Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót podobnych dotyczących robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy ulicy Andriollego „bis” pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica” (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót podobnych dotyczących robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy ulicy Andriollego „bis” pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica” (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a753e072-b418-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Tryb z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t. j., dalej ustawy PZP) - w związku z umową nr WIN/63/2022 z dnia 16.09.2022 r., zawartą w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego numer WZP.271.42.2022 o nazwie: ,,Wykonanie przebudowy ulicy Andriollego „bis” pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica” poprzez wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej w ramach (...). Zamówienie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Było przewidziane w ogłoszeniu i zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita jego wartość została uwzględniona w obliczeniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-34ec27aa-0342-11ed-8000-d680d39e541a
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.02.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową (szkicami, STWiOR) pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,
2) uzgodnienie wszelkich rozwiązań nie objętych dokumentacją projektową z Zamawiającym,
3) regulacja urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,
4) oczyszczenie i modernizacja istniejącego systemu odwodnienia,
5) opracowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
6) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu tych czynności. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,
7) zabezpieczenie terenu budowy, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
8) odtworzenie oznakowania poziomego i pionowego, stosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy,
9) przygotowanie czasowej organizacji ruchu
10) utylizacja powstałych w trakcie robót odpadów,
11) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,
13) organizacja zaplecza budowy,
14) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
15) ubezpieczenie budowy,
16) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
17) wykonanie wszystkich istniejących w terenie zjazdów z dopasowaniem wysokościowym,
18) wykonanie wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
19) wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów,
20) uzgodnienie z operatorem dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,
21) rekultywacja przyległego terenu z humusowaniem i obsianiem trawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECBRUK Magdalena Laskus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5321883655
7.3.3) Ulica: Doliny Świdra 78
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123295,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa elementów styropianowych do wypełnienia opakowań transportowych dla NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń sieciowych
- Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT.
- Odnowienie subskrypcji licencji SOLIDWORKS z utrzymaniem wsparcia technicznego na okres 36 miesięcy
- usługi transportu sanitarnego / medycznego dla MCLChPiG w Otwocku
- Wykonanie audytu energetycznego dla budynku Starostwa Powiatowego w Otwocku przy ulicy Komunardów 10 oraz dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/179/24 Czyszczenie zbiornika paliwa agregatów prądotwórczych oraz wymiana podziemnego zbiornika paliwa.
- Przebudowa drogi gminnej Chlebowo - Karnkowo - Chodorążek
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
- "Poprawa Infrastruktury rowerowej na terenie powiatu żnińskiego - Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 2335C Gąsawa - Bożejewice na odcinku Gąsawa - Biskupin - etap I"
- Przebudowa drogi gminnej nr 170536C Ośmiałowo - Radomice
- Budowa budynku usługowego - świetlicy wiejskiej kontenerowej w Mystkowie.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.