Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wronki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4162bf9d-a68e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030210/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090837/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przedmiotowym zamówieniu wszystkie warunki wynikające z art.
305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp zostały spełnione, ponieważ:
a) Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach (Wykonawca) jest osobą prawną, nad którą Gmina Wronki (Zamawiający) sprawuje kontrolę, ponieważ jest jego jedynym udziałowcem (100% udziału),
b) 91,37% działalności kontrolowanej osoby prawnej, tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego we Wronkach dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego (Gminę Wronki) sprawującego kontrolę,
c) w kontrolowanej osobie prawnej, tj. Przedsiębiorstwie Komunalnym we Wronkach nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 429462,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia po przeprowadzonych negocjacjach obejmuje:
1.Utrzymanie trawników w szacunkowej ilości 98265m2, zgodnie z wykazem (Szacunkowe zestawienie ilościowe zieleni):
a)Koszenie trawników, w tym: usuwanie odpadów i nieczystości widocznych po wykoszeniu, usunięcie skoszonej trawy z chodników i jezdni-prace porządkowe należy wykonywać niezwłocznie, tj. w tym samym dniu po skoszeniu trawnika oraz należy zabezpieczyć młode drzewka przed uszkodzeniami podczas koszenia.
b)Wygrabianie trawników: usuwanie skoszonej trawy i liści z trawników.
c)Bieżące uzupełnianie ubytków na trawnikach–siew trawy.
d)Koszenie trawników, przy czym maksymalna wysokość trawy na trawniku nie może przekroczyć 15 cm.
2.Dwukrotne koszenie terenu „Olszynek” w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni ok.5ha.
3.Trzykrotne koszenie terenu wokół kładki przez Wartę w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni 5050m2
4.Trzykrotne koszenie terenu cmentarza ewangelickiego w m.Popowo w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni ok.0,20ha.
5.Minimum sześciokrotne (maksymalnie siedmiokrotne) koszenie terenu o powierzchni 15600m2 zlokalizowanego na bulwarze nad rzeką Wartą. Koszenie odbywać będzie się po każdorazowym zgłoszeniu przez pracownika Urzędu w terminie 7 dni od zgłoszenia (płatne od m2 po uzgodnieniu z pracownikiem UMiG Wronki).
6.Koszenie terenu o łącznej powierzchni 3 ha w miejscach wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
7.Nawożenie trawników nawozem wieloskładnikowym w dawce 30g/m2 dwa razy
w sezonie,zgodnie z wykazem (Szacunkowe zestawienie ilościowe zieleni).
8.Pielęgnację drzew,krzewów,żywopłotów,zgodnie z wykazem (Szacunkowe zestawienie ilościowe zieleni).
Zabiegi pielęgnacyjne obejmują w szczególności:
a)cięcie sanitarne i pielęgnacyjne,
b)usuwanie odrostów,
c)odchwaszczanie(wysokość chwastów nie może przekroczyć 15 cm),
d)nawożenie,
e)podlewanie,
f)uzupełnianie bieżące skwerów z krzewami korą sosnową w miejscach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego, łącznie w ilości 100 m3,
g)usuwanie i uzupełnienie uschniętych krzewów i drzew,których obwód na wysokości 5 cm na ziemią nie przekracza 50 cm,
h)niezwłoczne uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach,jednak nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego.
9.Założenie i pielęgnację kwietników/rabat:
a)zakup i nasadzenie kwiatów sezonowych(np.bratki,turki,pelargonie,gazanie,starzec,begonie,itp.) w ilości do 8.000 sztuk w odmianach i miejscach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego,
b)zakup i nasadzenie uzupełniające kwiatów wieloletnich,np.liliowce w ilości ok.500 sztuk (Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłoszenia ilości oraz lokalizacji posadzonych roślin pracownikowi Urzędu)
c)przygotowanie gruntu pod nasadzenia,
d)pielęgnacja:podlewanie,zasilanie nawozami mineralnymi,spulchnianie,pielenie,przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści,dosadzanie sadzonek,które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne,zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski,odchwaszczanie, przygotowanie gruntu na okres zimowy.
10.Pielęgnacje i utrzymanie klombów z roślinami cebulowymi na powierzchni ok.150 m2 i ilości 2000szt.:spulchnianie,odchwaszczanie,nawożenie,podlewanie.W przypadku roślin cebulowych należy po ich przekwitnięciu wykopać cebulki,przechowywać je i przygotować do jesiennego sadzenia. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany cebul uszkodzonych,nie nadających się do ponownego wysadzenia.Jesienią nasadzone rośliny cebulowe należy zabezpieczyć poprzez przykrycie ich agrowłókniną i iglastymi gałązkami.Agrowłóknina i iglaste gałązki pozostają po stronie Wykonawcy.
11.Uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych palików przy drzewkach na terenie miasta i przymocowanie ich do drzewek(płatne od kompletu palików z montażem)
12.Utrzymanie i pielęgnacja konstrukcji kwietnikowych wolnostojących,zgodnie z wykazem (Szacunkowe zestawienie ilościowe zieleni) poprzez m.in.:
a)wypełnienie kwietników podłożem,
b)obsadzenie kwietników kwiatami jednorocznymi w odmianach(np.pelargonie,surfinie,bratki,turki) uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego,
c)pielęgnację:podlewanie,zasilanie nawozami mineralnymi,pielenie,przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści,dosadzanie sadzonek,które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne,zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski,odchwaszczanie,
d)montaż kwietników w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
e)demontaż kwietników,wyczyszczenie i dostarczenie do przechowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub ich wypełnienie gałązkami iglaków (gałązki iglaków dostarcza Wykonawca).
13.Wywóz powstałych odpadów zielonych(zgrabionej trawy,liści,przekwitniętych kwiatostanów, gałęzi itp.)w ciągu 1 dnia roboczego od ich zebrania własnym staraniem i na własny koszt.
14.Rozruch wiosenny oraz przygotowanie do zimy instalacji nawadniających na Placu Wolności, Rynku we Wronkach oraz skwerach na ul.Leśnej i skrzyżowaniu ul.Nowowiejskiej i Bocznej.
15.Usuwanie chwastów z terenu skarpy kamiennej przy bulwarze nad rzeką Wartą–powierzchnia 2100 m2.
16.Grabienie liści z terenów wyszczególnionych w tabeli 8 o łącznej powierzchni 24160m2.
17.Przedstawianie cotygodniowych raportów o zrealizowanych pracach poprzez przesłanie ich drogą elektroniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798987,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798987,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798987,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630003624
7.3.3) Ulica: Ratuszowa 3
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O. WE WRONKACH
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O. WE WRONKACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798987,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
- dostawa paliwa gazowego w latach 2025 i 2026
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 2 Wronczusie we Wronkach od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Utrzymanie zieleni wewnątrz Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu w podziale na 2 części.
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.