Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowo-treningowych w ramach projektu pn.
„Dom- RODZINA” współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811783595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 27a
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 765 25 78, 601742578
1.5.8.) Numer faksu: 95 765 25 78 wew. 121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprchoszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprchoszczno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowo-treningowych w ramach projektu pn.
„Dom- RODZINA” współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8284a638-af4c-450b-9411-0d1132361f4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035941/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług szkoleniowo- treningowych w ramach projektu pn. "DOM- Rodzina"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projektu pn. „Dom- RODZINA” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8284a638-af4c-450b-9411-0d1132361f4d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamowienia, która jest dostępna pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy), lub wpisać link do strony prowadzonego postępowania w przeglądarce internetowej.
Identyfikator postępowania na platformie e-zamówienia podany jest na stronie tytułowej SWZ.
Wykonawcy zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, iż:
Administratorem danych osobowych będzie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie, ul. Bolesława Chrobrego 27A, 73-200 Choszczno, NIP: 5941430014, REGON: 811783595 (dalej: my).
Można się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Bolesława Chrobrego 27A, 73-200 Choszczno,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pcprchoszczno.pl,
- telefonicznie: +48 95 765 25 78.
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
• listownie na adres: Al. Papieża Jana Pawła II 44/8, 70-415 Szczecin
• pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod.choszczno@barwina.eu
• telefonicznie: 91 431 09 86
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w następujących celach:
• przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
• realizacji umowy wiążącej nas z kontrahentem,
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
• wiążąca nas umowa – w zakresie danych koniecznych do jej wykonania,
• zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w zakresie danych koniecznych do przesyłania informacji o prowadzonej przez nas działalności, realizacji działań Centrum do których wymagana jest zgoda, przesyłania newsletterów oraz prowadzenia marketingu w zakresie prawnie dozwolonym,
Będziemy przechowywać dane osobowe wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, dla których dane te są gromadzone, a w szczególności do czasu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Będziemy przekazywać dane osobowe:
• podmiotom, którym jesteśmy zobowiązani przekazać dane osobowe w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, np. Starostwu Powiatowemu w Choszcznie, urzędom, sądom, organom ścigania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
• prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody; wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; zgodę można wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub e-mailowy;
• prawo dostępu do danych osobowych;
• prawo żądania sprostowania danych osobowych;
• prawo żądania usunięcia danych osobowych;
• prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na Państwa szczególną sytuację;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas danych osobowych w ustrukturyzowanym i powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego; macie Państwo prawo przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali dane do innego administratora, co uczynimy wyłącznie wówczas, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe; prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko odnośnie tych danych, które przetwarzamy na podstawie zgody;
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, można skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2025/PCPR/PZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie ,,Szkoły dla Rodziców”.
Program warsztatów „Szkoły dla Rodziców” winien zawierać poniższe zagadnienia:
- Fundamenty rodziny, w tym: Mama i Tata oraz ich zasoby, Dziecko i jego zasoby;
- Emocje w życiu dziecka i rodziny;
- Jak optymalnie wychować w rodzinie DOJRZAŁE DZIECKO?;
- Komunikacja w rodzinie;
- Konflikty w rodzinie;
- Samodzielność dziecka – kompetencje społeczne;
- Współpraca dzieci z rodzicami;
- Seksualność dziecka i nastolatka;
- Wzmacnianie relacji między rodzeństwem.
Zajęcia dla 4 grup po 15 osób. Każde szkolenie po 120 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut) (po 2 grupy w 2025 roku i po 1 grupie w 2026 roku i 2027 roku). Łącznie 480 godzin. Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do czwartku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie.
Miejsce realizacji - ul. Grunwaldzka 30, 73- 200 Choszczno, tj. siedziba Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Choszcznie (sale zapewnia zamawiający). Catering na zajęcia zapewnia zamawiający. Uczestnicy szkolenia po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oferty będą oceniane metodą punktową.
2. Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt.
3. Wykonawca, który uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SWZ oraz ustawie Pzp, zostanie wybrany przez Zamawiającego do realizacji zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe i spokrewnione.
Program szkolenia winien obejmować zagadnienia wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 6 listopada 2023 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2452).
8 szkoleń po 60 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut) dla grup minimum 4 osobowych. Planuje się 3 szkolenia w 2025 roku i 4 szkolenia w 2026 roku oraz 1 szkolenie w 2027 roku.
Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie także do zapewnienia cateringu na zajęcia obejmującego bufet kawowy oraz 1 ciepły posiłek. Bufet kawowy winien obejmować zapewnienie kawy, herbaty, wody, mleka, cukru, cytryny, drobnych słonych lub słodkich przekąsek typu paluszki lub ciastka lub owoce. Ciepły posiłek z kolei obejmuje drugie danie lub dwa dania (zupa i drugie danie).
Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie. Miejsce realizacji - ul. Grunwaldzka 30, 73- 200 Choszczno, tj. siedziba Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Choszcznie (sale zapewnia zamawiający). Uczestnicy szkolenia po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oferty będą oceniane metodą punktową.
2. Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt.
3. Wykonawca, który uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SWZ oraz ustawie Pzp, zostanie wybrany przez Zamawiającego do realizacji zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze zawodowe i prowadzących Rodzinne Domy Dziecka.
Program szkolenia winien obejmować zagadnienia wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 6 listopada 2023 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2452).
Szkolenie obejmuje 20 godzin dydaktycznych dla minimum 3 osób (1 godzina = 45 minut). Planuje się 1 szkolenie w 2025 roku bądź w 2026 roku.
Po stronie wykonawcy jest zapewnienie materiałów edukacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie także do zapewnienia cateringu na zajęcia obejmującego bufet kawowy oraz 1 ciepły posiłek. Bufet kawowy winien obejmować zapewnienie kawy, herbaty, wody, mleka, cukru, cytryny, drobnych słonych lub słodkich przekąsek typu paluszki lub ciastka lub owoce. Ciepły posiłek z kolei obejmuje drugie danie lub dwa dania (zupa i drugie danie).
Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie. Miejsce realizacji- ul. Grunwaldzka 30, 73- 200 Choszczno, tj. siedziba Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Choszcznie (sale zapewnia zamawiający). Uczestnicy szkolenia po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oferty będą oceniane metodą punktową.
2. Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt.
3. Wykonawca, który uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SWZ oraz ustawie Pzp, zostanie wybrany przez Zamawiającego do realizacji zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń podnoszących kompetencje rodzin zastępczych i prowadzących Rodzinne Domy Dziecka pn. „Dobro dziecka”.
Tematyka szkoleń winna obejmować następującą tematykę:
- Bezpiecznie blisko w relacji dziecko – rodzic. Budowanie więzi z przyjętym dzieckiem.
- Kryzys emocjonalny dziecka i nastolatka. Jak rozpoznać, jak reagować?
- Jak poprzez komunikację i zabawę wspierać regulacje emocji u dzieci przyjętych do rodzinnej pieczy zastępczej.
- Jak dodawać dziecku skrzydeł?- czyli o konstruktywnym docenianiu.
- Co zamiast kar? Metoda kroków do odpowiedzialności.
- Rodzina biologiczna dziecka w pieczy zastępczej- zło konieczne, czy kluczowy element tożsamości dziecka?
- Strategie radzenia sobie ze stresem, obciążeniami życiowymi oraz wyzwaniami związanymi z opieką zastępczą. Wypalenie zawodowe rodzin zastępczych.
- Potrzeby dziecka a potrzeby opiekuna- jak sprostać wyzwaniom rodzicielstwa zastępczego.
- Różnice w potrzebach dzieci z Rodzin Zastępczych i RDD, a dzieci wychowywanych w rodzinach biologicznych.
- Wpływ zaburzeń przywiązania, deprywacji sensorycznej i przeżytych traum na funkcjonowanie dzieci i rodziny.
Szkolenia obejmują 10 spotkań (1 spotkanie 6 godzin dydaktycznych, tj. 1 godzina = 45 minut) dla 4 grup po minimum 8 osób. Planuje się spotkania dla 2 grup w 2025 roku i 2 grup w 2026 roku.
Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie także do zapewnienia cateringu na zajęcia obejmującego bufet kawowy oraz 1 ciepły posiłek. Bufet kawowy winien obejmować zapewnienie kawy, herbaty, wody, mleka, cukru, cytryny, drobnych słonych lub słodkich przekąsek typu paluszki lub ciastka lub owoce. Ciepły posiłek z kolei obejmuje drugie danie lub dwa dania (zupa i drugie danie).
Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie. Miejsce realizacji- ul. Grunwaldzka 30, 73- 200 Choszczno, tj. siedziba Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Choszcznie (sale zapewnia zamawiający). Uczestnicy szkolenia po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oferty będą oceniane metodą punktową.
2. Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt.
3. Wykonawca, który uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SWZ oraz ustawie Pzp, zostanie wybrany przez Zamawiającego do realizacji zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Przeprowadzenie cyklu 6 treningów (każdy po 18 godzin) umiejętności społecznych i kulturowych
Zajęcia dla osób usamodzielnianych i opuszczających pieczę (m.in. gospodarowanie budżetem domowym, rozwiązywanie konfliktów i inne). Tematyka do zaproponowania przez wykonawcę.
Łącznie 108 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut), tj. 6 treningów x 3 dni x 6 godzin dydaktycznych. Planuje się po 3 treningi trzy dniowe w 2025 roku i 2026 roku.
Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Catering na spotkania zapewnia zamawiający.
Szczegółowe terminy realizacji zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie. Miejsce realizacji zapewnia Wykonawca na terenie miasta Choszczno. Uczestnicy po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
Usługa musi być realizowana z zapewnieniem dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oferty będą oceniane metodą punktową.
2. Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt.
3. Wykonawca, który uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SWZ oraz ustawie Pzp, zostanie wybrany przez Zamawiającego do realizacji zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:− Zamawiający uzna wskazany warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w zakresie:
Część 1 – wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia minimum – 1 osobę, posiadającą kwalifikacje trenera ,,Szkoły dla rodziców” potwierdzone stosownym zaświadczeniem/ dyplomem/ certyfikatem oraz minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami borykającymi się z trudnościami opiekuńczo-wychowawczymi.
Część 2 – osoba/osoby wyznaczone przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnione będą do prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej zatwierdzonym przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej. Osoba/ osoby prowadzące szkolenie legitymują się wykształceniem i doświadczeniem zgodnym z programem w jakim będzie realizowana usługa oraz nie figurują w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
Część 3 – osoba/osoby wyznaczone przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnione będą do prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej zatwierdzonym przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej. Osoba/ osoby prowadzące szkolenie legitymują się wykształceniem i doświadczeniem zgodnym z programem w jakim będzie realizowana usługa oraz nie figurują w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
Część 4 – wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia minimum – 1 osobę, posiadającą wykształcenie wyższe psychologiczne/pedagogiczne oraz minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami zastępczymi oraz nie figurującą w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
Część 5 – wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia minimum – 1 osobę, posiadającą wykształcenie wyższe psychologiczne/pedagogiczne oraz minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z młodzieżą /osobami usamodzielnianymi, a także nie figurującą w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz
oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- – zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie wymagań dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę- dokument sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie wskazane o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców osobno.W przypadku polegania na potencjale podmiotu trzeciego, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniające swoje zasoby (zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik 3 do SWZ) – potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby spełnianie oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.
Wskazane oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdz. VII pkt 2 SWZ.
Forma składanych dokumentów: forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Z oświadczenia winno wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby zapewnia rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności zakres zgodny z opisem w Rozdz. V pkt. 4 ppkt 4.4. SWZ.
Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do reprezentowania go – odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji). Wykonawca może również wskazać w ofercie adres internetowy za pomocą którego Zamawiający sam może bezpłatnie pobrać dane z w/w rejestrów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczeń w zakresie niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII SWZ).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 117 pkt 4 ustawy Pzp zobligowani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – treść oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
W Formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty, a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający w załączniku nr 5 do SWZ określił wzór umowy, jaka zostanie podpisana na realizację przedmiotu zamówienia.2. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:
1) gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami, których Strony działając z należytą starannością nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególności okoliczności wywołanych przez siłę wyższą oraz od zdarzeń niezależnych od Stron. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonanie umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego;
2) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy lub dokona zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 Ustawy Pzp stosuje się odpowiednio;
3)zmiany związane z wprowadzeniem nowych przepisów lub zmian w dotychczasowych przepisach, jeżeli powodują one konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do zakresu przedmiotu umowy;
4)gdy termin zakończenia projektu, z którego finansowany jest przedmiot zamówienia, upłynie przed terminem realizacji zamówienia wynikającym z zawartej umowy – w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę ustalonego harmonogramu prowadzenia zajęć, bez zmniejszenia łącznego zakresu udzielanych świadczeń, tym samym łącznego wynagrodzenia Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia- za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski" widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-28 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) z postępowania wyklucza się:a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie seminarium"
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Służby Ruchu Lotniczego oraz Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo.
- "Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w tym: Część I - VI
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie tomaszowskim"
- Organizacja i obsługa jednodniowej konferencji pracowników gminnych punktów konsultacyjno-informacyjnych (PIK) programu Czyste Powietrze
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Wykorzystanie modeli generatywnych w dydaktyce uczelni wyższej" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.