Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041565/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00126589/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113166 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi realizacji szkoleń zawodowych dla uczestników projektu
„Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia” WND-RPPD.02.01.00-20-0251/18 – części I-III zamów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 653 77 00
1.5.8.) Numer faksu: 85 732 95 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi realizacji szkoleń zawodowych dla uczestników projektu„Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia” WND-RPPD.02.01.00-20-0251/18 – części I-III zamów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e810c695-a739-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005525/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa organizacji wsparcia szkoleniowego zgodnie z zapotrzebowaniem uczestników projektu "Pracownik na miarę..."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Usługi „Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia” WND-RPPD.02.01.00-20-0251/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041565/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/KUR/PNM/RPOWP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25000 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestnika projektu w zakresie szkolenia Bazy danych MySQL;Bazy danych MySQL
• Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące w branży metalowej
• Miejsce realizacji: Polska
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2021 roku.
• Liczba uczestników: 1 osoba
• Liczba godzin: co najmniej 16 godzin
• Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe zagad-nienia): Funkcje i formalizmy; Wielodostęp do bazy danych; Baza danych, system zarządzania ba-zami danych; Modele danych; Własności relacyjnych baz danych; Definicja danych w modelu re-lacyjnym i operowanie danymi; Integralność danych, porównanie modelu relacyjnego z innymi modelami klasycznymi modelami danych; Zarządzanie zapytaniami; Bezpieczeństwo bazy da-nych; Charakterystyka SZBD MySQL; Instalacja i konfiguracja serwera; Relacje bazodanowe - typy i opisy; Metodyka projektowania relacyjnych baz danych; Proces projektowania relacyjnych baz danych; Definiowanie tabel - wstępna lista tabel; Przypisywanie pól do tabel; Definiowanie klu-czy; Sprawdzanie istniejącej struktury danych; Atrybuty pól; Definiowanie relacji; Budowa i pod-stawowe elementy języka SQL; Stosowanie operatorów teoriomnogościowych; Grupowanie wy-ników zapytania; Funkcje matematyczne SUM, MAX, MIN; Przedział czasowy, operowanie na da-cie; Łączenie tabel; Filtrowanie zgrupowanych wyników, klauzula HAVING; Zapytania zagnież-dżone, podzapytania; Struktura polecenia CREATE, usuwanie pól danych; Polecenie do zmiany struktur danych ALTER; Struktura poleceń INSERT, UPDATE, DELETE; Polecenie RENAME; Pole-cenia administracyjne bazy danych na przykładzie SZBD MySQL .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestnika projektu w zakresie szkolenia Programowanie obrabiarki CNC;II część zamówienia:
Programowanie obrabiarki CNC
• Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące w branży metalowej
• Miejsce realizacji: Sokółka lub Białystok w zależności od miejsca zamieszkania uczestników
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2021 roku.
• Liczba uczestników: 1 osoba
• Liczba godzin: co najmniej 48 godzin
• Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe zagad-nienia): szkolenie związane z nauką programowania obrabiarek sterowanych numerycznie. Obejmuje zagadnienia związane z opracowaniem procesu technologicznego części i tworzeniem programu obróbkowego w formacie rozpoznawanym przez sterownik obrabiarki (programowa-nie przemieszczeń, funkcje korekcji wymiarów narzędzia, programowanie z wykorzystaniem cykli roboczych, w tym komputerowe sterowanie numeryczne, wprowadzenie do programowa-nia, struktura programu sterującego, programowanie podstawowych funkcji przygotowawczych i funkcji związanych z narzędziem i jego wymiarami, punkty charakterystyczne narzędzi, budo-wa rejestrów narzędziowych, cykle stałe, programowanie funkcji prędkości obrotowej i funkcji pomocniczych, podstawowe czynności obsługowe układu sterowania,). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestnika projektu w zakresie szkolenia Marketing w sieci;III część zamówienia:
Marketing w sieci
• Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok
• Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2021 roku.
• Liczba godzin: 35
• Liczba uczestników: 5-8 osób
• Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Kampanie reklamowe w internecie – wprowadzenie, Zasięgi i targety, Projekto-wanie kampanii reklamowej, Google ads, Facebook ads, Ograniczenia prawne i etyczne, Kon-struowanie przekazu reklamowego, Budowanie relacji, Zaangażowania klientów w sieci, Ba-danie efektywności kampanii
• Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 8 Wytycznych Ministerstwa Rozwoju MR/2014- 2020/13(03) – słuchacz uzyska kwalifikacje do realizacji kampanii reklamowych w internecie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201630
7.3.3) Ulica: ul. Malmeda 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-440
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miasto Białystok w imieniu którego występuje Zespół Szkół Mechanicznych im. Św. Józefa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662117220
7.3.3) Ulica: Broniewskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-959
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420000305
7.3.3) Ulica: Pogodna 63/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-365
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-302021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa na przeglądy, diagnostykę, naprawę wraz z częściami zamiennymi w tym lampa i detektor do aparatu RTG YSIO, Nr ser: 28586
- Wymiana nawierzchni trawiastej - sztuczna murawa na boisku szkolnym.
- Dostawa transformatorów wraz z przebudową stacji transformatorowej na drogowym przejściu granicznym Kuźnica Białostocka-Bruzgi
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego Neurochirurgii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty w ramach projektu: "KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Przeprowadzenie kursu "Pilot wycieczek" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu pn. "Zainwestuj w przyszłość!", realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie
- Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa: kurs operatorów koparkoładowarek wszystkie kl. III dla 14 osób bezrobotnych
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- Zorganizowania i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.