eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUtrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka 71 oraz przy ul. Białej 3.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka 71 oraz przy ul. Białej 3.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka 71 oraz przy ul. Białej 3.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e5b8ea4-9b98-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337941/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.15 Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka 71 oraz przy ul. Białej 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079371/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3780379,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3651478,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: 1) zarządzanie: a) zapewnienie stałego funkcjonowania cmentarzy:- otwieranie i zamykanie bram,- udostępnianie obiektów cmentarnych,b) obsługa klientów (w tym zapewnienie osoby pełniącej funkcję kierownika cmentarza) oraz wyposażenie pomieszczenia kancelarii cmentarza w niezbędny do pracy oraz obsługę klientów sprzęt, c)
prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zagospodarowywanie cmentarzy zgodnie z obowiązującymi planami zagospodarowania przestrzennego i dokumentacją budowlaną, d) prowadzenie na bieżąco dokumentacji cmentarnej (w formie papierowej i elektronicznej) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
w szczególności księgi osób pochowanych, księgi grobów oraz alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzu,prowadzenie wszelkiej korespondencji i dokumentacji związanej z wykonywanymi czynnościami oraz obsługa i
wprowadzanie danych do posiadanych przez Zamawiającego aplikacji komputerowych ,,Interaktywny Administrator Cmentarzy”oraz,,GROBONET”, e) zawieranie w ramach udostępnionych przez Zamawiającego aplikacji ,,Interaktywny administrator Cmentarzy” i ,,GROBONET” umów na pełnienie asysty technicznej wraz z aktualizacją deklaracji dostępności
(zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r.o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych), f) prowadzenia spraw związanych z interwencjami mieszkańców w zakresie utrzymania i zarządzania cmentarzami, g) przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji służących do prowadzenia dokumentacji cmentarnej w pomieszczeniach zapewniających ich należyte zabezpieczenie oraz w sposób uniemożliwiający przetwarzanie danych przez osoby nieupoważnione,h) przestrzeganie zasad sporządzania i obiegu dokumentów oraz instrukcji
archiwalnej, i) wytyczanie kwater grzebalnych, wskazywanie miejsc grzebalnych, wydawanie warunków realizacji oraz nadzór nad wykonywanymi na terenie cmentarzy pracami (m.in. budowa grobu, zagospodarowanie otoczenia grobu, ekshumacje) wraz z ich odbiorem a w przypadku wykonania prac niezgodnych z wydanymi warunkami podjęcie stosownych
działań mających na celu doprowadzenie do stanu prawidłowego, j) ustalanie terminów i warunków pogrzebów, k) nadzór nad przestrzeganiem przez użytkowników cmentarzy zasad korzystania z cmentarzy,l) zawieranie umów na udostępnienie miejsca grzebalnego, na korzystanie z cmentarzy, urządzeń i obiektów cmentarnych, ł) przeprowadzanie likwidacji grobów nieopłaconych w celu pozyskania miejsc pod pochówek:- czynności administracyjne (m.in. sporządzenie protokołu z likwidacji grobu), - przeniesienie szczątek z likwidowanego grobu do ossarium,m) dozór cmentarzy w zakresie porządku i
bezpieczeństwa oraz ochrony mienia, n) przeprowadzanie raz w roku kalendarzowym monitoringu wód podziemnych w rejonie cmentarza przy ul. Droga Męczenników Majdanka 71 zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych, o) zapewnienie bezpłatnego przewozu osób pojazdami elektrycznymi przekazanymi przez Zamawiającego na terenie cmentarza przy ul.
Droga Męczenników Majdanka;p) prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej na zasadach opisanych w § 9 oraz obsługa terminala płatniczego, r)
wykonywanie aktualnie obowiązujących Uchwał Rady Miasta Lublin oraz Zarządzeń Prezydenta Miasta Lublin w zakresie utrzymania i zarządzania cmentarzami komunalnymi, 2) utrzymanie zieleni (w tym również tereny niezagospodarowane, groby osób pochowanych na koszt Gminy Lublin, a na cmentarzu przy ul. Białej 3 groby opuszczone, na których nie są
wykonywane prace porządkowe oraz groby wojenne): a) utrzymanie oraz kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni(niskiej i wysokiej), b) utrzymanie terenów w czystości;3) zimowe i letnie utrzymanie ciągów komunikacyjnych (alejki, place,schody), w szczególności:a) usuwanie śniegu i śliskości,b) zamiatanie, wygrabienie,c) usuwanie błota,d) zbieranie
zanieczyszczeń,e) usuwanie samosiewów (trawy, chwastów),4) utrzymanie infrastruktury cmentarnej (obiekty i wyposażenie) we właściwym stanie sanitarno-porządkowym oraz technicznym:a) utrzymanie czystości i porządku,b)wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw oraz wymiana zużytych części, umożliwiających przywrócenie właściwości
użytkowych obiektów lub ich wyposażenia w celu zapewnienia właściwej eksploatacji bez względu na koszt jednorazowej naprawy lub konserwacji (w tym usuwanie ubytków w nawierzchni alejek, placów, schodów stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa)z wyjątkiem awarii wymagających przeprowadzenia kompleksowego remontu (np. sieci wod.-kan,elektryczna),c) w zależności od potrzeb zapewnienie odpowiedniej ilości przenośnych kabin sanitarnych, d) zapewnienie dostaw i ponoszenie kosztów mediów, e) prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych f) przeprowadzanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych, infrastruktury cmentarnej oraz wyposażenia cmentarzy wymaganych przepisami prawa, g) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania gospodarki odpadami na terenie cmentarzy:-
zbieranie odpadów,- zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na odpady,- zagospodarowanie odpadów zgodnie z przepisami prawa,h) przeprowadzanie obowiązkowej deratyzacji i w zależności od potrzeb,i) przyjmowanie do utrzymania na terenie cmentarzy obiektów i wyposażenia realizowanych przez Gminę Lublin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3943596,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3943596,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3943596,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Lublinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122890671

7.3.3) Ulica: ul. Różana 1/2A

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-538

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

) KOM- EKO S.A.– odbiór i zagospodarowanie odpadów
2) MKK Sp. z o.o – dozór cmentarzy, sprzątanie pomieszczeń
3) przeglądy techniczne, badania wody itp.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3943596,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.