Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048726/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00054666/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113333 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia zewnętrznego w zakresie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w tym umiejętności pracy w zespole oraz kierowania zespołem - PRINCE2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia zewnętrznego w zakresie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w tym umiejętności pracy w zespole oraz kierowania zespołem - PRINCE22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b46efe8b-af1c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Politechnika Świętokrzyska nowoczesną uczelnią w europejskiej przestrzeni gospodarczej”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZA-381-29/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201519,03 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowania i przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia w zakresie metodyki zarządzania projektami informatycznymi PRINCE2 dla pracowników Zamawiającego na poziomach: PRINCE2 Foundation – w wymiarze 3 kolejnych dni / 8 godzin dzienne, dla 1 grupy liczącej 10 osób - pracowników administracyjnych PŚk,
PRINCE2 Practitioner – w wymiarze 2 kolejnych dni / 8 godzin dzienne, dla 1 grupy liczącej 10 osób – pracowników administracyjnych PŚk
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 39693,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowania i przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia w zakresie metodyki zarządzania projektami informatycznymi PRINCE2 dla studentów Zamawiającego; Łącznie dwie edycje przeprowadzone w formie zdalnej, egzamin w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego obejmujące szkolenie na poziomach:- PRINCE2 Foundation – w wymiarze 3 kolejnych dni / 8 godzin dzienne, dla 4 grup liczących po 10 osób studentów studiów stacjonarnych
- PRINCE2 Practitioner – w wymiarze 2 kolejnych dni / 8 godzin dzienne, dla 4 grup liczących po 10 osób studentów studiów stacjonarnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 161825,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38857,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38857,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38857,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Effective IT Trainings Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010694812
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-549
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EFFECTIVE IT TRAININGS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EFFECTIVE IT TRAININGS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38857,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części II postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu w zakresie części II wpłynęły trzy oferty. Oferta nr 1 - Inprogress Sp. z o. o., ul. Balicka 95,
30-149 Kraków została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
W przedmiotowym postepowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp, W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca nie opatrzył oferty z załącznikami żadnym z wymaganych podpisów.
Oferta nr 2 - Effective IT Trainings Sp. z o.o., ul. Piękna 24/26A, 00-549 Warszawa została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, w zw. z art. 224 ust. 1 pkt. 5 Pzp zgodnie z którym odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień odnośnie zaoferowanej ceny, która wydała się Zamawiającemu rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny wskazanej w ofercie. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, udzielił wyjaśnień, iż omyłkowo została podana cena za realizację szkolenia dla jednej grupy studentów, a powinna zostać pomnożona dla 4 grup.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, gdyż zawiera rażącą niską cenę i jednocześnie jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia ponieważ Zamawiający zgodnie ze specyfikacja warunków zamówienia wymagał podania w ofercie ceny za całość zamówienia.
Oferta nr 3 - Asseco Data Systems S.A. ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk została odrzucona na podstawie
art. 224 ust. 1 pkt 5 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. W odpowiedzi na pismo Zamawiającego z dnia 08.06.2021 r., Wykonawca wraz z wyjaśnieniami przedłożył pełnomocnictwo do reprezentowania spółki w przedmiotowym postępowaniu. Z treści dokumentu wynikało, iż zostało ono podpisane po terminie składania ofert. W związku z powyższym, Zamawiający wezwał Wykonawcę do wyjaśnień czy czynności dokonane w postępowaniu przez pełnomocnika przed datą podpisania dokumentu pozostają w mocy. Potwierdzenia czynności dokonał sam pełnomocnik, nie zaś osoby upoważnione do reprezentacji spółki.
Zgodnie z pkt XII ppkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia Zamawiający wymagał , aby oferta jak i wszelkie oświadczenia winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W oparciu o treść art. 368 §1 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (Dz.U.2020.1526 t.j.), w przypadkach spółek akcyjnych to zarząd prowadzi sprawy spółki i ją reprezentuje. Ponadto, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego w przypadku gdy pełnomocnik działa bez umocowania ważność dokonanych przez niego czynności zależy od ich potwierdzenia przez osobę, w której imieniu czynność została dokonana.
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Zakup wraz z dostawą aparatu USG dla Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach zadania pn "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków
- Remont DW 756 Starachowice - Stopnica odcinek Starachowice - Rzepin od km 0+020 -0+850, odcinek o długości 830m
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.