Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00013351/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00040531/01 - Wynik z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58256de6-cc01-4d4c-9111-ff46389ce2d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://otwock.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem strony https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania
Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ; https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki
procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie
„pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie
wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu
oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,
pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,
css, xml, xsd,gml, rng, xsl,xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiający określa informacje na temat
kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w
Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.61.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia:
1. W zakresie urządzeń i systemów komputerowych:
a) Obsługa użytkowników w godz. 8.00-16.00, w tym w każdy poniedziałek w godz. 08:00-18:00 (w siedzibie urzędu – obsługa na miejscu) przez 3 osoby oddelegowane do pracy w siedzibie Zamawiającego (w tym 1 koordynator).
b) Praca w systemie Microsoft Windows Server Standard 2016-2022 – infrastrukturę teleinformatyczną zapewnia Zamawiający.
c) Wsparcie wszystkich użytkowników przy pracy na komputerach i urządzeniach drukujących (drukarkach, kserokopiarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych), identyfikacja
i rozwiązywanie ich problemów związanych z obsługą i konfiguracją sprzętu komputerowego i oprogramowania, natychmiastowa realizacja wszystkich zgłoszeń, udzielanie instruktażu dotyczącego wykorzystywania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, konfiguracja kont pocztowych.
d) Konfiguracja i instalacja sterowników drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i wymiana tonerów.
e) Identyfikacja i rozwiązywanie usterek dot. sprzętu komputerowego, oprogramowania
i połączeń sieciowych oraz zapewnienie obsługi logistyczno – organizacyjnej przy przekazywaniu sprzętu komputerowego do naprawy.
f) Identyfikacja i rozwiązywanie usterek związanych ze złośliwym oprogramowaniem oraz bezpieczeństwem komputera od strony użytkownika.
g) Dokonywanie instalacji oprogramowania i sprzętu komputerowego, jego modyfikacji, aktualizacji i konfiguracji w zależności od bieżących potrzeb i dokonywanych zakupów.
h) Przemieszczanie, przyłączanie i odłączanie sprzętu komputerowego w ramach sieci komputerowej Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami.
i) Prowadzenie dokumentacji związanej z naprawami sprzętu komputerowego.
j) Przemieszczanie instalowanych części z przyporządkowaniem do środka trwałego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów.
k) Współpraca z Zamawiającym w zakresie ewidencji wyposażenia informatycznego znajdującego się na stanie osobowym pracowników.
l) Kontakt z firmami serwisującymi sprzęt komputerowy, drukarkowy w ramach napraw gwarancyjnych i serwisowych.
m) Wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego polegających na wspieraniu użytkowników lokalnej sieci komputerowej Zamawiającego w codziennej pracy oraz prowadzeniu prac konserwacyjno – logistyczno – organizacyjnych związanych z utrzymaniem systemu.
n) Wymiana zużytych tonerów, tuszy do urządzeń drukujących (drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne), identyfikacja zgłaszanych usterek urządzeń drukujących
i usuwanie drobnych usterek (np. zacięcia papieru itp.).
o) Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT.
p) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wszystkich przekazywanych zgłoszeń (również telefonicznych, e-mailowych i ustnych). Ewidencja musi być prowadzona na bieżąco i zawierać co najmniej:
rejestrację zgłoszenia obejmującą, co najmniej: osobę zgłaszającą,
osobę przyjmującą zgłoszenie, treść zgłoszenia oraz czas przyjęcia i zamknięcia zgłoszenia,
osobę wyznaczoną przez koordynatora helpdesku do realizacji zgłoszenia oraz wszelkie zmiany osoby wyznaczonej do realizacji,
czynności podjęte przez osobę wyznaczoną do realizacji ze szczególnym uwzględnieniem: informacji identyfikujących sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie oraz opisu sposobu rozwiązania problemu,
w przypadku, gdy nie udało się rozwiązać problemu, zgłoszenie uzupełnione
o opis podjętych działań i zidentyfikowanych problemów ma być drogą elektroniczną przekazane do osoby nadzorującej pracę ze strony Zamawiającego.
2. W zakresie urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej:
a) Zabezpieczenie komunikacji z siecią Internet (współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi) oraz obsługa routerów i systemów klasy firewall.
b) Zapewnienie bezpiecznej wymiany danych w sieci wewnętrznej i bezpiecznej teletransmisji danych w sieci LAN / WAN.
c) Dbanie o poprawne funkcjonowanie systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, w tym sieci telefonicznej i światłowodowej.
d) Odpowiednie gospodarowanie sprzętem łączności Zamawiającego, w tym, przeprowadzanie konserwacji, montażu i napraw oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie.
e) Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisowe, gwarancyjne
i pogwarancyjne związane z usuwaniem awarii sprzętu i oprogramowania.
3. W zakresie branżowych systemów informatycznych:
a) Opieka nad systemem poczty e-mail (usługa dostarczana przez zewnętrzny podmiot).
b) Wsparcie techniczne dotyczące programów wykorzystywanych w Urzędzie Miasta Otwocka (m.in. Infosystem/eZD/Sage/).
c) Wsparcie techniczne dotyczące programu Microsoft Windows / Windows Server, Linux Ubuntu, Debian.
d) Wsparcie techniczne dotyczące wirtualizacji Microsoft Hyper-V / Nutanix / Proxmox.
e) Wsparcie techniczne dotyczące ePUAP.
f) Wsparcie techniczne w zakresie wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów bankowości elektronicznej.
g) Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisowe, gwarancyjne
i pogwarancyjne związane z usuwaniem awarii oprogramowania.
4. W zakresie realizacji obowiązków wynikających z pełnienia funkcji Administratora Systemu Informatycznego (ASI):
a) Sprawowanie nadzoru nad działaniem systemu informatycznego w instytucji Zamawiającego, w szczególności systemu służącego do przetwarzania danych osobowych.
b) Zarządzanie i bieżący nadzór nad systemem informatycznym i jego zabezpieczeniami.
c) Przydzielanie poszczególnym użytkownikom systemu informatycznego identyfikatora
i hasła dostępu.
d) Modyfikacja i usuwanie dostępu użytkowników zgodnie z określonymi zasadami.
e) Nadzór nad działaniem mechanizmów uwierzytelniania użytkowników oraz kontrola dostępu do danych osobowych.
f) Działania w zakresie ustalania i kontroli identyfikatorów dostępu do systemu informatycznego oraz poszczególnych stacji roboczych.
g) Bieżące monitorowanie zabezpieczeń systemu oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku stwierdzenia naruszenia tych zabezpieczeń oraz współpraca
z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w usuwaniu skutków naruszenia zabezpieczeń.
h) Wykonywanie napraw, konserwacji oraz likwidacji urządzeń komputerowych zawierających dane osobowe) wykonywanie, przechowywanie i sprawdzanie pod kątem przydatności kopii zapasowych zbiorów danych osobowych.
5. W zakresie prowadzenia dokumentacji:
a) Weryfikacja merytorycznej poprawności wykonania usług podwykonawczych związanych tematycznie z zakresem współpracy Wykonawcy z Zamawiającym, np. opisywanie faktur zakupowych sprzętu, usług telekomunikacyjnych itp.
6. Pozostałe zadania:
a) Konsultacje i doradztwo w zakresie modernizacji infrastruktury informatycznej
i usprawnienia jej działania.
b) Wsparcie w ramach prowadzonych postepowań przetargowych dotyczących IT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto: do kwoty 120 000,00 zł. w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia jako kierownik
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 p.z.p. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p.
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności określonych w/w art. 7 ust 1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
A. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, świadczył lub świadczy należycie, przez okres co najmniej 8 miesięcy, minimum dwie usługi polegające na świadczeniu usługi wsparcia minimum 100 użytkowników sieci komputerowej (Help Desk IT), o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda.
W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.
W przypadku, gdy wymagane usługi są częścią większych zamówień dotyczących szerszego
zakresu prac, należy podać tylko wartość usług dotyczących wymaganego przez
Zamawiającego zakresu i tylko takie usługi należy wymienić.
Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień.
W przypadku wykazania wymienionych wyżej usług w jednym lub kilku zamówieniach wykonawca musi określić w wykazie wykonanych usług wartość brutto wymienionych wyżej usług (osobno wartość każdej usługi).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców Konsorcjantów
B. dysponuje/będzie dysponować w celu realizacji zamówienia następującą ilości osób o wskazach kompetencjach:
Obszar zadań Zapotrzebowanie
administrowanie infrastrukturą IT
utrzymanie systemów IT
zapewnienie bezpieczeństwa systemów IT
administrowanie siecią komputerową 3 osoby niezwłocznie po podpisaniu umowy, w tym koordynator; możliwe jest łączenie kompetencji w ramach kilku obszarów
wsparcie infrastruktury (helpdesk) 2 osoby niezwłocznie po podpisaniu umowy
o minimalnych wymaganiach:
Nazwa kompetencji Podstawowe wymagania w zakresie posiadanej wiedzy, doświadczenia
i umiejętności
administrowanie infrastrukturą IT znajomość scentralizowanych rozwiązań do zarządzania infrastrukturą i zdalnej obsługi użytkowników,
znajomość topologii sieci opartych o protokoły TCP/IP,
minimum 3 lata doświadczenia w projektach dotyczących administrowania infrastrukturą IT,
minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą informatyczną dla co najmniej 50 użytkowników we wspólnym LAN / WAN, obejmujące praktyczne umiejętności administrowania serwerami Windows/Linux (Debian, Ubuntu), serwerów aplikacyjnych, pocztowych i baz danych opartych o system operacyjny Windows,
udokumentowane ukończone szkolenia z administrowania serwerami,
umiejętność pracy w zespole, w tym komunikatywność, pozwalająca na sprawną realizację powierzonych zadań,
samodzielność w realizacji zadań, w tym umiejętność szukania rozwiązań dla trudnych zadań
utrzymanie systemów IT znajomość systemów opartych o architekturę GNU/Linux (w tym Debian i Ubuntu),
znajomość technologii wirtualizacji (w szczególności środowisko ProxMox i Hyper-V),
minimum 4 lata doświadczenia w projektach dotyczących utrzymania systemów IT,
umiejętność pracy z systemem kontroli wersji GIT,
umiejętność pracy w zespole, w tym komunikatywność, pozwalająca na sprawną realizację powierzonych zadań,
samodzielność w realizacji zadań, w tym umiejętność szukania rozwiązań dla trudnych zadań
zapewnienie bezpieczeństwa systemów IT wiedza z zakresu Bezpieczeństwa Systemów i Sieci Teleinformatycznych, Bezpieczeństwa Informacji, naruszeń i nadużyć, Informatyki Śledczej,
umiejętność wdrażania i monitorowania systemów bezpieczeństwa, analiz zdarzeń naruszeniowych, powłamaniowych, raportowania, projektowania i implementowania rozwiązań,
umiejętność prowadzenia analizy ryzyka w zakresie cyberbezpieczeństwa,
znajomość technik zabezpieczeń aplikacji webowych,
umiejętność weryfikacji oraz oceny skuteczności zastosowanych mechanizmów IT, dotyczących m.in.: systemów operacyjnych, baz danych, systemów bezpieczeństwa (IPS/IDS, WAF, SIEM, AntyMalware, DLP, URL Filtering itp.), protokołów sieciowych i rozwiązań kryptograficznych,
umiejętność konfiguracji firewall’i sieciowych,
minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze bezpieczeństwa informatycznego,
posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa OPWSWAT lub równorzędnego:
Za równoważny uznaje się certyfikat wystawiany przez niezależną instytucję posiadającą uprawnienia do potwierdzania kompetencji w obszarze bezpieczeństwa systemów informatycznych. Certyfikat równoważny musi dotyczyć tego samego obszaru kwalifikacji, a jego uzyskanie musi wiązać się z przejściem procedury certyfikacyjnej takiej samej jak w przypadku certyfikatu porównywanego,
umiejętność pracy w zespole, w tym komunikatywność, pozwalająca na sprawną realizację powierzonych zadań,
samodzielność w realizacji zadań, w tym umiejętność szukania rozwiązań dla trudnych zadań,
umiejętność analitycznego oraz krytycznego myślenia,
umiejętność kreatywnego myślenia i generowania rozwiązań optymalnych dla bezpieczeństwa IT w organizacji przy jednoczesnym minimalnym koniecznym nakładaniu ograniczeń na użytkowników.
Wsparcie infrastruktury (helpdesk) wykształcenie m.in. średnie techniczne,
znajomość systemów Microsoft Windows 10 oraz Windows 11,
znajomość zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem sprzętu komputerowego,
wiedza z zakresu sieci LAN oraz funkcjonowania protokołu TCP/IP,
znajomość usług Active Directory w kontekście zarządzania uprawnieniami użytkowników domenowych,
co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku typu helpdesk w zakresie:
a) zarządzania systemami Windows 10 i/lub Windows 11,
b) rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, w środowisku składającym się z przynajmniej 20 hostów,
dodatkowe kompetencje:
a) doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami,
b) umiejętność pracy w zespole,
w tym komunikatywność, pozwalająca na sprawną realizację powierzonych zadań,
c) samodzielność w realizacji zadań, w tym umiejętność szukania rozwiązań dla trudnych zadań,
d) umiejętność priorytetyzacji spływających od użytkowników zgłoszeń oraz próśb.
administrowanie siecią komputerową min. 3 lata doświadczenie w realizacji zadań z obszaru administrowania sieciami komputerowymi,
znajomość protokołów sieciowych TCP/IP,
umiejętność zarządzania urządzeniami sieciowych LAN oraz SAN,
znajomość systemów kopii zapasowych oraz systemów składowania danych,
znajomość technologii wirtualizacji,
znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z dokumentacji technicznej,
umiejętność pracy w zespole,
w tym komunikatywność, pozwalająca na sprawną realizację powierzonych zadań,
samodzielność w realizacji zadań, w tym umiejętność szukania rozwiązań dla trudnych zadań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia dla Wykonawcy przygotowano bezpośrednio na platformie – formularz własny.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające
ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W każdym czasie obowiązywania Umowy Strony są uprawnione do dokonania nieistotnych zmian Umowy. Za nieistotną zmianę Umowy Strony traktują zmianę inną niż zmiana istotna zdefiniowana w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.2. Niezależnie od postanowienia ust. 1 powyżej, w przypadku wykrycia, po zawarciu Umowy, oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści Umowy, w tym załącznikach do Umowy, dotyczącej w szczególności wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub terminu wykonania poszczególnych czynności w ramach Umowy, Strony są uprawnione do dokonania zmiany Umowy w zakresie poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
3. Strony są uprawnione do dokonania zmiany Umowy w razie zaistnienia następujących okoliczności i w poniższym zakresie:
1) zmiany zasad i trybu realizacji Przedmiotu Umowy – w przypadku zmian technicznych lub organizacyjnych po stronie Zamawiającego,
2) Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia w terminie – w zakresie zmiany terminu realizacji terminów Umowy,
3) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany założeń strategicznych Zamawiającego odnośnie Przedmiotu Umowy, które w istotny sposób wpływają na sposób realizacji Umowy lub gdy w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy,
o której Strony nie mogły wiedzieć w chwili podpisania Umowy – dopuszcza się zmianę w sposobie realizacji Przedmiotu Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania go do nowych założeń Zamawiającego i umożliwiającym prawidłową realizację Przedmiotu Umowy oraz dopuszcza się wówczas możliwość zmiany terminów określonych w Umowie.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności, które uzasadniają dokonanie zmian Umowy, o których mowa w ust. 3, każda ze Stron może zwrócić się do drugiej Strony w formie pisemnej
z wnioskiem o zmianę Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://otwock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-08 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku wraz z wymianą obejmującą demontaż starego urządzenia
- Albuminy
- "Dostawa urządzeń chłodniczych- 3 części"
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych przez okres 24 miesięcy
- Gazy medyczne
- Wielobranżowe prace modernizacyjne budynku nr 23 zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Świadczenie kompleksowej usługi IT
- usługa audytu infrastruktury sieciowej na potrzeby 5 WSZK
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- "Kompleksowa obsługa informatyczna Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. do dnia 31.12.2025 roku"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.