Zobowiązania Zamawiającego wynikające z posiadanych licencji
Zabawiający oświadcza, że dostawcą licencji oprogramowania jest firma Asseco Poland S.A.
Zgodnie z zapisami umów licencyjnych wyżej wspomniany dostawca licencji zapewnia Zamawiającemu nadzór autorski. Zobowiązania w zakresie nadzoru autorskiego będą wykonywane przez wyżej wymienionego dostawcę pod warunkiem:
"powstrzymania się od samodzielnego lub przy udziale osób trzecich dokonywania nieautoryzowanych zmian w konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego (zgodnie z art. 74 ust. 4 pkt 2 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych) lub sprzętu komputerowego, na którym wykorzystywane jest Oprogramowanie Aplikacyjne objęte niniejszą Umową, w tym Zamawiający zobowiązuje się także do powstrzymania się od samodzielnego dokonywania nieautoryzowanych przez Wykonawcę modyfikacji zawartości baz danych Oprogramowania Aplikacyjnego; w przypadku zaistnienia takiej potrzeby Wykonawca dopuszcza zmiany konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego lub sprzętu komputerowego, ale muszą one zostać wcześniej zgłoszone Wykonawcy, a wszelkiego rodzaju zmiany muszą być wykonywane za uprzednią wyraźną zgodą Wykonawcy lub przez Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy. Aktualna lista Autoryzowanych Przedstawicieli Serwisowych Wykonawcy zamieszczona jest na witrynie internetowej https://pl.asseco.com/partnerzy-w-zdrowiu/
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK-MED SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342930194
7.3.3) Ulica: Działkowa
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zdalne świadczenie usługi serwisu Systemów Telekomunikacyjnych oraz Platformy Integracyjnej TechLink
- Zakup i dostarczenie licencji dla systemu Hadrone oraz świadczenie usługi SLA przez okres 12 miesięcy
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.