eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WronkiUtrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wronki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4162bf9d-a68e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030210/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090837/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W przedmiotowym zamówieniu wszystkie warunki wynikające z art.
305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp zostały spełnione, ponieważ:
a) Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach (Wykonawca) jest osobą prawną, nad którą Gmina Wronki (Zamawiający) sprawuje kontrolę, ponieważ jest jego jedynym udziałowcem (100% udziału),
b) 91,37% działalności kontrolowanej osoby prawnej, tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego we Wronkach dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego (Gminę Wronki) sprawującego kontrolę,
c) w kontrolowanej osobie prawnej, tj. Przedsiębiorstwie Komunalnym we Wronkach nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 429462,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia po przeprowadzonych negocjacjach obejmuje:
1.Utrzymanie trawników w szacunkowej ilości 98265m2, zgodnie z wykazem (Szacunkowe zestawienie ilościowe zieleni):
a)Koszenie trawników, w tym: usuwanie odpadów i nieczystości widocznych po wykoszeniu, usunięcie skoszonej trawy z chodników i jezdni-prace porządkowe należy wykonywać niezwłocznie, tj. w tym samym dniu po skoszeniu trawnika oraz należy zabezpieczyć młode drzewka przed uszkodzeniami podczas koszenia.
b)Wygrabianie trawników: usuwanie skoszonej trawy i liści z trawników.
c)Bieżące uzupełnianie ubytków na trawnikach–siew trawy.
d)Koszenie trawników, przy czym maksymalna wysokość trawy na trawniku nie może przekroczyć 15 cm.
2.Dwukrotne koszenie terenu „Olszynek” w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni ok.5ha.
3.Trzykrotne koszenie terenu wokół kładki przez Wartę w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni 5050m2
4.Trzykrotne koszenie terenu cmentarza ewangelickiego w m.Popowo w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni ok.0,20ha.
5.Minimum sześciokrotne (maksymalnie siedmiokrotne) koszenie terenu o powierzchni 15600m2 zlokalizowanego na bulwarze nad rzeką Wartą. Koszenie odbywać będzie się po każdorazowym zgłoszeniu przez pracownika Urzędu w terminie 7 dni od zgłoszenia (płatne od m2 po uzgodnieniu z pracownikiem UMiG Wronki).
6.Koszenie terenu o łącznej powierzchni 3 ha w miejscach wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
7.Nawożenie trawników nawozem wieloskładnikowym w dawce 30g/m2 dwa razy
w sezonie,zgodnie z wykazem (Szacunkowe zestawienie ilościowe zieleni).
8.Pielęgnację drzew,krzewów,żywopłotów,zgodnie z wykazem (Szacunkowe zestawienie ilościowe zieleni).
Zabiegi pielęgnacyjne obejmują w szczególności:
a)cięcie sanitarne i pielęgnacyjne,
b)usuwanie odrostów,
c)odchwaszczanie(wysokość chwastów nie może przekroczyć 15 cm),
d)nawożenie,
e)podlewanie,
f)uzupełnianie bieżące skwerów z krzewami korą sosnową w miejscach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego, łącznie w ilości 100 m3,
g)usuwanie i uzupełnienie uschniętych krzewów i drzew,których obwód na wysokości 5 cm na ziemią nie przekracza 50 cm,
h)niezwłoczne uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach,jednak nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego.
9.Założenie i pielęgnację kwietników/rabat:
a)zakup i nasadzenie kwiatów sezonowych(np.bratki,turki,pelargonie,gazanie,starzec,begonie,itp.) w ilości do 8.000 sztuk w odmianach i miejscach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego,
b)zakup i nasadzenie uzupełniające kwiatów wieloletnich,np.liliowce w ilości ok.500 sztuk (Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłoszenia ilości oraz lokalizacji posadzonych roślin pracownikowi Urzędu)
c)przygotowanie gruntu pod nasadzenia,
d)pielęgnacja:podlewanie,zasilanie nawozami mineralnymi,spulchnianie,pielenie,przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści,dosadzanie sadzonek,które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne,zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski,odchwaszczanie, przygotowanie gruntu na okres zimowy.
10.Pielęgnacje i utrzymanie klombów z roślinami cebulowymi na powierzchni ok.150 m2 i ilości 2000szt.:spulchnianie,odchwaszczanie,nawożenie,podlewanie.W przypadku roślin cebulowych należy po ich przekwitnięciu wykopać cebulki,przechowywać je i przygotować do jesiennego sadzenia. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany cebul uszkodzonych,nie nadających się do ponownego wysadzenia.Jesienią nasadzone rośliny cebulowe należy zabezpieczyć poprzez przykrycie ich agrowłókniną i iglastymi gałązkami.Agrowłóknina i iglaste gałązki pozostają po stronie Wykonawcy.
11.Uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych palików przy drzewkach na terenie miasta i przymocowanie ich do drzewek(płatne od kompletu palików z montażem)
12.Utrzymanie i pielęgnacja konstrukcji kwietnikowych wolnostojących,zgodnie z wykazem (Szacunkowe zestawienie ilościowe zieleni) poprzez m.in.:
a)wypełnienie kwietników podłożem,
b)obsadzenie kwietników kwiatami jednorocznymi w odmianach(np.pelargonie,surfinie,bratki,turki) uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego,
c)pielęgnację:podlewanie,zasilanie nawozami mineralnymi,pielenie,przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści,dosadzanie sadzonek,które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne,zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski,odchwaszczanie,
d)montaż kwietników w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
e)demontaż kwietników,wyczyszczenie i dostarczenie do przechowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub ich wypełnienie gałązkami iglaków (gałązki iglaków dostarcza Wykonawca).
13.Wywóz powstałych odpadów zielonych(zgrabionej trawy,liści,przekwitniętych kwiatostanów, gałęzi itp.)w ciągu 1 dnia roboczego od ich zebrania własnym staraniem i na własny koszt.
14.Rozruch wiosenny oraz przygotowanie do zimy instalacji nawadniających na Placu Wolności, Rynku we Wronkach oraz skwerach na ul.Leśnej i skrzyżowaniu ul.Nowowiejskiej i Bocznej.
15.Usuwanie chwastów z terenu skarpy kamiennej przy bulwarze nad rzeką Wartą–powierzchnia 2100 m2.
16.Grabienie liści z terenów wyszczególnionych w tabeli 8 o łącznej powierzchni 24160m2.
17.Przedstawianie cotygodniowych raportów o zrealizowanych pracach poprzez przesłanie ich drogą elektroniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798987,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798987,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798987,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630003624

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 3

7.3.4) Miejscowość: Wronki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798987,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.