eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostosowanie systemu Optimed NXT HIS do warunków realizacji programu pilotażowego dotyczącego centralnej elektronicznej rejestracji na wybrane świadczenia op zdrowotnej w zakr ambul opieki spec-kardio



Ogłoszenie z dnia 2025-02-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostosowanie systemu Optimed NXT HIS do warunków realizacji programu pilotażowego dotyczącego centralnej elektronicznej rejestracji na wybrane świadczenia op zdrowotnej w zakr ambul opieki spec-kardio

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNA WOJSKOWA PRZYCHODNIA LEKARSKA CEPELEK SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010137895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszykowa 78

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cepelek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cepelek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cepelek.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie systemu Optimed NXT HIS do warunków realizacji programu pilotażowego dotyczącego centralnej elektronicznej rejestracji na wybrane świadczenia op zdrowotnej w zakr ambul opieki spec-kardio

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0415d42-3daa-49c9-8c81-9b98a6c63f03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Usługa świadczona jest tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/CWPL/WR/U/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest dostosowanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego systemu Optimed NXT HIS do warunków realizacji programu pilotażowego dotyczącego centralnej elektronicznej rejestracji na wybrane świadczenia opieki zdrowotnej w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej - kardiologii,
o których mowa w § 5 Rozporządzenia, w sposób zapewniający realizację przez Zamawiającego wszystkich obowiązków realizatora programu pilotażowego określonych w § 14 i § 19 Rozporządzenia oraz Zarządzeniu, w szczególności w zakresie:
a) zintegrowania systemu Optimed NXT HIS z Systemem P1;
b) udostępniania z systemu Optimed NXT HIS do Systemu P1 informacji, o których mowa w § 14 ust. 1 pkt 1 lit. a Rozporządzenia dla miejsc udzielania świadczeń wskazanych w umowie na realizację programu pilotażowego, zawierających co najmniej 95% Liczby świadczeń ujętych w prowadzonych dla nich harmonogramach przyjęć;
c) przekazywania na bieżąco zmian w harmonogramach oraz danych, o których mowa w § 14 ust. 1 pkt 2 i 3 na etapie wdrożenia i eksploatacji funkcjonalności - bez konieczności dodatkowych działań Użytkownika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMARCH S.A. Aleja Jana Pawła II 39A 31-864 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.