Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Obsługa Wąskotorowej Kolejki Leśnej w latach 2025-2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejki Leśne 12
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obsługa Wąskotorowej Kolejki Leśnej w latach 2025-2026”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eadbe80-5d43-4850-93fd-9509340edac9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka, zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin . Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami , w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępne na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka, oraz w sytuacjach awaryjnych za pośrednictwem poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wymagania techniczne są zawarte w rozdz. 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Hajnówka ul. Kolejki leśne 12, 17-200 Hajnówka zwane dalej Administratorem Danych, tel.: 85 683 23 78, e-mail: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się pod adresem e-mail lub telefonem wskazanym w pkt 1.
3. Celem przetwarzania danych jest prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia tj.
„Obsługa Wąskotorowej Kolejki Leśnej w latach 2025-2026”. Pozostała część 21. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OBSŁUGA WĄSKOTOROWEJ KOLEJKI LEŚNEJ w roku 2025 - 2026
1. Przejazdy turystyczne Wąskotorową Kolejką Leśną Nadleśnictwa Hajnówka odbywać się będą na uprzednie zlecenie Zamawiającego w terminie nie później niż 7 dni przed planowanym przejazdem;
2. Przejazdy turystyczne Wąskotorową Kolejką Leśną Nadleśnictwa Hajnówka trakcją spalinową będą odbywały się na następujących trasach:
- Hajnówka – Topiło (11 km)
- Hajnówka – Dolina rz. Leśnej (7km)
3 . Wykonawca zapewni obsługę przejazdu w zakresie:
- wykonania przeglądu poziomu P1 pojazdu trakcyjnego z napędem oraz wagonów zgodnie z DSU
- uformowanie składu,
- posprzątanie wagonów,
- przejazd na wskazanej trasie,
- postój na stacji końcowej do 3 godzin,
- przejazd do stacji początkowej i rozformowanie składu,
Paliwa, smary, narzędzia i środki łączności po stronie wykonawcy.
4. Wykonawca w celu prowadzenia ruchu zapewni wykwalifikowaną kadrę w osobach:
- maszynista (2 osoby)
- kierownik pociągu (2 osoby)
- mistrz napraw taboru kolejowego (1 osoba)
5. Wykonawca zapewni wykonanie przeglądów poziomu P2/1, P2/2, P3 pojazdu trakcyjnego z napędem oraz poziomu P2, wagonów w terminie i zakresie zgodnym z Dokumentacją Systemu Utrzymania tych pojazdów.
7. Wykonawca przy obsłudze wąskotorowej kolejki leśnej zobowiązany jest do stosowania się do przepisów oraz rzetelnego prowadzenia dokumentacji wynikających z Ustawy z dnia 28 marca 2003r. o transporcie kolejowym w brzmieniu obowiązującym powiązanych rozporządzeń oraz przepisów wewnętrznych Nadleśnictwa Hajnówka w tym zakresie:
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji ( Dz.U z 2015 r poz. 360 w brzmieniu obowiązującym)
- Regulamin techniczny kolejki wąskotorowej Hajnówka z dnia 30.11.2022 r.
- Instrukcja postępowania w sprawach zdarzeń kolejowych obowiązujących na wąskotorowej kolejce leśnej Nadleśnictwa Hajnówka z dnia 30.03.2020 r.
- Przepisy eksploatacji Leśne Kolejki Wąskotorowe z dnia 30.03.2020 r.
- Dokumentacja systemu utrzymania -lokomotywa spalinowa typu V 10C z dnia 30.11.2022 r.
- Dokumentacja systemu utrzymania -wąskotorowy wagon osobowy z dnia 1.12.2022 r.
- Dokumentacja techniczno- ruchowa lokomotywy spalinowej typu V 10C z dnia 1.12.2022 r.
8. Zamawiający zapewnia pojazdy trakcyjne oraz wagony, które zostaną przekazane protokołem zdawczo odbiorczym, z miejsca garażowania taboru przed sezonem i zostaną odstawione do miejsca garażowania po sezonie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60210000-3 - Usługi publicznego transportu kolejowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63711000-6 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu kolejowego
50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres ilościowy obejmujący czynności opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej „Opcja”). Przedmiotem opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości do 20 % szacowanego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia podanego w SWZ .4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru prowadzonego dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą odnośnie prowadzenia działalności zbieżnej z przedmiotem zamówienia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia do prowadzenia działalności zbieżnej z przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa wymagają posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi posiadać stosowne środki ekonomiczne lub finansowe by wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z umową (należycie). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie, dysponować personelem i zasobami technicznymi zapewniającymi wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z umową (należycie). Zamawiający uzna warunek za spełniony:
a) w zakresie doświadczenia, - jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość realizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonaniu prac z zakresu obsługi, przeglądów i konserwacji pojazdów trakcyjnych i wagonów na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto;
b) w zakresie dysponowania personelem (osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia), zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
a) co najmniej 2 osobami, które posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania czynności na stanowisku maszynisty;
b) co najmniej 2 osobami, które posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania czynności na stanowisku kierownika pociągu;
c) co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia mistrza napraw taboru kolejowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. SWZ, oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu podmiotowe środki dowodowe, oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w niniejszej SWZ).
Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, których Zamawiający wymaga od wykonawcy obejmują:
a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu wykonanych usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) Dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), wykształcenia (w stosunku do osób nadzoru) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1.) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ:1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia konieczności zmiany warunków wykonywania usługi stanowiącej jej przedmiot wynikających ze zmiany przepisów, norm itp.. Zamawiający może określić dodatkowe kryteria wykonania usługi uwzględniając zaistniałe zmiany. Powyższe zmiany wymagają aneksu do umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie i okolicznościach:
1) zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego usługi w obiektywnie uzasadnionych przypadkach wraz z adekwatną zmianą wysokości wynagrodzenia,
2) zmiany Podwykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny.
3. Warunkiem dokonania zmiany, której mowa w ust. 2 lub 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu konieczności.
4. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy,
5) zmiany wynagrodzenia ryczałtowego brutto w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (zmiana dotyczyć może jedynie robót nie zafakturowanych).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Hajnówce
- "Obsługa Wąskotorowej Kolejki Leśnej w latach 2025-2026"
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego naczepy z ruchomą podłogą
- Dostawy wędlin oraz mięsa drobiowego
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OAiIT SPZOZ w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa Wąskotorowej Kolejki Leśnej w latach 2025-2026"
- obsługiwanie pozaoperacyjne (utrzymanie) I, II i III poziomu elektrycznych zespołów trakcyjnych.
- naprawy rewizyjne wagonów osobowych.
- obsługa kredytowa województwa małopolskiego.
- udzielenie kredytu obrotowego w rachunku kredytowym w kwocie 30 000 000,00 PLN na finansowanie wydatków na znajdującyh pokrycia w planowanych dochodach budżetu w 2006 r.
- obsługa trakcyjna przewozów kolejowych realizowanych przez "PKP Intercity" Spółka z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.